Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 4
ozvardar
15 yıl önce - Cum 06 Ekm 2006, 00:39

Dolmabahce - Besiktas arasi tek yone (Batidan doguya trafigi kaldiracak sekilde) cevirilemez mi?  Dogu - Bati trafigi Akaretler, Swissotelin yani, Inonu statidinin kuzeyinden ve Dolmabahce yokusundan asagiya inerek Dolmabahce onunden tekrardan birlesir sahil yoluyla.  Google Earth'de hesapladigima gore 1206 metre uzatiyor yolu ama bence o kadar da kotu degil.  Tramvay da rahat rahat agacli yoldan gecer.  Bu yolun darligi, yolun ortasindaki S seklindeki viraji tramvaylarin donme zorlugu ve ozellikle guneydeki agaclarin yola dogru egimli olmasi yuzunden o yolda iki yon ve tek de olsa bir tramvay hatti maalesef kaldiramaz.

mehmet tevdik
15 yıl önce - Çrş 11 Ekm 2006, 12:50

acaba beşiktaş taksim arasına bir funiküler sistem insa edilebilinir mi bu konuda teknik bilgim yok sadece aklıma gelen bir fikir

TayfunCa
15 yıl önce - Pzr 15 Ekm 2006, 17:27

Üniversite'de aldığım Raylı Taşıtlar dersinde öğrenmiştim, lastik-kauçuk tekerli tren setleri var, bunlar yurtdışında yüksek eğimli hatlarda kullanılıyorlar. Beşiktaş'ta da böyle setler kullanılabilir. Fakat Taksim metrosu ile nasıl entegre edilebilir mi bunu kestiremiyorum, zira iki farklı sistem olacak.

Turgut Kurttaş
15 yıl önce - Pzr 15 Ekm 2006, 18:20
Her yerde metro gerekiyor.


Arkadaşlar değişik çözümler üretmişler çoğunada katılmamak içten değil. Fakat öncelikle eldeki bütçeyede bakmak lazım devlet bu işe yeteri kadar kaynak aktarabilecekmi bu işler uzun bir süreç alır zaten hata başta yapılmış yıllar önce metroya başlansaydı bu gün ciddi mesafeler katedilirdi.
Sadece beşiktaş cıvarı değil istanbulun her yerinde raylı sistem çalışmalarına derhal başlanması gerekir.
Özelliklede yoğun trafik artellerinde.


Akın Kurtoğlu

15 yıl önce - Pzr 15 Ekm 2006, 21:46

Alıntı:
Fakat öncelikle eldeki bütçeyede bakmak lazım devlet bu işe yeteri kadar kaynak aktarabilecekmi

Aslında İBB'nin Ulaşım konusunda ayırdığı bütçe yeterli, hatta muazzam...

İETT 3 yılda 3,5 milyar YTL (3.5 Katrilyon lira) yatırım yapacak

İstanbul Büyükşehir Belediyesi İETT, 2009 yılına kadar 3 milyar 451 milyon 462 YTL yatırım yapmayı planlıyor. İETT’nin programında raylı sistem inşaatları, otobüs ve metrobüs alımı, otobüslere klima takılması, garajlara güvenlik sistemi kurulması gibi dev projeler yer alıyor.

2007-2009 arasında ayrılacak olan 3.5 katrilyon (eski lirayla) çok büyük bir rakam... Yıl bazında düşünülürse, senelik 1.2 katrilyon gibi bir oran düşer.

Akın KURTOĞLU



Murat Kandemir
15 yıl önce - Çrş 18 Ekm 2006, 09:21
Beşiktaş Şişli arası


Herhalde İBB bizim forumu takip etti ve Beşiktaş'a acil raylı sistem götürülmesine karar verildi. İBB'nin 2007 bütçesinde Beşiktaş-Bayrampaşa hattının başlaması öngörülmüş.

Bu durumda benim tahminimce Beşiktaş Şişli arası bizim tartışmalar yönünde Barbaros üzerinden değilde, Ihlamur tarafından çıkılacak. Yoksa Beşiktaş-Şişli değilde Beşiktaş Gayrettepe falan denirdi gibime geliyor.


Mustafa Noyan

15 yıl önce - Çrş 18 Ekm 2006, 11:41

Alıntı:
Bu durumda benim tahminimce Beşiktaş Şişli arası bizim tartışmalar yönünde Barbaros üzerinden değilde, Ihlamur tarafından çıkılacak

Bilakis biz de Ihlamur üzerinden Gayrettepe aksını önermiştik:
http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=30221& ...p;start=18


Kemal Dilmen
15 yıl önce - Çrş 18 Ekm 2006, 11:52

ben hala eğimden dolayı zor olacağını düşünüyorum.bir yer üstü sistemi ise sadece trafiğe külfet olur çünkü beşikta - şişli arasında yer üstü sistemi için yeterli yer yok.dolambaçlı bir yol dediğiniz gibi maliyeti hat safhaya çıkarır.ama bu işim bir çözüm yolu mutlaka bulunur.

Murat Kandemir
15 yıl önce - Çrş 18 Ekm 2006, 12:05
Ihlamur alternatifi


Evet haklısınız Mustafa Bey, bu ihtimal çeşitli forumlarda daha önce dillendirilmişti, en son dillendirilen ihtimal demem daha doğru.

Herhalde daha fizibl bulundu ki o ihtimal biraz daha ağırlık kazanıyor. Tabii gizemli karar vericilerimiz bize daha da büyük süprizler sunmazsa. Bir sabah kalkıyoruz, Beşiktaşa metro yapılma kararı alınıyor, sonra vazgeçiliyor, sonra bütçeye konuyor. Yanlız Ihlamurdere civarından gidilecekse yerinaltından nerede eğim kazanmaya başlayacak da Şişli Mecidiyeköy istasyonuna kavuşacak? Gerçi tabii kesişim istasyonu olacağını düşünürsek, varolan M1'in daha alt seviyerlinde kesecektir bu hattı. Yoksa eğim kazanmayacak ve derin istasyon mu olacak acaba?


mcagri
15 yıl önce - Çrş 18 Ekm 2006, 12:17

Kadir Topbaş bu hat hakkında 27.07.2006 tarihinde demiş ki:

Alıntı:
Beşiktaş’tan Yıldız çıkışından Mecidiyeköy’deki metroyla çakışan


Kaynak: http://www.ibb.gov.tr/tr-TR/Haberler/HaberDetay.h ...erId=22642

Bence Resmi Kurumlar'dan açıklama gelmedikçe "kesin şöyle olmuştur, bu nedenle böyle olmuştur" dememek gerek. Bazen kendimiz uydurup kendimiz inanıyoruz

(Lütfen yanlış anlama olmasın, kendimi de içine alan bir ironiyle tamamen espri amaçlı söylenmiştir)



sayfa 4
« önceki   12345 ... 111213   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM