Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 11
Misafir 88a

7 yıl önce - Prş 06 Ksm 2014, 15:14

Beşiktaş Türkiye'nin dönüşmemesi gereken ilçelerinden biri, yoksa yeni gökkafeslere hazır olun, o arsaları yaşam mimarları beton, gökdelen tarlasına dönüştürür, dönüşüm yapılacaksa sefaköye bağcılara yapılmalı, Beşiktaş en düzenli ilçelerden

Misafir 20e

7 yıl önce - Prş 06 Ksm 2014, 17:12

Beşiktaş ilçesindeki binalar eski ve çürük. Altyapı ucu ucuna yeterli. Fulya, Yıldız gibi semtlerde şiddetli yağmurda su basar. Mahalle yollarının çoğunda asfalt düşük kalitededir. İlçeye on yıllar diyebileceğimiz bir sürede doğru dürüst yatırım yapılmamış. Özellikle merkez bölgesinde bakımsızlık tahribatı gözle görülür seviyede. Ayrıca İstanbul'da hala zaman zaman elektrik kesilen (altyapı yeni yapılan binaları kaldırmadığından) ender yerlerden birisidir.

İlçenin merkezi Köyiçi (Çarşı) tamamen birahane ve ucuz kalitede barlarla dolu haldedir. Evler çok bakımsız olduğundan kiralar düşük, Merkez semtlerde yaşayanların profilleri de bir zamanların yerli halkı falan değil, neredeyse tamamen dışarıdan gelen kişiler veya öğrencilerdir.

Bu haliyle Beşiktaş özellikle gelişim potansiyeli düşünüldüğünde, olması gerekenin en altında.

Yapılması gereken Akaretler ve Nişantaşı gibi parti parti kentsel dönüşüm yapmak ve bu semtin değerini yükseltmektir. Beşiktaş'ın acil ihtiyacı budur. Eğer bir para harcanacaksa Beşiktaş'a bu amaçla harcansın. Yoksa bir depremde bu gidişle sahildeki yapılar boğaza kayacak (çünkü dolgu alanı üzerindeler) iç mahalleler de tamamen yıkılacak (çünkü binalar çürük)


Ertan Akyüz
7 yıl önce - Cum 07 Ksm 2014, 01:26

Alıntı:
iyi de zaten Tarihi binalar yıkılsın denmiyor ki gecekondular
yıkılsın diyoruz.Gecekondunun da Tarihi bi önemi yoktur herhalde

Demek istediğim olay Beşiktaş ın kendi insanını kaçırırsanız oraya metro yapınca hizmet götürdük demenin bi anlamıyor, gerçek beşiktaşlılara değil bilmemnereden gelen zengin kesime hitap edecek zaten olmayan hizmet, geldiğindede olmamış olacak.


Ada Vagnozzi

7 yıl önce - Cum 07 Ksm 2014, 07:38

T1 kabatşta swiss otelin altından geçip beşiktaş meydana alttan kavuşmalı. Aynı yerden de zkuyuya kadar metro yapılmalı

Diğer yandan

eğer beşiktaşa metro istiyorsak bu foroumları hep canlı tutmalıyız

birinci köprüdeki ana trafiği azaltmanın en önemli yolu insanları metroya binmeye teşvik etmek

onun yolu da beşiktaş - zkuyu arasında adam gibi bir metro hattı

hatta bana kalırsa beşiktaşı da tünel ile marmaray gibi üsküdara bağlayıp büyük daireyi tamamlayacaksın

beşiktaşın kirazlı kadar , bağcılar ya da beylikdüzü kadar önemi yok mudur ?


Misafir 88a

7 yıl önce - Cum 07 Ksm 2014, 10:18

beşiktaş sosyoekonomik düzeyi yüksek bölge olduğu için "mağduruz da mağduruz" diye ağlamıyor, devlette hepsinin lüks arabası var, ne gerek toplu taşıma diye düşünüyor heralde. yoksa en kalabalık bölgelerden birisi sonuçta.

ayrıya turistik şehir istanbul'u da düşünmek lazım. ben turist olsam sabah sultan ahmeti gezip, akşam metroya atlayıp beşiktaş-ortaköy vs de boğaza karşı yemeğimi yemek isterim.



Burç

7 yıl önce - Cum 07 Ksm 2014, 10:34
Nüfus yok ki


Beşiktaş'ın nüfusu çok az, metro için en son sırada olması gayet normal çünkü nüfus olarak da en sonda.

Beşiktaş'a gelene kadar 34 tane ilçeye metro yapılması lazım.
Çekmeköy nüfusu bile Beşiktaştan fazla.

Kaldı ki Beşiktaş ilçesi nüfusu içinde sayılan Levazım sitesi, Etiler, Ulus, Ortaköy, Bebek, Arnavutköy gibi semtlerin Beşiktaş ile alakası yok. Buna rağmen en az nüfuslu ilçe Beşiktaş.


1.Bağcılar............................ 752.250
2.Küçükçekmece.................. 740.090
3.Ümraniye.......................... 660.125
4.Pendik.............................. 646.375
5.Esenyurt.......................... 624.733
6.Bahçelievler...................... 602.931
7.Üsküdar............................ 534.636
8.Kadıköy............................ 506.293
9.Sultangazi........................ 505.190
10.Gaziosmanpaşa................ 495.006
11.Maltepe............................ 471.059
12.Esenler............................. 461.621
13.Kartal............................... 447.110
14.Kağıthane........................ 428.755
15.Fatih ................................. 425.875
16.Avcılar............................... 407.240
17.Ataşehir............................ 405.974
18.Eyüp................................. 361.531
19.Sarıyer............................. 335.598
20.Başakşehir....................... 333.047
21.Sultanbeyli....................... 309.347
22.Güngören......................... 306.854
23.Sancaktepe...................... 304.406
24.Zeytinburnu..................... 292.313
25.Şişli.................................. 274.420
26.Bayrampaşa..................... 269.677
27.Beykoz............................. 248.056
28.Beyoğlu............................ 245.219
29.Beylikdüzü........................ 244.760
30.Bakırköy........................... 220.974
31.Arnavutköy....................... 215.531
32.Büyükçekmece................. 211.000
33.Tuzla................................ 208.807
34.Çekmeköy........................ 207.476
35.Beşiktaş........................... 186.570
36.Silivri................................ 155.923
37.Çatalca............................. 65.811
38.Şile................................... 31.718
39.Adalar.............................. 16.166


Uğuray
site denetçisi

7 yıl önce - Cum 07 Ksm 2014, 10:37

Nufüs ile alakalı bir durum olsa da yapılmama durumu bence diğer ulaşım alternatiflerinin de çok olmasından kaynaklanıyordur.
Beşiktaş'a ulaşım hiç zor değil.
Karadan ve denizden çok rahat ulaşım imkanı var.


Misafir 88a

7 yıl önce - Cum 07 Ksm 2014, 10:52

beşiktaş'ın nüfusunu ikametgaha göre hesaplarsanız az çıkar, iş yeri ve hafta sonu gezilerini de hesaba katmanız gerekir, ortaköy sahilinde kimse oturmaz ama cumartesi gecesi arabalar trafikte park ederler, pazar sabahı bebeğe simit kaşar yemeye gitmek sadece yalı sahiplerinin hakkı değil, bizim de hakkımız, pazar bile tıkalı sahil, ayrıca beşiktaşı küçük bir bölge gibi düşünmemek lazım, gayrettepe de beşiktaş semti, bebekte, zincirlikuyu da

mus7y123

7 yıl önce - Cum 07 Ksm 2014, 11:03

Nüfusa bakarsak, Kadıköy meydanına metro getirmeye gerek yoktu. Oranın Nüfusu nedir?

Metro yatırımı sadece Nüfusa göre değil yüzlerce faktör vardır.

Londranın 1. ilçesi ve tarihi sempti 'City', gece nüfusu 7.000, gündüz ise 300.000 den fazla. Londranın en yoğun metro ağına sahip sadece 1.2km kare yüz ölçümü var. Sadece nüfusa göre yapılsaydı buraya otobüsler, taksiler yeter (minibüs diye birşey yok Londrada).

Aynı mantıkla Adaların Nüfusu sadece 16.000 küsürmüş. O zaman oraya günde bir tane vapur yeter bence
Yoksa yazları saatte 10 tane kalkan vapur sahipleri başka birşeymi biliyorlar :


Ertan Akyüz
7 yıl önce - Cum 07 Ksm 2014, 16:44

Alıntı:
ayrıya turistik şehir istanbul'u da düşünmek lazım. ben turist olsam sabah sultan ahmeti gezip, akşam metroya atlayıp beşiktaş-ortaköy vs de boğaza karşı yemeğimi yemek isterim.

Bizim ülkemiz satılık değil!



sayfa 11
« önceki   123 ... 10111213   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM