Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
Akın Kurtoğlu

12 yıl önce - Pzr 03 Eyl 2006, 23:26

Alıntı:
Benim Aklıma şu geliyor bu gemiler Karaköy-Kadıköy arasında çalıştı  kalan gemi adı her neyse Kadıköy rıhtımında Turyol Motor İskelesi ile Yeni Kadıköy İskelesi aarsında bir yerde rıhtıma bağlı olarak duramaz mı içinde çeşitli etkinlikler yapılabilir ne bileyim çay bahçesi bile olur.

Ali Ağabey'in üstteki mesajdaki "Kanlıca" vapuru hakkındaki önerilerinin biraz daha çoğaltılmış ve de detaylandırılmış şeklini; Yalova'ya Gidecek Olan "İnkılap" Vapurunun Verimli Şekilde Kullanılabilmesi İçin Öneriler başlığı altında bayağı bir işlemeye başladık bile...

Akın KURTOĞLU


Mete Cihangiroglu
12 yıl önce - Cum 08 Eyl 2006, 06:00
Sehir hatlari vapurlari.




ömer şahap uzunay
12 yıl önce - Çrş 18 Ekm 2006, 11:24
KANLICA' YA KİRACI ARANIYOR...




Akın Kurtoğlu

12 yıl önce - Prş 19 Ekm 2006, 05:45

Alıntı:
...gemide balık restourant, kütüphane ve okuma köşelerinin bulunacağını sözlerini ekledi.

İnşallah, orijinal görünümüyle pek fazla oynamazlar. Aslına ne kadar sâdık kalırlarsa, "Kanlıca"ya o derece iyilik yapmış olacaklar... Samsun'daki "Yalova" vapurunu örnek alabilirler.

Akın KURTOĞLU


Murat Koraltürk
12 yıl önce - Pts 29 Oca 2007, 01:01
Kanlıca Vapuru'nun son hali




Fatih Ozbatur

12 yıl önce - Pts 29 Oca 2007, 01:58



simon

12 yıl önce - Pts 29 Oca 2007, 02:19

Alıntı:
Koca vapur yorgun ve kir pas içinde. Bu çok gün görmüş vapura reva görülen bu mu olmalı idi?


Murat Koraltürk üstadın dediklerine katılmamak elde değil. İstanbul denizinde birçok emektarlar gibi Kanlıca vapuruda bu sonu haketmiyordu. Fotoğraflara dikkatli baktığımda ufak bir detay dışında hiçbir gelişme olmamış. Evet ufak bir gelişme dedim daha doğrusu onlar için bir gelişme olsa gerek. Baş üstü açık salona bakıldığında bir adet can simidi gözüküyor. 11 Mayıs 2006 günü yaptığımız "Wow Turkey Tersaneler Gezisi"nde aynı yerde bir can simidi bile yoktu.

En basit örnek olarak İzmir'i ele alalım. Bergama, Gölcük (Hasköy) vapurları yeni baştan yapılırcasına elden geçirilerek İzmir halkına senelerce hizmet verebilecek ve de yaşlarını göstermeyecek bir biçmde yenilenmişlerdi. Eminönü araba vapurunun ise makinaları değiştirilerek daha iyi duruma getirilmeye çalışıldığıda gerçektir. Filoda ki diğer vapurların elden çıkması gündemde değil şimdilik.

Ancak O İstanbul ki İzmir'de bulunan değerlerin daha fazlasına sahipken, hepsini bozuk para gibi harcaması akıl kârı değil. Hele ki İstanbul denizinde bulunan ve de İstanbul'un silüetine kanımca en fazla uyan bu devekuşlarının peynir ekmek gibi etrafa dağıtılmaları ne kadar kadir kıymet bilindiğinin bir göstergesidir. Bu vapurlar değil Türkiye bazında, Dünya bazında önem taşımaktalar. İşte Kanlıca vapuruda bu örneklerden biri. Ne diyebilirim ki bu duruma sebep olanlar acaba ileride bir kenara atıldıklarında bu vapuru o zamanda anlayabilirler mi dersiniz. Bence hayır bu durumu ne şimdi ne de ileride kavrayabilme yetisine sahiptirler.

En azından satıldıktan sonrada Yalova vapuru gibi orjinalitesini kaybetmemiş, bakımlı ve de limanın bir köşesinde biblo gibi kenarda dursa onada razı olacağım. Son olarak bir soru ile mesajıma nokta koymak isterim. Tıpkı Ataköy, Turan Emeksiz, Kanlıca ve de bir çok örnekler olduğu gibi " Bu vapurların satılması, sökülmelerinden daha iyidir." fikrini savunanlara özellikle bu soruyu yöneltmek isterim;

ŞİMDİ DAHA MI İYİ OLDU?


hasan_baris
12 yıl önce - Pts 29 Oca 2007, 11:32



Serhat Küçüközler
12 yıl önce - Pts 29 Oca 2007, 15:56



cyilmaz
11 yıl önce - Çrş 04 Nis 2007, 01:37



sayfa 3
ANA SAYFA -> ULAŞIM