Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Mercedes-Benz Capacity ''Metrobüs''
123 ... 616263   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 1
fatih kocaoglu
11 yıl önce - Cum 04 Ağu 2006, 16:11
Mercedes-Benz Capacity ''Metrobüs''


Arkadaşlar,Mercedes benz Capacity ''Metrobus olarakta üretilecek olan'' İstanbul Şehiriçi Ulaşımda bu araçların METROBUS projeleri dahilinde MAN SG220'lerle karşı alternatif olabilirmi.Bilindiği üzere İETT elindeki Körüklü Manları Modernize ederek Metrobus projesinde değerlendirecek.



(+)





(+)


En son fatih kocaoglu tarafından Cum 04 Ağu 2006, 17:03 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


M.Ali Sade
11 yıl önce - Cum 04 Ağu 2006, 16:50

Fatih Arkadaşım,

İETT'nin elindeki MAN SG 220'lerı modernize ederek Metrobüs olarak kullanması milli servetin bir şekilde değerlendirilip heba olmaması açısından değerlendirildiğinde çok çok olumlu bence.

Neticesinde resimlerini gönderdiğin CapaCity çok güzel bir araç, ama kimbilir ne paralara Türkiye'ye gelir.Bir de bunların alım usulü ihaleyle olunca kazıklanmamak elde değil.

Neticesinde verilen paralar senin veya benim verdiğimiz vergiler vs.

Ama bizim hiç mi iyi bir arabaya binmeye hakkımız yok dersen o zaman işin başka yönüne döneriz.SG 220 ler toplandıkları zaman ne şekil alırlar,ya da toplanmış bir araç ne kadar daha performansını sürdürebilir ,onlar da işin başka yönleri.

Karar önce yöneticilerimizin sonra da bizim.

Herkese selamlar...


En son M.Ali Sade tarafından Cum 04 Ağu 2006, 22:27 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


fatih kocaoglu
11 yıl önce - Cum 04 Ağu 2006, 17:12

İETT'nin Man Sg220 serisindeki bu araçları yenilememesi gereklidir.Daha öncede ifade ettiğimiz gibi 30 adet MAN körüklülerden bahsediliyor iken bu arabaların,performans anlamında bu iş yapamayacaklarını artık bunların istanbul için anlamı kalmadığınıda belirtmek gerekir.Bu aracların ''Man Sg 220'' kapasiteleri olsa bile teknik taşıma anlamında belirlenen güzergahlarda performansları sanırım olmayacaktır.

Citarolardaki Yapılan Pazarlıklar Bu arabalar içinde Profosyonel şekilde yaılabilir bence...Sebebi İse Evobus İçin İlk Müşteri ve Prestij meselesi olabilir.

 

(+)




En son fatih kocaoglu tarafından Cum 04 Ağu 2006, 17:27 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Arda Alkaya
11 yıl önce - Cum 04 Ağu 2006, 17:25

Otobüslere görünüşten 10 üzerinden 10. Mercedes otobüs konusunda da eline su döktürtmüyor.

Malum Citaroların bile teslimatı ne kadar gecikti. Bu otobüsleri şimdi bile sipariş versek metrobüse kadar yetişirler mi?

Man körüklüler eskidi. Onları yoğun şehiriçi trafikten çekerek daha az hareketin olduğu metrobüs hattında kullanmak mantıklı geliyor. Öncelikle otobüslerin tamamen çok iyi bir işçilikle yenilenmeleri gerekli.

Ne kadar yenilenirse yenilensin ben Manlara en fazla 5-7 yol gibi bir ömür biçiyorum. Daha sonra Manların yerini İkaruslar alabilir.(o kadar dayanırlar mı o da şüpheli ya) Tabii İkarusların yerini de yeni otobüsler alır. Bu sayede hareketli şehiriçi trafiğini yeni otobüslerle karşılamak daha mantıklı olur.


Kaptan-ıDeryaİbrahimPaşa

11 yıl önce - Cum 04 Ağu 2006, 19:24

üzerinde;

21. yüzyılın taşımacılık anlayışı
193 yolcuya kadar
üstün sürüş
onaylanmış güvenirlilik
verimli ve ekonomik

yazıyor.. bu da benden olsun..


adilarslanoglu

11 yıl önce - Cum 04 Ağu 2006, 20:04
Mercedes


Bence citaroların fiatı çözülürse ki akılcı yaklaşımla çok kolay verilen paraya deger ve istanbulada yakışır.Filonun toplam adedine göre turkıyede bıle uretılecek dıye şart koşulabılır.Dünya artık böyle uygulamalara gıdıyor.Mercedes Benz Türk buna çok uygun.Huşuma gıden bır şeyde Man fabrıkası ankarada Bu yıl EGO yeni araçları Man'dan aldı.Mercedes Hoşderede Istanbul da Merrcedes yaptı.Eeeee İzmirde BMC nın olmalı.



adilarslanoglu

11 yıl önce - Cum 04 Ağu 2006, 20:10
Citaro


Bu Citaro Capacity nin fiatı ne kadardır.Merak ettim.Bir de ÖHO da kullanılabılırmı ileride.MAN SG220 nin modernleşltirilmesine sıcak bakmıyorum.Arkadaşlar bu iş ne kadar hassas yapılsada mekanık yorgunluk çözülemıyor.Kasa sıfır olsa bıle Motor şanzıman diferansıyel direksıyon vb.ıhtıyaca cevap vermıyor.Yazık olur bence.

En son adilarslanoglu tarafından Cum 04 Ağu 2006, 20:15 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


fatih kocaoglu
11 yıl önce - Cum 04 Ağu 2006, 20:14

Man'ların Toplam Yolcu Kapasiteleri Azami 150 Kişi olarak varsayıldığında ki Buda sıkışarak akraba halinde yolculuğu ifade eder bu Arabaların Finansmanı oluşturularak alınması Bence kaçınılmazdır nednei ise 193 yolcu kapasitesi adı gib kapasite meselesi diyebirim.Gece yolları yıkamak için Bmc Profosyonel,Mercedes Unimoglara bir dünya para döktüler bu arabayıda hizmet kalitesi bakımından kaçırmamaları gerekiyor Mercedes Bu arabayı benim bildiğim kadarı ilede Metrobus'a Uygun haldede üretebilir.Metrobusun ilk mimarisini oluşturan Ikarus gibi.

Bakın Burada http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=27257


Burç

11 yıl önce - Cum 04 Ağu 2006, 20:24

Metrobüs mutlaka 2 körüklü olmalı.
Hatta varsa, hem iki körüklü hem 2 katlı olmalı.
Böyle tek körüklü araçlar E-5 yolcu trafiğine yetmez.


adilarslanoglu

11 yıl önce - Cum 04 Ağu 2006, 20:35

iki katlı metrobus,e özel yollar yapmak lazım.Üst geçitleri köprüleri geçebilmesi için.



sayfa 1
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
123 ... 616263   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM