Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
BursaRAY B Etabı Gelişmeleri ve İnşaat Çalışmaları
« önceki   123 ... 35363738   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara
kilitli
sayfa 36
Efe Elaldı

14 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 23:15

bursaray farkındaysanız yine aynı saatlerde seferlerine devam ediyo şuan 5 dakikkada bir genelde ve vagonlar şehreküstünden direk arabayatağına gidip ordan geri şehreküstüne dönüyolar ve her durakta insan alıyomuş gibi durup kalkıyorlar yani saatlerde ve bekleme sürelerinde bir değişiklik olmucak gun içi yine 5 dakka ara ile çalışacak araçlar oynarsa 1 dakka oynar buda önemli bir fark deil

alkan1985

14 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 23:28

arkadaşlar sorun vagon sayısı azaltılarak çözülecek yani önceden 4 vagonlu gidiyordu şimdi 3 vagonla işleyecek... herhalde yine aynı dakika aralıklarıyla işleyecek... ama arkadaşın dediği doğru seferler arası 5 dk olucaksa yıldırıma 2 bucuk dakikada bir tren gelicek... ya da başka bir sistem ayarlıyacaklar bazıları şehreküstüne gelip ordan arabayatağına gitmeden tekrar geri dönücek bakalım göreceğiz...

Efe Elaldı

14 yıl önce - Cum 28 Mar 2008, 00:20

bunların hepsi hesaplanmıştır zaten eskiden şehreküstü durağının ilersinde araçlar 5 dakka veya 10 dakkika bekliyolardı şimdi bu süreyi gidip dönerek kat ediyolar onun için bir değişiklik olmucak seferlerde zaten ona göre ayarlanmıştır

Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Cum 28 Mar 2008, 00:26

Alıntı:
23 nisanda açılacağı belli olan bursaray b etabı açılışına wowturkey katılımcılarını toplayalım. Bir program üzerinde çalışalım. Az bir süremiz var neler yapabiliriz. Paylaşalım... Saygılarıla...

Söz vermeyelim ama, şayet uygun olursa 23 Nisan'daki açılışa İstanbul-Ulaşım grubundan da birkaç kişi ile gelebiliriz... (Ardından da BOİ Garajı'nı ziyaret ederiz...)

Akın KURTOĞLU


alkan1985

14 yıl önce - Cum 28 Mar 2008, 00:56

yıldırım rayla buluşuyor sözü biraz fazla bence çünkü yıldırımın yüzde 70'ine bu rayın bir faydası yok zaten 5 km, geçtiği yerlerde oturanlara yarıyacak. şahsen bir yıldırımlı olarak rayın geçeceği yer ankara yolu olmamalıydı diye düşünüyorum. sonuçta ankara yolunun altına bakış üst taraftaki eğitim caddesinden geçseydi(yolu da geniş sorun olmazdı) çok daha kullanışlı olurdu bir çok kişi yararlanırdı hem ankara yolu da bu kadar sıkışmazdı. bence yanlış yapıldı eğitim caddesinden yüksek ihtisasa ordan arabayatağına gidebilirdi. neyse artık yapıldı hayırlı olsun diyorum merakla binmeyi bekliyorum...



savassenturk
14 yıl önce - Cum 28 Mar 2008, 02:54

Eğer yukarıdan olsadı çok binalar yıkılırdı böyle daha iyi .

Utku ARDIÇ

14 yıl önce - Cum 28 Mar 2008, 03:42

Alıntı:
yıldırım rayla buluşuyor sözü biraz fazla bence çünkü yıldırımın yüzde 70'ine bu rayın bir faydası yok zaten 5 km, geçtiği yerlerde oturanlara yarıyacak. şahsen bir yıldırımlı olarak rayın geçeceği yer ankara yolu olmamalıydı diye düşünüyorum.


Raylı sistemlerde ana alter üzerindeki istasyonlardan toplu taşıma araçlarıyla çevre yerleşimlere yolcu tahliyesi yapılır.Amaç;Merkezi konumda olmasını sağlayarak daha geniş bir sahaya hitap edebilmektir.Yıldırım gibi Bursa'nın sık yapılanmasına örnek olan yerleşim biriminin içinden bu kütleyi geçirmek sıkışıklığın kat ve kat artmasına sebep olurken yolcu talebini karşılamada homojenize olamaz.Ayrıca şehrin doğu tarafına getirilen raylı sistem sadece Yıldırım'a değil, diğer doğu ilçelerine de hitap edecek şekilde düzenlenmiştir.Örneğin Yenişehir veya İnegölden gelenler ana yol üzerindeki raylı sisteme direk geçiş yapabileceklerdir.

SAYGILARIMLA
Utku ARDIÇ


Batur

14 yıl önce - Cum 28 Mar 2008, 15:13

Alıntı:
Aksine istasyondaki bekleme süreleri uzayacak. Yıldırıma daha çabuk gideceğini nerden çıKARDIN?


Daha çabuk gideceğinden bahsetmedim zaten, K.Sanayi'den ya da O.Sanayi'den Şehreküstü'ne ulaşmak isteyen bir yolcu, yaklaşık 10 dakika aralıklarla çalışan tek hattı kullanırken, Yıldırımlılar Şehreküstü'ne ulaşmak için 2 hattı da kullanarak yarı süre aralıklarla trenlere binebilecek.

Ayrıca şu an 1 ve 2 numaralı hat zaten yolcu taşıyormuş gibi Arabayatağı istasyonuna kadar devam ediyor istanyonlarda duraklama yapıyor. Bu şekilde çalışmaya başladığından beri, gördüğüm kadarıyla trenler daha hızlı çalışıyor, son istasyonlarda aşırı bekleme yapmıyor. Yıldırım'a deneme seferleri başlamadan önce, Bursaray maksimum hızla çalışmıyordu, bazen istasyonlarda gereğinden fazla bekleme yaptığı da oluyordu, şimdi sefer aralıklarını uzatmamak için hızını artırabilir.


MURAT ÇELİK

14 yıl önce - Cum 28 Mar 2008, 15:37

utku kardeşime katılıyorum. düşünceleri çok doğru. ayrıca Bursamızın raylı sistemi; terminale,üniversiteye,hiçbir hastahaneye,adliyeye gitmemesiylede bence dünyada tek olsa gerek......

turker ustun

14 yıl önce - Cum 28 Mar 2008, 21:05

Alıntı:
Yıldırımlılar Bursaray'a geç kavuşuyor ama Osmangazi ve Nilüferlilere göre daha şanslı olacaklar. 1 ve 2 numaralı hatlar Yıldırım'a kadar devam edeceğinden trenler daha sık aralıklarla çalışacak ve peronlarda daha az bekleyecekler


Bursarayda çalışan biri ile görüştüm. Çalışma saatlerinden hiçbir değişiklik olmadığını olmayacağını söylüyor.



sayfa 36
« önceki   123 ... 35363738   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara