Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1
bülent yurtsever

15 yıl önce - Sal 29 Ağu 2006, 18:48
[İST-C8.30] - Sirkeci-Halkalı Banliyö Tren Seferleri 2007 Başından İtibaren 3 Yıl Boyunca Duracak



Değerli Arkadaşlar,

"Sirkeci-Halkalı" Banliyo trenleri 2007 Senesinin ilk aylarından itibaren MARMARAY PROJESİ'nin hayata geçirilmesi nedeniyle yaklaşık 3 sene süresince duracak.

Bu hattı kullanan yüzbinlerce insan ne yapacak? Duyuma göre 150 adet otobüs alınmış. Bu hat arasında servis versin diye.

2007 nin ilk aylarından itibaren trafiğin halini düşünebiliyor musunuz?

Bilgisi olanlar lütfen daha çok aydınlatsınlar bizleri.


Murat Caner
15 yıl önce - Sal 29 Ağu 2006, 22:29

Bu haber verilmişti...

Akın Kurtoğlu

15 yıl önce - Sal 29 Ağu 2006, 23:02

Alıntı:
Sirkeci - Halkalı Banliyo trenleri 2007 Senesinin ilk aylarından itibaren MARMARAY PROJESİ'nin hayata geçirilmesi nedeniyle yaklaşık 3 Sene süresince duracak.

Bu hattı kullanan yüzbinlerce insan ne yapacak. Duyuma göre 150 adet otobüs alınmış.Bu hat arasında servis versin diye.

Benzer bir uygulama da "Haydarpaşa-Gebze" arasında yapılacak. Tren yoluna paralel olarka Ankara Asfaltı üzerinde yaklaşık 100 kadar körüklü otobüsün mekik seferleri düzenleyeceği (bu derece uzun bir hat üzerindeki seferlere de ne derece mekik seferi denilirse artık) konusunda haberler çıkmıştı. Demek ki, benzer bir uygulama "Sirkeci-alkalı" arasında da hayata geçirilecek. TCDD İşletmesi'nin elinde, her iki yönde ve her iki güzergâhta günlük yolcu kapasitesini gösterir veriler olduğuna göre, talebi karşılamak için ne kadar otobüsün, hangi sıklıklarla servis vereceği kolaylıkla bulunabilir.

Anadolu ve Avrupa yakasında sahilyolu boyunca iki ayrı İETT hattı ihdas edilmesi kuvvetle muhtemel. Destek amaçlı olarak, demiryollarının kuzeyinde kalan paralel karayollarında da 2 ayrı destek hattı ilâve olarak gelebilir.

Akın KURTOĞLU


34BuRaK41
15 yıl önce - Sal 29 Ağu 2006, 23:25

Alıntı:
Benzer bir uygulama da "Haydarpaşa-Gebze" arasında yapılacak. Tren yoluna paralel olarka Ankara Asfaltı üzerinde yaklaşık 100 kadar körüklü otobüsün mekik seferleri düzenleyeceği (bu derece uzun bir hat üzerindeki seferlere de ne derece mekik seferi denilirse artık) konusunda haberler çıkmıştı.


Akın bey pekala bildiğim kadarıyla bu güne kadar iett şehir dışına sefer düzenlememiştir.Bilindiği üzere gebze Kocaeliye bağlı bir ilçedir.İett sefer düzenlerse Şifa mahallesi(tuzla)ya kadar sefer düzenler(ki bu hatta 500t ve 500es ler çalışıyor)..Şifa mahallesinden gebzeye yine bir dünya yol var.Pekala bu yolu kullanacak olan vatandaşların maduriyeti nasıl giderilebilir?


Akın Kurtoğlu

15 yıl önce - Sal 29 Ağu 2006, 23:35

Evet doğru. İETT şehiriçinden sorumlu. Gerçi özel bir düzenleme getirmeleri çok da zor olmasa gerek. Çünkü, neticede burada, hemşehrilik kaygılarından ziyade halka hizmet sözkonusu olacak... Bu yüzden, Gebze kalkışlı bir hat düşünebilirler. Darıca Hayvanat Bahçesi'ne de haftasonları İETT'nin seferleri mevcut. Burası da Kocaeli'ne bağlı bir belde aklımda yanlış kalmadıysa...

Akın KURTOĞLU



34BuRaK41
15 yıl önce - Sal 29 Ağu 2006, 23:43

Alıntı:
Gebze kalkışlı bir hat düşünebilirler. Darıca Hayvanat Bahçesi'ne de haftasonları İETT'nin seferleri mevcut. Burası da Kocaeli'ne bağlı bir belde aklımda yanlış kalmadıysa...


Evet Akın bey yanlış kalmamış..Bence Kocaeli BB'si ulaşım daire başkanlığıyla İstanbul BB ulaşım daire başkanlığını araları iyi benim bildiğim kadarıyla.Bu yuzden birbirlerinden yardım alabilirler bu konuda


hakantaskiran

15 yıl önce - Sal 29 Ağu 2006, 23:45

iett nin ek seferlerine alternatif olarak deniz ulaşımı unutulmamalı.
Bildiğim ve duyduğum kadarı ile Pendik-bakırköyarasında deniz otobüsü ulaşımı yapılacakmış ( bostancı ce kadiköy uğramalı)  ve kartal-bostancı hattındada turyol  vs.. gibi deniz motorları kullanılacakmış


Akın Kurtoğlu

15 yıl önce - Sal 29 Ağu 2006, 23:50

Alıntı:
Bence Kocaeli BB'si ulaşım daire başkanlığıyla İstanbul BB ulaşım daire başkanlığını araları iyi benim bildiğim kadarıyla.

Belediyelerin aralarında müsbet anlamda paslaşmaları, hakikaten halka hizmette çok faydalı... Marmara içindeki tüm belediyelerin omuz omuza vermesi, kendi menfaatlerine ve de halkın hayrına

Akın KURTOĞLU


çağatay mete
15 yıl önce - Çrş 30 Ağu 2006, 00:33

Halkalı banliyö hattının yolcu sayısı için mevcut şehiriçi ulaştırma araç sayıları arttırılarak ve Şirinevler-Hava Alanı Tramvay-Metro hatlarına otobüs bağlantıları yapılarak bir nebze çözüm bulunabilir.Ancak Gebze hattı daha sorunlu.Çünkü mevcut tren yolu ne Gebze'de ne Darıca'da her iki yerleşim biriminin ortasında.Her iki merkezin pek çok mahallesinden otobüs seferleri yapılıyor.Marmaray inşaatı nedeniyle seferlerin kaldırılması durumunda her iki beldeye ayrı ayrı hat ihdas edilmesi ve bu hatların mevcut demiryoluna paralel olması gerekir.Bilindiği üzere E-5'ten giden minibüsler güzergah olarak bu hattın yolcularının ulaşım noktalarına hizmet vermemektedir.Çözüm Gebze-Kadıköy  ve      Darıca-Kadıköy hatlarında demiryoluna paralel Sahilyolu-Bağdat Caddesi ve Ziverbey üzerinden giden  otobüs seferlerinin başlatılması.Ayrıca deniz otobüsleri ile Darıca(Gebze)-Bostancı-Kabataş seferleri Haydarpaşa yolu ile karşıya geçen yolcuların ihtiyaçlarını süratle karşılar.Bu noktada Darıca'da mevcut Vapur iskelesi deniz otobüslerinin ihtiyacına yanıt verebilir(ya da ihtiyaca uygun hale getirilip kullanılabilir).Yine her gün İzmit'ten gelen yolculara yönelik İzmit-Karamürsel-Darıca(Gebze)-Bostancı-Kabataş hattında deniz otobüsü seferleri yapılırsa yaralı olabilir.

En son çağatay mete tarafından Çrş 30 Ağu 2006, 23:00 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


hakantaskiran

15 yıl önce - Çrş 30 Ağu 2006, 00:53

Haydarpaşa-gebze tren seferlerinin kaldırılmasından sonra  Haydarpaşa vapur iskelesinine vapur yanaşmasına gerek kalmayacak bence buraya yanaşan vapurları kadiköy-karakoy-eminönü hattına   yollayabilirler. pendik tarafından deniz otobüsü ile alınacak yolcular kadiköy'den aktarma yapabilirler



sayfa 1
ANA SAYFA -> ULAŞIM