Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Ankara metrosu: A1 AŞTİ-Dikimevi hattı (Ankaray) [ANK]
« önceki   123 ... 567 ... 148149150   sonraki »

ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet
cevap yaz
sayfa 6
Ali Ank06
10 yıl önce - Prş 01 Mar 2012, 21:31

Alıntı:
Ankaray vagonlarına klima takılma işinin ihalesi vardı bir ara, sonuçlanmadı galiba.
15 yıldır klimasız çalışıyor araçlar, artık zamanı gelmedi mi?

yanılmıyorsam bu ihalede olumlu gelişmeler yaşandı ama net bir bilgi yok


engin_ank
10 yıl önce - Cum 02 Mar 2012, 11:02

Bu arada vagonların bakımlarının yapılma zamanı gelmiş gibi. Artık yukarlardan su damlamaya başlamış. Koltuklarını olduğu bölümede damlayınca oturulmaz hale geliyor.

KAZIM HASIRCI

10 yıl önce - Sal 08 May 2012, 09:34



Beşevler


Serdar Cesar
10 yıl önce - Sal 08 May 2012, 17:53

90'ların başındaki ihtiyaca göre acele olarak yapılmış bi projeydi. Karayalçın'ın yaptım oldusuna geldi. Hattın güzergahı kullanışlı olmasına karşın bazı noktalarda durakların yer seviyesine yakın oluşu olası alt geçitlerin yapılmasına engel oldu. Örneğin Tandoğan, Kurtuluş ve Kolej'e sırf bu yüzden bişey yapılamıyor. Tandoğan'da ABB yönünden Anıttepe yönüne bir alt geçit yapılabilir ama yapılamıyor. Kolej'de Hacettepe yönünden Ahmetler yönüne yapılır, yapılamıyor. Bundan sonra elden birşey de gelmez.

kekeş salman
10 yıl önce - Sal 08 May 2012, 18:09

Alıntı:
90'ların başındaki ihtiyaca göre acele olarak yapılmış bi projeydi. Karayalçın'ın yaptım oldusuna geldi. Hattın güzergahı kullanışlı olmasına karşın bazı noktalarda durakların yer seviyesine yakın oluşu olası alt geçitlerin yapılmasına engel oldu. Örneğin Tandoğan, Kurtuluş ve Kolej'e sırf bu yüzden bişey yapılamıyor. Tandoğan'da ABB yönünden Anıttepe yönüne bir alt geçit yapılabilir ama yapılamıyor. Kolej'de Hacettepe yönünden Ahmetler yönüne yapılır, yapılamıyor. Bundan sonra elden birşey de gelmez.


ankaray aceleyle mi yapıldı bilmem ama,
raylı sistemlerin gidebileceği eğim çok sınırlıdır. güzergahı istediğiniz kottan götüremezsiniz, yani istasyonu daha yukarı ve daha aşağıya yapmak teknik olarak pek mümkün değil. bunun aceleyle bir ilgisi olduğunu sanmıyorum.
neyse ki yeni metrolarda hiç acele etmiyorlar, sindire sindire yapıyorlar. bakalım allah uzun ömür verir de çalıştıklarını görürsek istasyonlar doğru mu yapılmış anlarız..



İ.Hakkı Erdoğan
10 yıl önce - Sal 08 May 2012, 19:15

Ankaray'ın projelerinin çok acele yapılmasından ötürü inşaatta da tonla sıkıntı meydana gelmiştir. Ankara'nın ulaşım konusuyla ilgili yazılmış bilimsel çalışmalarda bu hatalardan bahsedilir.

Zaten Ankaray'ın hafif raylı sistem şeklinde yapılmasının hata olduğunu anlamak için da bu işim ilmini bilmek gerekmiyor zaten.


Hakan_ank89
10 yıl önce - Sal 08 May 2012, 19:21

Hiç tartışmaya bile gerek yok, Ankaray her ne kadar çok işlevsel de olsa vizyondan epey uzak yapılmış bir projedir. Daha 2010'lu yıllarda sistem kapasitesi yetmemeye başladı. Vagonlarda klima yok, cam açık seyahat yapılıyor. Gürültü de cabası. Farklı tip vagon kullanıldığı için işletme giderleri başlı başına problem. İstasyonlar küçük olduğu için ilave vagon koyulamıyor vs.

Düşünce güzel ama proje çok kötü.


Serdar Cesar
10 yıl önce - Sal 08 May 2012, 23:44

Alıntı:
Ankaray her ne kadar çok işlevsel de olsa vizyondan epey uzak yapılmış bir projedir.


Düşünce güzel ama proje çok kötü.


Zaten bu yüzden de uzatılmadı. Sadece AŞTİ'den Söğütözü A1-M2 Ortak İstasyonuna'ne 1 duraklık uzatma olacak o kadar. Çelik kafes olmasa belkide şimdiye açarlardı. Zaten hat uzatması ile ilgili birşey yok EGO sitesinde. M5 henüz hayali olmasına karşın sitede varken, A2 hattının esamesi okunmuyorsa cidden düşünülmüyor hattı uzatmak. İsabet olur.


duygusal
10 yıl önce - Prş 10 May 2012, 16:05

ankaray'a kapasitesi yüksek yeni vagon alınabilir ray aralıkları metroyla aynı genişlikte 1.435mm

akın akpınar
10 yıl önce - Prş 10 May 2012, 16:27

ankaray doğukente kadar uzatılacak diyorlar aslı varmı acaba



sayfa 6
« önceki   123 ... 567 ... 148149150   sonraki »
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet