Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 358
murat765
2 ay önce - Sal 19 Ksm 2019, 12:32

Kötü haber mi iyi haber mi ne derseniz deyin,yılbaşında minibüslere de kent kart konulacağı bilgisi var yani İBB sınırları içinde 19 tane dış çevre ilçede ulaşım tamamen ilçe kooperatiflerine devredilecek vadilatör konularak ilk olarak da Seferihisar'dan başlayabilir...Bir çeşit ÖHO yani.

Canerizm
2 ay önce - Sal 19 Ksm 2019, 12:48

Murat Hocam Haberi Nereden Aldınız Kaynak Sağlammı?



Yurtcan
2 ay önce - Sal 19 Ksm 2019, 12:53

Yılların şehir efsanesi yine dönmüş
Koyulmaz görürsünüz, öho solo işi olursa anca dolmuşçular azalır yoksa şimdi kiler istemez ve olmaz.
Otokar doruk gibi otobüs alsalar öhö kurup o zaman bu iş çözülür


murat765
2 ay önce - Sal 19 Ksm 2019, 13:07

Şehir efsanesi mi bu konunun gerçekleşeceği bilgisi UKOME kararlarında ilk olarak yayınlanmıştı nitekim seferihisar minibüs kooperatifi ve eshotçular arasında kavga olana kadar hatırla seferihisarda hizmet veren 985 niye artırıldı??? minibüsçülere bi nevi göz dağı vermek için şimdi saatlerine tekrar bak verilen seferler yine çekildi(eskiye döndü)bu da demek oluyor ki iş tekrar tatlıya bağlandı...ilçelerde taşımacılık yapan esnaf denetimli olarak kentkarta geçirilecekse bu benim gözümde bir ÖHO'dur sayın yurtcan... Ayrıca şunu eklemek isterim minibüs kooperatifleri bu olaya sıcak bakmıyor zaten belediye zorluyor onları üzerindeki yükü azaltmak için!!!çünkü bu olursa arabaları değiştirecekler ayrıca bir sürü bedavacı var!kimse istemez

En son murat765 tarafından Sal 19 Ksm 2019, 13:10 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Yurtcan
2 ay önce - Sal 19 Ksm 2019, 13:10

Ukome de olan her şey yapılsaydı şimdi dünya şehri olurduk
Bakalım sen haklı çıkarsın sene sonunda bence yine lafta kalacak



murat765
2 ay önce - Sal 19 Ksm 2019, 13:12

Gerçekleşince görürsün öyle yada böyle bu iş olacak.... :)Geçmiş dönem belediye başkanı sırf bu anlaşmayı gerçekleştirmek için kooperatif başkanlarıyla bir bir görüştü bir sonuca varmak için onun yapamadığını şimdiki belediye başkanı yapacak..

En son murat765 tarafından Sal 19 Ksm 2019, 13:14 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Yurtcan
2 ay önce - Sal 19 Ksm 2019, 13:13

Neden dolmuşcular birleşip öhö kurup doruk almıyor neden?
Bu sorunun cevabını biliyorsan dolmuşçuların kartlı sistemi neden istemediğinide biliyorsundur.
Ben isterim neden istemeyeyim


murat765
2 ay önce - Sal 19 Ksm 2019, 13:17

Bir sürü bedavacı var adamlar araçlarını değiştirmek istemiyor sen olsan kabul edermisin? milyarlarca para verip doruk alacaksın bir sürü bedavacı taşıyacaksın daha geçen dönemler ısuzu alçak tabanlı araçlar deneme yapmak için içelere gönderildi bunlardan bi tanesi kemalpaşaya geldi 400 bin dediler hadi al bakalım alabileceksen

Yurtcan
2 ay önce - Sal 19 Ksm 2019, 13:23

Sade onlar mı
İndi bindi parası
Takipsiz sistemden dolayı parayı iç etmeler
Kazandığı tutarın çok çok altında vergi vermeleri
90 dakika aktarmalı ulaşım
İstedikleri gibi hat dışına çıkmalar
Vs. Bir çok şey var bunları dize getirmek istiyorlarsa belediye kanunu değişmeli ve uymayana kişi başına her ay için 100 bin lira ceza kesilmeli bakalım nasıl tıpış tıpış yapacaklar.


mus emrullah
2 ay önce - Sal 19 Ksm 2019, 15:54

Alıntı:
Bir sürü bedavacı var adamlar araçlarını değiştirmek istemiyor sen olsan kabul edermisin? milyarlarca para verip doruk alacaksın bir sürü bedavacı taşıyacaksın daha geçen dönemler ısuzu alçak tabanlı araçlar deneme yapmak için içelere gönderildi bunlardan bi tanesi kemalpaşaya geldi 400 bin dediler hadi al bakalım alabileceksen


400 bin tl 0 km ise ucuz. Sitesine 1m+ yazıyordu doruklar için.
Araçları yakında değişip otobüse dönecekseler Bursa'da bir sürü otobüs minibüse dönüşümden (150 adet 8, 9 MT otobüs > 300 adet 6 MT minibüse dönecek) bir sürü araç boşa çıkıyor onları alıp dönüşsünler. Ataklar ucuza gidiyor zaten.
Ve alacaksalar doruk yerine atak alırlar anca çünkü ucuz.



sayfa 358
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege