Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
eng ygl
13 yıl önce - Sal 21 Ksm 2006, 16:13

Alıntı:
bildiğim kadarıla hiç bir gelişme yok bu hızlı tren projesinde

Ankara-Sivas yerine, Ankara-Kayseri hizli tren projesi cok daha faydali olur dusuncesindeyim. Hatta, Kayseri'ye yaklasirken bir kol da Kapadokya'ya yonlendirilse, Istanbul'dan trene binen birisi 5-6 saat sonra Urgup'te peri bacalarinin arasinda olabilir mesela.


akif görgülü

13 yıl önce - Sal 21 Ksm 2006, 16:40

bu fikir bencede daha orijinal puanla bunu söylemek isterdim ama puan verme yetkim yok.



Emre Konuralp
13 yıl önce - Sal 21 Ksm 2006, 17:13

ama bence buradaki asıl amaç Samsun'u Ankara'ya bağlamak

yunus0616
13 yıl önce - Sal 21 Ksm 2006, 20:36

hayır amaç samsunu değil sivası ankaraya bağlamak. kayseri ankara demiryolu zaten hali hazırda var ve sivasa kayseri üzerinden ulaşmak 9-10 saat falan alıyor. öncelikle demiryolunun olmadığı sivasa gidecek hızlı tren. ankara kayseri hızlı tren projesi zaten planlar içerisinde var ama ankara-izmir hattından sonra yapılacak sanırım.. böylesi daha mantıklı zaten.

Emre Konuralp
13 yıl önce - Sal 21 Ksm 2006, 20:49

zaten benim demek istediğim bu sivas üzerinden samsuna bağlamak böylece ank-samsun arasında sefer yapılabilir çünkü yol7-8 saat kısalacak



Murat Caner
13 yıl önce - Sal 21 Ksm 2006, 20:56

Kapıkule'de Kars'a dek yapılacak olan Edirne İstanbul Kocaeli Adapazarı Bilecik Eskişehir Yozgat Sivas Erzincan Erzurum Kars hızlı treni transasya demir yolunun en batı kolu olacak.


 

(+)


En son Murat Caner tarafından Sal 21 Ksm 2006, 21:01 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


yunus0616
13 yıl önce - Sal 21 Ksm 2006, 20:57

ankara samsun arasında hat çekilmek istenirse sivastan değilde ırmak ve yerköy istasyonları arasından uygun biyerden bağlamak daha doğru olur. hem sivas samsun arası dağlık diye biliyorum. haritada da o kısımdaki hat zikzaklı zaten. mevcut proje yerköyden sivasa hat çekilmesi yönünde..

(+)




En son yunus0616 tarafından Sal 21 Ksm 2006, 23:35 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


yunus0616
13 yıl önce - Sal 21 Ksm 2006, 20:59

hatta ankaradan samsuna direk hat çekildikten sonra, hazır karadeniz sahil yoluyla sahillerin içine etmişken deniz boyunca o yola paralel bi hatda düşünülebilir. ama en erken 2030...

yunus0616
13 yıl önce - Sal 21 Ksm 2006, 21:02

Alıntı:
Ankara-Sivas yerine, Ankara-Kayseri hizli tren projesi cok daha faydali olur dusuncesindeyim. Hatta, Kayseri'ye yaklasirken bir kol da Kapadokya'ya yonlendirilse, Istanbul'dan trene binen birisi 5-6 saat sonra Urgup'te peri bacalarinin arasinda olabilir mesela.

yahu dur önce acil ihtiyaçlar bitsin sonra turistik yörelere hat çekilir..


Emre Konuralp
13 yıl önce - Çrş 22 Ksm 2006, 19:42

Türkiye'de bütün demiryolları zikzaklı ama bence ank-izmir daha önemli sivastan ve daha öncelikli yapılmalı



sayfa 3
ANA SAYFA -> ULAŞIM