Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Ankara metrosu: A1 AŞTİ-Dikimevi hattı (Ankaray) [ANK]
« önceki   123 ... 142143144   sonraki »

ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet
cevap yaz
sayfa 143
onurnazliaka
1 ay önce - Çrş 01 Arl 2021, 09:42

Alıntı:
Yukarıdaki resimlerle mavi masaya bir başvuru atarsanız iyi olur. Yukarıdaki olayı aynen bende Beşevlerde yaşamıştım. 3. Trene zor binmiştim.

Emin olun haberleri vardır. Bu durumlarda çok basmakalıp cevaplar gönderdikleri için yazmaya dahi tenezzül etmiyorum. Ama nedeni ne olursa olsun böyle bir arızayı kabul edemiyorum. Sırf otobüs dolu diye yer altına girip Ankaray'a bineyim dedim, orada da böyle bir arızayla karşılaşmak beni üzdü.


uesendag
1 ay önce - Çrş 01 Arl 2021, 09:47

Proje hazırlanma aşamasındayken peron uzatma gerekliliği için iyi bir döküman olabilir.

mustafa 0612
1 ay önce - Çrş 01 Arl 2021, 16:55

Ankaray Söğütözünden sonra ODTÜ ye kadar uzayacakmış. ODTÜ den sonra bence üniversitelere uzamalı.
Duraklar
Bilkent Üniversitesi
Beytepe
Atılım Üniversitesi
şeklinde olmalı.


muratpilot

1 ay önce - Prş 02 Arl 2021, 13:21

Son zamanlarda Onur abinin fotoğraflarını paylaştığı durum çok sık olmaya başladı. Okuluma gitmek için beşevler durağını kullanıyorum. Ancak son zamanlarda bu beklemeler ""teknik arıza""lar çok sık olmaya başladı. Kaç sefer bekle Allah bekle gelmeyen tren sonucu derse yetişmek adına kızılayda tekrar yüzeye çıkıp taksiye binmek zorunda kaldım. Eyyy Ankaray işletmesi, senin yüzünden bursu taksilere gömüyorum, bana borçlusun

uesendag
1 ay önce - Prş 02 Arl 2021, 14:16

İlk yapıldığı zaman Sitelere uzatma planı olmasına rağmen neden peronlar kısa yapılmış anlamış değilim.



onurnazliaka
1 ay önce - Prş 02 Arl 2021, 15:19

Alıntı:
Ankaray Söğütözünden sonra ODTÜ ye kadar uzayacakmış. ODTÜ den sonra bence üniversitelere uzamalı.
Duraklar
Bilkent Üniversitesi
Beytepe
Atılım Üniversitesi
şeklinde olmalı.

Söğütözü'nden sonra ODTÜ'ye uzayacak ama oradan sonra uzayacağı neresi var ki! Unutmayın, bu hafif raylı sistemdir. Fazla zorlamaya gelmez. Doğuda Nato Yolu'na uzamak, batıda Çukurambar-Karakusunlar-ODTÜ'ye uzamaktan fazlası bu sistemi bozar. Ayrıca belirtilen uzama noktaları fantastik. Buralara kimi zamanlar otobüsler dahi dolmuyorken metro istemek biraz abes kaçıyor. Gerçekçi olmak gerekirse Nato Yolu uzatması en doğrusu oldu. Siteler-Karapürçek için gerekirse ayrı bir metro hattı düşünülmelidir.


mustafa 0612
1 ay önce - Prş 02 Arl 2021, 17:44

Alıntı:
Söğütözü'nden sonra ODTÜ'ye uzayacak ama oradan sonra uzayacağı neresi var ki! Unutmayın, bu hafif raylı sistemdir. Fazla zorlamaya gelmez. Doğuda Nato Yolu'na uzamak, batıda Çukurambar-Karakusunlar-ODTÜ'ye uzamaktan fazlası bu sistemi bozar. Ayrıca belirtilen uzama noktaları fantastik. Buralara kimi zamanlar otobüsler dahi dolmuyorken metro istemek biraz abes kaçıyor. Gerçekçi olmak gerekirse Nato Yolu uzatması en doğrusu oldu. Siteler-Karapürçek için gerekirse ayrı bir metro hattı düşünülmelidir.



Biz Öğrenciler için daha iyi olur onun için yazdım. Siteler ve Karapürçek için ayrı bir hat olmalı direkt kızılaya bağlanmalı.

devrimci06
1 ay önce - Prş 02 Arl 2021, 18:10

Dikimevi güzergahının Siteler'e METRO hattı ile bağlanması gerekir. Bunun için bir güzergah önerisi vereceğim.

+Dikimevi-Aktaş-Demirlibahçe-Siteler

Bu hat ile Dikimevi,hem Mamak bölgesinin hem de Siteler bölgesinin kesişim noktası olabilir.


En son devrimci06 tarafından Prş 02 Arl 2021, 18:27 tarihinde değiştirildi, toplamda 3 kere değiştirildi


uesendag
1 ay önce - Prş 02 Arl 2021, 18:19

Hat ilk yapıldığı zamanlar böyle bir plan varmış. Görmedim ama Kurtuluş'ta makas için tüneller bile var diye duymuştum.

hamzza06
1 ay önce - Prş 02 Arl 2021, 21:18

Alıntı:
Görmedim ama Kurtuluş'ta makas için tüneller bile var diye duymuştum.


Bahsettiğiniz tünel 16:15 de görebilirsiniz





sayfa 143
« önceki   123 ... 142143144   sonraki »
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet