sayfa 71  |
 |
arda5050
6 ay önce - Pzr 13 Ksm 2022, 10:03
Alıntı: |
Yahu araçlar 13 yaşına gelse nolacak ki, çünkü hiç eskimeyen bir tasarım ve son derece dayanakıklı bir araç yapmış Mercedes-Benz. Siz sanıyor musunuz ki İETT bu araçları metrobüs hattından çekse, normal hatlara vermeyecek? Hemen söyleyim, bu araçlar normal hatlarda da çalışacak. Anadolu'nun bir çok kentinde de caddeler de göreceğiz. Bunlar benim hem temennim hem de öngörüm. İşte gördüğünüz gibi, bir CapaCity tıpkı Otokar ve Akia metrobüsler de olduğu gibi 2022 üretimi renkli ve modern tabela ile donatıldı. Ben bu hareketi şahsım adına konuşuyorum kalkarım ve ayakta alkışlarım. O345'lerin yanlızlığına bırakmamalıyız, İETT'nin filosundaki diğer otobüsleri! |
Bence bu araçlar normal hatlara verilmez çünkü aks dan dolayı dır
|
 |
EGEEE37
6 ay önce - Pzr 13 Ksm 2022, 12:29
Alıntı: |
Bence bu araçlar normal hatlara verilmez çünkü aks dan dolayı dır |
Benim düşünce eğerki verilirse düz hatlara verilir caddelere girmeyen sadece ana yollarda giden 82/73 gibi düz olan hatlarda kullanılır gibime geliyor
|
 |
İbrahim Cem
6 ay önce - Sal 15 Ksm 2022, 20:10
Bu otobüsler otobüs firmalarına satıp şehirlerarası taşımacılıkta kullanılmalı bence, yeni metrobüs sayısı arttırılmalı.
En son İbrahim Cem tarafından Sal 15 Ksm 2022, 21:03 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
|
 |
hamzza06
6 ay önce - Sal 15 Ksm 2022, 21:01
Alıntı: |
Bu otobüsler otobüs firmalarına satıp şehirlerarası taşımacılıkta kullanılmalı bence, yeni metrobüs sayısı arttırılmalı.
|
Bu otobüsler şehirlerarası taşımacılık yapmak amacıyla üretilmedi bu dediğiniz imkansız bir şey. Bu araçlar metrobüsten emekli olduktan sonra yapılacak en iyi hareket 5er 10ar adet küçük Anadolu şehirlerine dağıtılıp tramvay mantığıyla düz hatlarda araçları yormadan çalıştırılabilir.
2. alternatif olarak da ABB nin dizel araçları elektrikliye dönüştürme programından yardım alınıp araçların bir kısmının karoser yenilenmesi yapılarak elektrikli otobüse çevrilebilir. Yine aynı şekilde küçük şehirlerde tramvay tarzında yavaş tempoda araçlar orta vadede iş görür.
|
 |
yusa FİRAT AKGÜN
5 ay önce - Pzr 25 Arl 2022, 17:46
capacityler metrobüsten çekildimi? buara bana hiç denk gelmiyor öğlesaatlerinde hep conectolar çalışıyor
|
 |
erkinalp
5 ay önce - Pzr 25 Arl 2022, 18:55
Başka şehirlere gönderilmek isteniyorsa Manisa'da 306 numaralı hatta epey işe yararlar.
|
 |
batuyilmzz
5 ay önce - Pzr 25 Arl 2022, 19:27
Alıntı: |
capacityler metrobüsten çekildimi? buara bana hiç denk gelmiyor öğlesaatlerinde hep conectolar çalışıyor
|
Ben de artık uzun süredir (bir iki aydır) Capacity araçlara nadiren denk geliyorum. Çoğunlukla Conecto çalışıyor. Söğütlüçeşme-Zincirlikuyu hattında aktif çalışıyorlar pik saatlerde özellikle.
|
 |
Kobracı
5 ay önce - Pzr 25 Arl 2022, 19:29
Alıntı: |
Akia ultra LF 65 litre
Conecto 45 ile 48 litre,
Otokar Kent xl 50 55 arası
Capacity 60 litreden aşağı değil. |
Metrobüsteki araçların Mazot tüketimi bu kadar.
Bu durumda İETT'nin en az çalıştırmak isteyeceği araç Capacity oluyor.
65 Litreye 300 kişi taşımak mı yoksa 180 kişi taşımak mı mantıklı?
|
 |
batuyilmzz
5 ay önce - Çrş 28 Arl 2022, 08:04
Alıntı: |
Metrobüsteki araçların Mazot tüketimi bu kadar.
Bu durumda İETT'nin en az çalıştırmak isteyeceği araç Capacity oluyor.
65 Litreye 300 kişi taşımak mı yoksa 180 kişi taşımak mı mantıklı?
|
Bu ay mı %65 yakmaya başlamış bu araçlar? Madem konu yakıt, bu aylara kadar neden gün boyu çalışmışlar? Yaz boyunca bile Otokar'lar yattı, sadece pik saatte çalıştı. Capacity'ler %65 yakıtla 35 derece sıcakta çalıştı. Değil 180, 80 yolcu bile taşımadan sefer bitirmişlikleri vardı. Konu maliyetse o defter çoktan kapandı, edilen zarar edildi. Zamanında fazla dingilden dolayı ogs maliyeti olmasın diye köprüyü bile geçmiyordu.
|
 |
İbrahim Cem
5 ay önce - Çrş 28 Arl 2022, 08:59
Silinsin
|
 |
sayfa 71  |