Ana Sayfa 878 bin Türkiye Fotoğrafı
  
İstanbul 'Başakşehir-Bakırköy İDO' Metrosu 2. Etap ('Kirazlı-Bakırköy Sahil İDO') Projesi
Sayfa: Önceki  1, 2, 3, ... 30, 31, 32  Sonraki
Ana Sayfa -> ULAŞIM
cevap yaz (üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
Ahmet Tan
8 yıl önce - Prş 27 Tem 2006, 11:36

Google haritasında Ömer Faruk arkadaşımızın 'Klinik' diye işaret ettiği yer Dikilitaş değil Çamlık mevki gibi .. Tabii burda istasyon planlanıyor mu? ben de bilmiyorum..
Bakırköy-Bağcılar metrosu -İBB planlarına almadan önce de- burda  çeşitli başlıklarda elzem gördüğümüz,  çok önemli entegrasyon hattı olacak ..
Bağcılar-Bakırköy arasındaki çoğu zaman kilit haline gelen minibüs ağırlıklı trafiğe çözüm olacağı gibi raylı sistemler arası ve raylı sistemlerle İDO hatları arası  entegrasyonu da  sağlayacak.. İDO iskelesi ile Bakırköy Tren (Marmaray) istasyonu arası mesafe 800-900 metre arası.. ve her ikisi de ayrı entegrasyonlarda kullanılacak.. demek istediğim ikisi bir istasyon olmaz.
Ayrıca (uzun yıllar sürmesi beklenen) Bağcılar-Bakırköy marmaray- İDO metrosu devreye girdikten sonra daha çok Kadıköy ve Bostancıya ulaşım amaçıyla kullanılan Bakırköy İDO iskelesi değişik güzergahlar için kullanılması düşünülebilir.  Zira Kadıköy ve Bostancıya entegrasyonda Marmaray daha kolay bir ulaşım sağlayacak...  


OmerFaruk
8 yıl önce - Prş 27 Tem 2006, 14:24

Daha önce dediğim gibi bu hat kapasite düşüklüğü gibi temel sebeblerden ötürü ağır metro olmayacaktır. İncirli'yle Meydan arasındaki 1,750 metrelik mesafe çok fazla. Mevcut Klinik otobüs durağı yakınında istimlake en uygun yere istasyon yapılacağını düşünüyorum. Zaten  önceki monorail projesinde Klinik durağı olacaktı.

 


a.çetin
8 yıl önce - Prş 27 Tem 2006, 22:28

bakırköy-bağcılar tramvay hattı büyük ihtimal A3/bakırköy-bağcılar minibüs hattı ile aynı istikameti gösteriyor...

dereyolunu kullansa (tavukçu deresi) nin üzerinden gitse daha mantıklı olur çünkü bağcılar cad. (c.kahve-parseller-haznedar) bu cadde çok dar bi cadde tramvayı kaldıramayabilir...


Mehmet Kasım
7 yıl önce - Pts 21 Ağu 2006, 11:54
Proje


Bu hat tramvay hattı olarak planlanmıyor.% 100 Yeraltından giden bir metro hattı olarak planlanıyor.

Bu projenin Uygulamaya esas kesin projesi 1 ay içinde tamamlanıyor.

İhale için 2007 yılı düşünülüyor.

Bu güzergah İBB için öncelik sırasına göre ilk üçte.


mehmetkoru
7 yıl önce - Pts 21 Ağu 2006, 12:02

mehmet kasım bu bilgilerin doğruluk oranı nedir veya kaynak nedir dersek daha doğru olur


Mehmet Kasım
7 yıl önce - Pts 21 Ağu 2006, 13:12
Kaynak


http://www.yapitr.com/turkce/Haber_Detay.asp?NewsID=46067

http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=25897 bu başlıkta 3 ay önce yazışmıştık. Şimdi zamanı geldi.

Takipçilik yani


Mehmet Kasım
7 yıl önce - Cum 03 Ksm 2006, 00:13
Güncelleme


İBB bu projenin Bağcılar Meydandan değilde bir sonraki istasyondan yani eski Papaz Köprüsü şimdiki YUNUS EMRE KÖPRÜSÜ mevkiinden Başakehir metrosuyla entegre olmasını öngörüyor.

Yunus Emre Köprüsü : Bağcılar Meydanın 1 km kadar batısında yer alan istasyon.


 

(+)


a.çetin
7 yıl önce - Cmt 04 Ksm 2006, 14:37

mehmet abi Papaz Köprüsü ile Bağcılar Meydanın arasında 1km. var ama dim dik bir yokuş olduğunu da belirtmek lazım...

Mehmet Kasım
7 yıl önce - Cmt 04 Ksm 2006, 17:40
Doğru


Doğru , zaten Bağcılar merkezde yeraltından , yaklaşık 30 metre kadar derinlikte gidecek metro.Yunus Emre Köprüsünün oralarda tekrar yüzeye çıkıp Kirazlı'ya doğru tekrar yeraltına girer.

Engebeli bir güzrgah olduğundan kimi zaman yeraltı kimi zaman yerüstünde gider.

Tıpkı Esenler İstasyonu yerüstü , ama E.Sondrak İstasyonu Yeraltı , Üçyüzlü tekrar yerüstü , Bağcılar Meydan yeraltı olduğu gibi.

Azıcık alttan azıcık üstten  gidiyor yani


muharremk

7 yıl önce - Cmt 04 Ksm 2006, 18:15

Bağcılar-Bakırköy Cad. ne kadar dar olsada yer altından giden Metro olacağına göre araç trafiğine hiç bir etki yapmayacaktır. Bana göre buraya metro yapılması daha mantıklı eğer cadde dar ise Metro tamamlandıktan sonra Bakırköy Minibüslerinin bi kısmını Mehmet Akif Bulvarı'na (Tavukçu Deresi Yolu) yeni bir hat oluştururarak oraya vermek. (Büyük ihtimalle orda bir Bakırköy hattı var)
Mehmet Akif Bulvarı'nın yani önceki ismindende belli olduğu gibi dere olduğundan buraya metro yapmak biraz zahmetli gibi geliyor. Bu güzergahta ancak cadde tramvayı olur gibi geliyor bana. Tabi bide bu projenin Otogar-Bağcılar entegrasyonun sağlanması gerek eğer tavukcu deresinden geçerse Otogar-Bağcılar metrosunu Bağcılardan sonraya doğruda kaydırmaları gerek şu anda benim gördüğüm en son çalışma yapılan durak Bağcılar Meydanı.


Ana Sayfa -> ULAŞIM