Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 345
suvaslı
7 ay önce - Pts 10 Şub 2020, 21:38

Serkan33 millet doğu ekspresine keyfi biniyor geziyor Sivas es geçiliyor neden. Bir belediye başkanı vardı proje piri proje dehası proje duayeni. Bu adama inat olsun diye YHT şehrin içine eski tren istasyonunda yapılacak diye yürüdüler Samiyide al aşağı edecez dediler. Yerine gelen 10 sene içinde Saminin masada biraktigi projelerin yarısını yapabilirse ne âlâ.
YHT Sivasa direk hat gelecek diye Yozgatın içinden geçmedi 20-25 km güneyinden geçti.

Sivasa direk hat gelecek diye Akdagmadeninin içinde geçmedi 10-15 km kuzeyinden direk geçti.

Sivasda Sivasin içinden geçiyor ama çarşıdan neden geçmiyor diye ayaklandilar.

Tren istasyonunda yükleme indirme boşaltma dev vinçleri vardı. Deniz limanı lojistiği gibi herşey mevcuttu. Aynı şekilde yapılması imkansız ve nereye yapılacak. Oda belli değil YHT yapilacak sonra normal tren istasyonu yapılacak.
Sivastan dışarı gidenler Sivasa gelen öğrenciler perişan ellerinde bavullar ile kar kiş yağmur seneler oldu .senelerde olsa bekleyeceğiz.
Bakalım görelim ne olacak


beratdemir
7 ay önce - Sal 11 Şub 2020, 08:01

SONUÇ İLANI
ANKARA-SİVAS YÜKSEK HIZLI TREN PROJESİ KAYAŞ-ELMADAĞ KESİMİ ALTYAPI İKMAL İNŞAATI YAPIM İŞİ
T.C DEVLET DEMİRYOLLARI İŞLETMESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(TCDD) GENEL MÜDÜRLÜK

İhale kayıt numarası : 2020/13055
1- İhalenin
a) Tarihi : 16.01.2020
b) Türü : Yapım işi
c) Usulü : Pazarlık (MD 21 B)
d) Pazarlık Usulünün Seçilme
Gerekçesi : Doğal afetler, salgın hastalıklar, can veya mal kaybı tehlikesi gibi ani ve beklenmeyen veya yapım tekniği açısından özellik arz eden veya yapı veya can ve mal güvenliğinin sağlanması açısından ivedilikle yapılması gerekliliği idarece belirlenen hallerde veyahut idare tarafından önceden öngörülemeyen olayların ortaya çıkması üzerine ihalenin ivedi olarak yapılmasının zorunlu olması.
e) Yaklaşık Maliyeti : 733.164.402,17 TRY
2- İhale konusu yapım işinin
a) Adı : ANKARA-SİVAS YÜKSEK HIZLI TREN PROJESİ KAYAŞ-ELMADAĞ KESİMİ ALTYAPI İKMAL İNŞAATI YAPIM İŞİ
b) Yapılacağı yer : Kayaş-Elmadağ arası Hızlı Tren Güzergâhı (Km:12+263-Km:45+440)
c) Süresi : 300
3- Teklifler
a) Doküman Satın Alan Sayısı : 6
b) Dokümanı EKAP üzerinden
e-imza kullanarak indiren sayısı : 6
c) Toplam Teklif Sayısı : 5
d) Toplam Geçerli Teklif Sayısı : 5
e) Yerli istekli lehine
fiyat avantajı uygulaması : Uygulanmamıştır
4- Sözleşmenin
a) Tarihi : 07.02.2020
b) Bedeli : 585.758.884,00 TRY
c) Süresi : 07.02.2020 - 18.12.2020

d) Yüklenicisi : YSE YAPI SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ
e) Yüklenicinin uyruğu : Türkiye
f) Yüklenicinin adresi : NENEHATUN CADDESİ NO:104 ÇANKAYA/ANKARA
Kamuoyuna saygıyla duyurulur.



Karakas Mehmet

7 ay önce - Sal 11 Şub 2020, 18:27

Alıntı:
b) Yapılacağı yer : Kayaş-Elmadağ arası Hızlı Tren Güzergâhı (Km:12+263-Km:45+440)
c) Süresi : 300
3- Teklifler
a) Doküman Satın Alan Sayısı : 6
b) Dokümanı EKAP üzerinden
e-imza kullanarak indiren sayısı : 6
c) Toplam Teklif Sayısı : 5
d) Toplam Geçerli Teklif Sayısı : 5
e) Yerli istekli lehine
fiyat avantajı uygulaması : Uygulanmamıştır
4- Sözleşmenin
a) Tarihi : 07.02.2020
b) Bedeli : 585.758.884,00 TRY
c) Süresi : 07.02.2020 - 18.12.2020


Tüm hattın açılması 2021 ilk çeyreği gözüküyor

savasemrem
7 ay önce - Çrş 12 Şub 2020, 08:20

Karakas Mehmet,

Alıntı:
Tüm hattın açılması 2021 ilk çeyreği gözüküyor


Zor, yapılan ikmal ihalesi kalan altyapı işleri için ve 300 gün süre verilmiş. Birde üstyapı ve test sürelerini ekleyin. Hattın komple işletmeye alınması (Kayaş-Sivas) en iyi ihtimal 2022.



Alıntı:
SONUÇ İLANI
ANKARA-SİVAS YÜKSEK HIZLI TREN PROJESİ KAYAŞ-ELMADAĞ KESİMİ ALTYAPI İKMAL İNŞAATI YAPIM İŞİ
T.C DEVLET DEMİRYOLLARI İŞLETMESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(TCDD) GENEL MÜDÜRLÜK

İhale kayıt numarası : 2020/13055
1- İhalenin
a) Tarihi : 16.01.2020
b) Türü : Yapım işi
c) Usulü : Pazarlık (MD 21 B)
d) Pazarlık Usulünün Seçilme
Gerekçesi : Doğal afetler, salgın hastalıklar, can veya mal kaybı tehlikesi gibi ani ve beklenmeyen veya yapım tekniği açısından özellik arz eden veya yapı veya can ve mal güvenliğinin sağlanması açısından ivedilikle yapılması gerekliliği idarece belirlenen hallerde veyahut idare tarafından önceden öngörülemeyen olayların ortaya çıkması üzerine ihalenin ivedi olarak yapılmasının zorunlu olması.
e) Yaklaşık Maliyeti : 733.164.402,17 TRY
2- İhale konusu yapım işinin
a) Adı : ANKARA-SİVAS YÜKSEK HIZLI TREN PROJESİ KAYAŞ-ELMADAĞ KESİMİ ALTYAPI İKMAL İNŞAATI YAPIM İŞİ
b) Yapılacağı yer : Kayaş-Elmadağ arası Hızlı Tren Güzergâhı (Km:12+263-Km:45+440)
c) Süresi : 300
3- Teklifler
a) Doküman Satın Alan Sayısı : 6
b) Dokümanı EKAP üzerinden
e-imza kullanarak indiren sayısı : 6
c) Toplam Teklif Sayısı : 5
d) Toplam Geçerli Teklif Sayısı : 5
e) Yerli istekli lehine
fiyat avantajı uygulaması : Uygulanmamıştır
4- Sözleşmenin
a) Tarihi : 07.02.2020
b) Bedeli : 585.758.884,00 TRY
c) Süresi : 07.02.2020 - 18.12.2020
d) Yüklenicisi : YSE YAPI SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ
e) Yüklenicinin uyruğu : Türkiye
f) Yüklenicinin adresi : NENEHATUN CADDESİ NO:104 ÇANKAYA/ANKARA
Kamuoyuna saygıyla duyurulur.


Murkes
7 ay önce - Çrş 12 Şub 2020, 09:57

Abartmayın yahu ne 2022 si. Altyapı işleri devam ederken üst yapı da olmaz mı aynı anda senkronize çalışmak imkansız mı



reşitözen
7 ay önce - Çrş 12 Şub 2020, 10:00

Evet. Alt yapı bitmeden üst yapı için üstlenicilere neyi teslim edeceğin belli olmaz.

ramir3438
7 ay önce - Çrş 12 Şub 2020, 11:14

Silinsin

H6K6N
7 ay önce - Prş 13 Şub 2020, 00:21

İlk etapta Sivas-Kırıkkale arası YHT Hattı iştetmeye alındığında, Kırıkkale-Ankara arası YHT Hattı alt ve üstyapı işlemleri devam ettiğinde, Sivas’dan başlayan seferler Kırıkkale YHT Garından sonra Konvansiyonel Hattına geçerek Ankara Kayaşa kadar ByPass olarak işletilmesine bir ihtimal var mı? Böyle bir durum mümkün olabilir mi?

Eski Kale
7 ay önce - Prş 13 Şub 2020, 19:41

normal tren tam bir çile ankara kırıkkale arası en iyi ihtimalle 1.5 saat sürüyor. Sivas-Kırıkkaleyi şov için öne çekeceğine hattı tam bitirip açsalar daha iyi olur.

ramir3438
7 ay önce - Prş 13 Şub 2020, 22:44

Tekrar söylüyorum. Parçalı açılış teknik olarak mümkün değil. Siyasilerin parçalı açılış yada parçalı test sürüşü dediği şey halkın tepkisini yumşatmak için milletin ağzına bal çalıyorlar.

Ama şu olur. Yani test sürüşü başladı diyerek hat üzerinde düşük hızla gidip gelen trenleri görebilirsiniz.



sayfa 345
ANA SAYFA -> ULAŞIM