Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 11
fatihhayri

13 yıl önce - Sal 09 Eyl 2008, 16:30

havaray ile geçilemeyecek bölümler var mesela dolmabahçe sarayının yol üzerine çıkan kısmı

İSMAİL ÇELİK

13 yıl önce - Sal 09 Eyl 2008, 17:11

Fatihhayri doğru der;kaldıki burada havaray estetiği bozacaktır.İkinci olarak havarayın taşıma kapasiteside tramvaya-metrobüse eşdeğerdir yani asıl ihtiyaca cevap veremez.Burada ancak metro cevap verir talebe,metrobüs şimdilik geçici çözüm.Havarayın uygulamsı metrobüse göre kat kat pahalıdır.Şişhane-Okmeydanı havarayı gereksiz değil Kulaksız'ın nüfusunu bilmediğiniz için öyle düşünüyorsunuz hem sistemleri birbirine bağlayacak,birde deneme-yanılma olacak burası ne kadar işe yarıyor ,işletme maliyeti birebir analiz edilecek,eğer bekleneni veremezse burada işler gene zararı olmaz,ama merkezi yerde olmaz.

Murat Caner
13 yıl önce - Sal 09 Eyl 2008, 17:47

Havarayı unutalım derim. Rüştünü yıllardır ispatlayamamış bir dizge.

Murat Caner
13 yıl önce - Sal 09 Eyl 2008, 18:21

Alıntı:
Arkdaşlar acaba Kabataş - Beşiktaş - Levend olarak planlanan metrobüs hattı daha da uzatılarak ikinci köprüden karşıya geçirilerek Kabataş - Beşiktaş - Zincirlikuyu - Levend - Kavacık - Ümraniye(Tepeüstü) - Ataşehir - Kozyatağı Metrobüs Hattı olarak yapılabilir mi?


Benim dediğimin biraz değişiği. Kabataş Beşiktaş Levent'i uzatmak yerine Milliyet Önü- Levend - Kavacık - Ümraniye(Tepeüstü) - Ataşehir - Kozyatağı Metrobüs Hattı yapmak daha iyi olur bence.
Hatta bence Bakırköy'ü Bostancıya bu yolla bağlamalı. Hep aynı şeyi diyorum ama.



(+)


Semih Yaşar

13 yıl önce - Cum 12 Eyl 2008, 17:10
Barbaros Bulvarı


Metrobüs Zincirlikuyu etabı açıldıktan sonra Barbaros Bulvarındaki trafiğin daha akıcı
hale getirilmesi elzem görünüyor. Bugünki durumda köprülü kavşak aktarma durağında
büyük bir izdiham yaşanıyor, daha önce Mecidiyeköy'de inen çoğu yolcu bugün itibarıyla
KÖprülü kavşakta Metrobüsten inip Levend yada Beşiktaş yönüne devam etmeye çalışıyor fakat
otobüslerde büyük bir izdiham yaşanıyor. Dikkatimi çeken bir konu ise 4. Levend geçildikten
sonra trafiğin bir anda açılması, acaba Beşiktaş-Levend-Maslak aksındaki trafiği akıcı hale
getirebilmek için neler yapılabilir? Üzerinde ciddi olarak düşünülmesi gereken bir konu.



erdem_tezcan
13 yıl önce - Cum 12 Eyl 2008, 17:18

Bence metro maslaka uzatılınca arabasını bırakanların sayısı daha da azalacaktır. Ayrıca otobüsleri kullanan birçok kişi bu istikamete artık metro ile gideceği için bu istikametteki minibüs ve otobüsler de azaltılacak veya kaldırılacak bu nedenle trafikte gözle görülür bir rahatlama olacaktır.

İSMAİL ÇELİK

13 yıl önce - Cum 12 Eyl 2008, 18:09

Barboros Bulvar'ı için neler yapılabilir?

1)Mevcut plandaki Kabataş-Beşiktaş-GOP hattı bir an evvel inşa edilmeli.
2)Daha önce burada yazdığım Taksim-Beşiktaş-Zincirlikuyu-Etiler-Boğaziçi Üni.-Armutlu-4.Levent-Seyrantepe hattı inşa edilmelidir.
3)Balmumcu kavşağında Yıldız Posta Cad. Çevreyolu ve Levent yönünde gidecekler için üst geçit yapılmalıdır.
4)Zincirlikuyu'daki köprüden çıkıp Levent yönünde gidecekler ayrı bir üst geçitle atlamalı ve Etiler yönüne sapanlar ile çakışma önlenmeli.
5)Levent Gültepe sapağı önünde katlı kavşak yapılmalıdır.
6)Fabrikalar ve 4.Levent duraklarına EDS takılmalıdır.


hakancansin
13 yıl önce - Cum 24 Ekm 2008, 22:01
A7.08. Kabataş-Beşiktaş-Levend Arasında da Metrobüs Çalışacak


1. levent ve zincirlikuyu arasındaki refüjler kırıldı tamamen. buraya yeni şerit açmak için mi yoksa beşiktaş a inecek bir metrobüs için mi çalışma var? bilgisi olan var mı bu konuda?

musstafa
13 yıl önce - Cum 24 Ekm 2008, 23:54

Evet bu duruma bende şahit oldum bana sanki metrobüs için degilde farklı bir düzenleme yapılacak hissi verdi.

cengiz zignec
5 yıl önce - Cum 13 Oca 2017, 00:14

metrobüsün olacağı en son güzergahtır herhalde istanbulda



sayfa 11
« önceki   123 ... 101112   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM