Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 396
Ahmed Bayezid
1 ay önce - Pts 22 Hzr 2020, 17:03

Yapı merkezi projeye ne zaman dahil oldu, hangi tarihten beri?
Bilen var mı?


Abdülkadir 58
1 ay önce - Pts 22 Hzr 2020, 19:33

Sultankent kardeşim herhalde yaşın çok küçük hatırlatayım gar ilk önce tmo yerine yapılacaktı doğan bey birkaç görsel paylaştı oylamaya gidildi ondan sonrası sami başkan geldi güzergah değişti ünüversite seçildi harfiyat işleri sami başkanın şirketi yaptı yer belirlendi o ara yerler araziler alınmıştı villa yerleri ünüversitenin içindeki kız yurdunun yanına imar değişikliği yapılarak konut olarak imar onaylandı zemin kontrolleri fizibilite raporları devlet tarafından yapıldığını söylüyorsun herkes kafasına göre hareket edemez belediye önerir baskı yapar hükümette uyar sonra dan yanlıştan dönüldü eski yerine tekrar döndü nasıl bir anlayış böyle devlet anlayışımı olur soytarılar kimse hesap bile sormadı malum cumhurbaşkanı sivas meydanında insanların gözünün içine baka baka bunu yapanlardan hesap soracağım dedi malum herzamanki gibi yolsuzluk olunca unutuldu huyu kurusun haramzadelere kıyamıyor kimse babamızın oğlu değil kaybettiğim nokta burada dürüst çalışkan kim olursa başımızın üstünde yeri var kim görevini la iki ile yapmıyorsa soyu kurusun allah belasını versin ben burada siyaset yapmıyorum ama sahtekarlar açıkça şöylerim duyduğüm değil gördüklerimi yazarım



yalnizyolcu
1 ay önce - Pts 22 Hzr 2020, 20:06

Alıntı:
Yapı merkezi projeye ne zaman dahil oldu, hangi tarihten beri?
Bilen var mı?


Resimde sözleşme bilgilerini paylaşıyorum. Fiili çalışma 2018 bulmuştur büyük ihtimalle.


(+)


Sultankent
1 ay önce - Pts 22 Hzr 2020, 22:48

YHT nereden geçmis beni ilgilendirmiyor,

YHT Sehre geldiyse artık bir yerde durağı olacak ben bu kadar büyük görüyorum Sivası , dar beyinli değilimki,
Sivas dediğim yer
hukumet sarayı etrafi ve 2 km lik mevlana caddesi ve 1 km lik Atatürk caddesi ve 3 km lik istasyon caddesi DİYEYİM,

artık eski gara gelmiş gelmemiş hayırlısı bu imiş,

ama eski tren yolu nereden gececekse bir an önce yapılsın ne diyelim artık, yolcu treninden daha çok yük treni geliyor Sivasa


Abdülkadir 58
1 ay önce - Pts 22 Hzr 2020, 23:45

Evet bir an önce gelsin inşallah temennimiz sivas biraz olsun canlılik bereket getirsin büyük ihtimalle yük trenleri bostankaya merkez olur demirağ ve lojistik köy buraya yakın en mantıklı yer



M. Akif Ilbeyli

1 ay önce - Sal 23 Hzr 2020, 20:57

Alıntı:
Evet bir an önce gelsin inşallah temennimiz sivas biraz olsun canlılik bereket getirsin büyük ihtimalle yük trenleri bostankaya merkez olur demirağ ve lojistik köy buraya yakın en mantıklı yer


Evet Bostankaya ve Cevresi lojistik icin cok uygun bir Proje.
(Bu Noktadan Sivas - Ankara, Sivas - Kayseri, Sivas - Malatya, Sivas - Samsun rayli baglantiya sahip, gelecek yillarda Sivas - Ankara, Sivas - Erzincan ve Sivas - Karadeniz yolcu tasimaciligi da eklenecek, Karayolu ile Sivas - Ordu, Sivas - Kahramanmaras, Sivas - Kayseri, Sivas - Ankara, Sivas - Malatya, Sivas - Erzincan, Sivas - Tokat var ki adeta Türkiyenin gözde LOJISTIK KÖY MERKEZI halini alacak).

Sivas - Kayseri - Antalya Hizli Tren baglantisi yapilsa mükemmel olur, bu calisma ile Sivas - Kars güzergahi üzerinden gelen Turistler bilhasa Azerbaycan, Gürcistan ve Asya dan gelen Turistler Yüksek Hizli Tren ile Sivas aktarmali Kayseri - Antalya güzergahini kulanarak Turizim cenneti olan bölgelerimize ulasim saglamis oluruz, diger taraftan Hava yolu ile Antalya ya gelen Turist Rayli sistemleri kullanarak Anadolunun Turizim Bölgelerine ulasma imkani saglanmis olunur, Otobüs ile yapilan seyhatler Rayli Sistem ile yapilir cok güzel ve alternativ bir konsept saglanmis olunur, yine Sivas - Erzincan güzergahi üzerinden Karadenize - Akdenizden ulasilmis olunur.

VIZYON, VIZYON, VIZYON derim baska bir sey demem, bence bu hat kayseri - yerköy baglantisindan cok daha önemli, getirisi ve artisi daha cok olur.


bademci salih
1 ay önce - Prş 25 Hzr 2020, 15:12

pardon konu dışı olacak ama yozgat'a hava limani mı yapiliyor? şaka değil dimi bu?
biz burda hızlı treni eleştiriyoruz ama o en masum kalani galiba.
750 milyon dolarlik hurdalik ankapark yozgat hava alanı bayburt hava alanı... bu ülke belini doğrutlamaz arkadaş...


M. Akif Ilbeyli

1 ay önce - Cmt 27 Hzr 2020, 12:03

Yüksek Hizli Treni Kentimizin icinden gecdigi güzergah boyunca bos arazileri yesillendirme calismalari yapilmasini talep ediyoruz, modern ve cagdas bir görüntü olusmasini tüm Sivas ve Bölge halki temeni edioyr.

(Gültepe Bölge Parki)




Gulabii
1 ay önce - Cmt 27 Hzr 2020, 13:07

AB fonu sadece ipek yolu ve ticaretin geçeceği mal taşınan güzergahlara para verdiği için istanbul sivas kars
projelerine para desteği veriyor ve ankara-izmir ve eskişehir-antalya güzergahlarının avrupaya bir çıkar sağlayacak ticaret yolu olmadığı için buralara devlet desteği dışında destek çıkmıyor.Sivas bunun kıymetini bilmeli misal ab destekleme fonu para desteği çıkmasaydı devletteki ödenek yetmezdi.

Diğer yanda sivas eski tren garının bir an önce müze ve central park a dönüştürülüp burayı büyük bir kompleks yapmaları lazım.Demiryolu fabrikasını da hızlı tren garı civarına cumhuriyet üniversitesi yanına taşımaları çok iyi olacaktır


drguven
1 ay önce - Sal 30 Hzr 2020, 12:12

İktidarın ulaşımda yaptığı en başarısız planlama maalesef ki hızlı tren projeleridir. Karayollarına yapılanı ne kadar takdir etsem de, demiryolları yanlış planlamaların kurbanı oldu.
Eleştiriler:
1) 18 yıl önce büyük hedeflerle başlayan Ankara-İstanbul yolunda plansızlıklar ve şansızlıklar neticesinde hala tam randıman alınmış değil....
2) 13 yıl önce büyük hedeflerle başlayan Bursa nın YHT hattına bağlanması projesi ne durumda? Ne oldu bilinmiyor.....
3) Yine 14 yıl önce başlanan Ankara-Sivas hattı daha işletmeye alınamadı....
4) 11 yıldır Ankara-İzmir hattı maalesef kağnı hızıyla ilerliyor.
5) Plansızlık nedeniyle Hızlandırılmış tren faciası, Yine altyapı ve eğitim eksikliğinden Ankara'da Lokoya vuran Siemens YHT seti ve çöken istasyon.....
6) Çorluda alt-üst yapısı yeni yapılan hattın dolgusunu yine plansızlıktan yağış aldı götürdü... 150 yıldır yağış olan ve sorun olmayan hatta, eğer yeni yapım sonrası bunlar oluyorsa, mühendislik ve firmaya hesap sorulmalıydı...En azından ders alınmalıydı.

Takdirler:
1) Samsun-Kalın demiryolu modernizasyonu (AB projesi ile)
2) Bakü-Tiflis-Kars demiryolu hattı (Altı yıl gecikse de başarıldı--Azerbaycan özellikle çok uğraştı)
3) Ankara-Eskişehir YHT hattı..
4) Ankara-Konya YHT hattı...

Öneriler:
1) Karayollarındaki gibi yap-işlet-devret projeleri demiryollarında da olmalı
2) Özellikle antalya-Ankara-Samsun, Mersin-Ankara-Samsun hatları yaş sebze-meyve ihracatı için YİD ile ihale edilmeli.... Aynı hatta 200 km hızla yolcu trenide çalıştırılabileceğinden YİD için çok cazip hatlar...
3) Bir duble demiryolu yatırım ağı kurulmalı.... Gerekirse sadece bu ağ için, yatırım fonu kurulmalı ve halktan makul kar payıyla para toplanmalı.... Millet parasını müteahhitlere ve arsa sahiplerine kazandıracağına geleceğine yatırım yapar...
4) Demiryolları savunma sanayisi gibi desteklenecek şekilde organize edilmeli..



sayfa 396
ANA SAYFA -> ULAŞIM