Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 215
Alparslan 2071
9 ay önce - Pts 01 Oca 2018, 19:12

Eğer Siteler güzergahı izlenirse, Siteler ve çevre mahalleler, Altındağ'ın otoban dışı, Pursaklar ilçesi, Akyurt ilçesi, Kalecik ilçesi, Çubuk ilçesi doğrudan veya besleme hatları ile yararlanacak.

"Ya Aydınlıkevler" derseniz. Zaten oranın metroyu talep etmeye dahi hakkı yoktur.


Misafir 1c7

9 ay önce - Pts 01 Oca 2018, 19:21

Hergün sabah akşam metro yapılmadığı için sıkıntı yasayanlar neyse ülkenin prestijı artacakmış derler mi ileriki zaman diliminde göreceğiz.
Önce Ankara içinde bir çok alanda faaliyetini bitirirsin sonrada havaalanını yaparsın kimse bir şey demez.
Halk için günlük yaşadıgı sıkıntı önemli. Birilerinin yılda 3-5 kere kullandığı veya prestij kimsenin günlük zorluklar çekerken düşünceği şey değil.

İşte okuyoruz forumları rant arsa para ..


Misafir 155

9 ay önce - Pts 01 Oca 2018, 19:30

Aydınlıkevlerden geçmesin de nerden geçerse geçsin. Şu anki halde M4'den makas almak daha pratik gibi.



Tunç D.
9 ay önce - Pts 01 Oca 2018, 20:25

Alıntı:

Aydınlıkevlerden geçmesin de nerden geçerse geçsin. Şu anki halde M4'den makas almak daha pratik gibi


Biliyorum kimse anlamayacak,dinlemeyecek ama tam tersi olmalı bence. M4 hattı zaten koskoca 1 milyonluk ilçeye hizmet ediyor,bunun üzerine bir de Pursaklar,Saray ve Havalimanı yolcusu eklenince hat kesinlikle kaldırmaz,M4 hattı Keçiören’e özgü olmalıdır.

Siteler güzergahı da bana kalırsa hem yolu uzatarak metronun avantajını ortadan kaldırıp,aynı zamanda Karapürçek tarafına tam kapasiteyle metro götürülmesini engelleyecektir,bana kalırsa Siteler için başlı başına müstakil bir metro hattı düşünülmeli.

Sırf bir bölgenin yıllardan beridir Kızılay’ın ötesine direk otobüs hattı var diye -ki bu bölgenin de ciddi bir trafik sorunu olmasına rağmen- metro istemeye hakkı olmadığı,bir metro hattının da sırf bu sebeple güzergahının uzatılıp daha verimsiz bir şekilde çalıştırılması gerektiği düşünülemez,bu fikir bana aşırı çocukça geliyor.


Misafir daf

9 ay önce - Pts 01 Oca 2018, 20:45

Eğer aydınlıkevlerden geçen otobüslerin hepsi iptal olursa veya metroya kısalıra,aydınlıkevlere saatte 1 metro ringi verilecekse ben aydınlıkevlerden metro geçmesini desteklerim

Misafir 9b9

9 ay önce - Pts 01 Oca 2018, 20:50

En. Bakanın demecine göre Kızılay uzatması fiilen başlamış oluyor. Hayırlı olsun bakalım.
24 veya 18 ayda bitirilmesi ümidiyle...



Alparslan 2071
9 ay önce - Sal 02 Oca 2018, 15:49

Alıntı:
M4 hattı zaten koskoca 1 milyonluk ilçeye hizmet ediyor,


O bir milyonun içinde Etlik, Ayvalı, Yükseltepe, Bağlum, İncirli gibi metro ile ilgili olmayan yerlerin nüfusu da var. Metro'dan sadece Keçiören merkezinin Şose olarak adlandırılan kısmı yaralanıyor.

Alıntı:
Pursaklar,Saray ve Havalimanı yolcusu eklenince hat kesinlikle kaldırmaz,M4 hattı Keçiören’e özgü olmalıdır.


Şu an nası ki M1'de İvedik ucu ucuna da olsa kaldırıyorsa oralar da kaldırır. Korkmayın. M3 açılınca Ostim'den sonrası binemeyecek deniyordu. Bakın bir şekil biniliyor.

Alıntı:
Siteler için başlı başına müstakil bir metro hattı düşünülmeli.


90'lı yıllarda Dikimevi uzatmasının Aktaş-Gülveren üzerinden oraya gideceği planlanıyordu.

Alıntı:
Sırf bir bölgenin yıllardan beridir Kızılay’ın ötesine direk otobüs hattı var diye -ki bu bölgenin de ciddi bir trafik sorunu olmasına rağmen- metro istemeye hakkı olmadığı,bir metro hattının da sırf bu sebeple güzergahının uzatılıp daha verimsiz bir şekilde çalıştırılması


Hattı değil, hatları. 2001 yılından önce başkalarının çift tam bilete gittikleri yerlere hep tek bilete gittiler. Bugün BAtıkent İnönü de otutan biri 4,50 TL ye giderken, Türkiş de oturan 2,50 TL ye gidiyor. 50 kuruş farkla çift bilet parası işte.

ESB metrosu en güzel M4'den makas alarak yapılabilir. Kuyubaşı'da M5'den inen şu an M4 AKM aktarması gibi yapar. Gerekirse boş set kaldıracak bir yöntem de geliştirilebilir. İstanbul'da Otogar Metro durağında Esenler ayağı o şekil çalıştı. Gün olur teknoloji gelişir, sinyalizasyon gelişir, ESB-Kuyubaşı-Kızılay, Şehitler-Kuyubaşı-Kızılay çalışır. Şu an İstanbuldaki M1a, M1b gibi. İstanbulda oluyorsa Ankarada da olur.


fastornado
9 ay önce - Sal 02 Oca 2018, 16:08

Peki neden Aydınlıkevler'in böyle bir avantajı var sizce?

mursel kasap
9 ay önce - Sal 02 Oca 2018, 17:18

Misafir daf aydınlik evlerden geçen otobüsler iptal filan olmaz bunu aklınızdan geçirmeyin.Ring hattı olmayacağı için mevcut çapraz hatlar çalışmaya devam edecek.Geçtiğimiz yaz aylarında 427'leri fatih köprüsüne kısılan subay'lilar otobüslerini eski güzergahına dönmesi için elinden geleni yaptılar.Ego sadece 1.50'ay 427 hattını ring olarak çalıştırdı.Demem o ki 408,413 dahi ring olsa olmayacağını farz edelim.Hayalde bile olsa 408,413 hatları metroya kısaldı en fazla 2 ay değişiklik sürer.2 ay sonrada mahalleleli harekete geçer otobüslerini eski güzergahına aldırtirlar.Aydın likevler yıllardan beri kızılay ötesi yerlere tek otobüs gidiyor.Yıllardan ötürü bir alışkanlık değişeceğini de sanmıyorum.Her kapatılan çapraz hatlara karşıyım.Dönelim metro konusuna esenbogaya yapılacak metro olacağı için metro'nun aydınlik evler üzeri gitmesi normal.Şimdi aydınlikdan metro geçmesini ring otobüslerine bağlayan misafirlere lafım.Aydınlıkdan metro dahi geçse çapraz hatlara kesinlikle dokunulmamalıdır.

fastornado
9 ay önce - Sal 02 Oca 2018, 17:22

Bu arada biraz canım sıkıldı ve zaman geçirmek için bu metro başlığının eski mesajlarını okudum, nereden nereye gelinmiş diye.

Gerçekten ciddi manada sıkıntım geçti ve bol bol güldüm.

Bazıları çok ciddi olarak Gökçek'i savunmuş, metroları yapabileceğini düşünmüş. Hatta yapmak istediğini söyleyenler bile var.

Bazıları da yine son derece ciddi şekilde metroları para olmadığı için yapamadığını söylemiş.

Şimdi ne düşünüyorlar bilemiyorum tabi ama geçen zaman tüm Gökçek hayranlarını yanıltmış vaziyette.

Tamamen Bakanlık sayesinde biten ve yıllarca geç açılan hatlar Gökçek'in tüm seçim dönemlerinde vermiş olduğu vaatleri ve ona güvenip büyük bir hırsla savunanları ciddi şekilde yanıltmış.

Keçiören metrosu maliyetine yapılan Ankapark meselenin para ile ilgili olmadığını da ispatladı. Para yok ve o yüzden yapılmıyor tezi de çürümüş vaziyette.

Sonuç olarak Ankara geride, hep geride. Geride gelmeye de devam ediyor.

Melih Beyin de işine sayın Cumhurbaşkanımız tarafından son verilmiş vaziyette.



sayfa 215
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet