Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 19
cemsevim
5 ay önce - Çrş 13 Şub 2019, 16:14

Alıntı:
Yakacık
Hurdacılar
Aski Salonu
Karşıyaka
Yahyalar
Macunköy (M1 aktarma)
Mehmet Akif Ersoy
Gimat
Ankapark
Marşandiz (Başkentray aktarma)
ODTÜ (M2 aktarma)
Çiğdem
Cevizlidere (Konya yolu aktarma)
Öveçler


Bu güzergahta GİMAT alt geçidi ve 1071 Malazgirt Bulvarının Konya yoluyla kesiştiği köprü iki şeritli yollar. Bu daralmaların metrobüsü sıkıntıya sokacağını düşünüyorum.

Ankara alt geçitleri sebebiyle bence de metrobüse uygun bir şehir değil.

Anadolu Bulvarı metro için ideal bir konumda büyük bir kısmında etrafta bina bulunmuyor. O yüzden büyük çoğunluğu yüzeyden giden bir metro projesi yapılabilir.


Misafir f08

5 ay önce - Çrş 13 Şub 2019, 16:26

Şehir dışına Havaalanı ve Çubuk metrosu yerine metrobüs yapılırsa , Ankara metroları daha erken yapılacaktır.
Bilindiği gibi çubuk ilçesine sınır komşusu Çankırı şehrinede metrobüs uzatılabilir. Metronun Çankırı sınırına kadar yapılmasındansa Metrobüs daha ucuza gelir.


onurnazliaka
5 ay önce - Çrş 13 Şub 2019, 18:54

Daha üzerinde boydan boya otobüs hattı çalışmayan Anadolu Bulvarı veya Konya Yolu gibi yerlerde metrobüs yapmak da neyin nesi? Konya Yolu'nda bir tane hat söyler misiniz lütfen ta Gölbaşı'ndan başlayıp Mamak'a kadar gitsin. Yok ki! Onu geçtim, Anadolu Bulvarı'nı boydan boya alan otobüs hattı yok. Hangi metrobüs hattını buralara kurup kâr etmeyi planlıyorsunuz? Melih Gökçek dahi 2006 yılında bunların lafını ettiğinde araçları Atatürk Bulvarı'nda çalıştırmayı planladıklarını söylemişti, ki o da anlamsız olur. Düşünsenize, Kuğulu-Ulus arası anlamsız bir hat. Kaldı ki İstanbul'da dahi metrobüs hattında klasik, 18 metrelik körüklü otobüsler çalışıyor, Ankara'ya daha farklı bir araç da alınmayacağına göre metrobüs laftan öteye geçmiyor. O yüzden Ankara'ya metronun otobüslü biçimi değil yalın hâli lazım.



Misafir c38

5 ay önce - Çrş 13 Şub 2019, 19:20

Metrobüs yerine önce kızılay ya da ulusa girmeyen

*yenimahalle-keçiören-mamak
*mamak-çankaya
*keçiören-yenimahalle
*yenimahalle-eskisehir yolu
*mamak-keçiören

Gibi hatları açsınlar. Bak nasıl rahatlar trafik


Tunç D.

5 ay önce - Çrş 13 Şub 2019, 21:03

Ankara'da metrobüs denendi daha önce. Verimli olmadığı görüldü ki,yerine daha sonra metro inşa edildi,şu an metrobüs hattının en yakın karşılığı olan raylı sistem AŞTİ-Dikimevi arasında hizmet vermekte.



Serkan Berk
5 ay önce - Çrş 13 Şub 2019, 23:50

Alıntı:
Bu güzergahta GİMAT alt geçidi ve 1071 Malazgirt Bulvarının Konya yoluyla kesiştiği köprü iki şeritli yollar. Bu daralmaların metrobüsü sıkıntıya sokacağını düşünüyorum.



B planı her zaman vardır.
Malazgirt bulvarından, Gölbaşı yönüne tünelle döndürmek.

Gimat geçişinin çözümü de mevcut.


KHanbilge

5 ay önce - Çrş 13 Şub 2019, 23:55

Kullanılmak istenen Mercedes capacity gibi tek körüklü metrobüsler mi? Akia gibi çift körüklü 25 metrelik metrobüsler mi?



Misafir a1e

5 ay önce - Prş 14 Şub 2019, 00:28

Tünel, viyadük işine girişilmesi olasılığı da maliyeti artırır. Ekonomik olsun diye "tercihli otobüs yolu" yapacaksınız ama tüneller viyadükler olacak öyle mi? Düzgünce metro veya HRS yapımı en mantıklısı.

GkhanTR
5 ay önce - Prş 14 Şub 2019, 00:33

Alıntı:
Kullanılmak istenen Mercedes capacity gibi tek körüklü metrobüsler mi? Akia gibi çift körüklü 25 metrelik metrobüsler mi?


Akia'nın çift körüklü otobüsü daha geliştirme aşamasında. Eğer ki risk budur denip alınırsa Hollandalılarda olduğu gibi elde kalma ihtimali var. En azından troleybüs düşünülseydi çevreci derdik. Söylenilen sistemin Ankara'ya hiç bir şey katmıycağını düşünüyorum.


mert amg
5 ay önce - Prş 14 Şub 2019, 01:25

Bu sistem yapılırsa Malatya'da kullanılan ve Ankara'da kullanılan çift körüklü troleybüsler kullanılmalıdır veya tek körüklü elektrikli araç Yerli sanayimize sahip çıkmalıyız. Hem çevreci hem yerli.



sayfa 19
« önceki   123 ... 18192021   sonraki »
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet