Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İstanbul 'Başakşehir-Bakırköy İDO' Metrosu 2. Etap ('Kirazlı-Bakırköy Sahil İDO') Projesi
123 ... 168169170   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 1
Mehmet Kasım
11 yıl önce - Çrş 26 Tem 2006, 10:56
İstanbul 'Başakşehir-Bakırköy İDO' Metrosu 2. Etap ('Kirazlı-Bakırköy Sahil İDO') Projesi



7.8 Km uzunluğundaki projenin etüd ve avan proje çalışmaları tamamlandı.

Uygulamaya Esas Kesin Projesi bu sene sonuna kadar tamamlanıyor. ( Kasım 2006 ) . 2007 yılının ilk çeyreğinde ihale edilip , 2007'nin ilk yarısında inşaat için yer teslimi yapılması planlanıyor.

Hattın Güzergahı :

Bakırköy İDO - Özgürlük Meydanı - İncirli LRT - Haznedar - Parseler - Bağcılar Merkez

Hat Özgürlük Meydanında Marmaray'la entegre oluyor.Diğer metro sistemleri ile de İNCİRLİ Metro İstasyonunda entegre oluyor.

Haritada SARI ÇİZGİ ile gösterilmiştir.


 

(+)


Kaynak : İBB ( www.ibb.gov.tr )


 


Rifat Behar
11 yıl önce - Çrş 26 Tem 2006, 15:01

Bakırköy Meydanı ile IDO arası kaç metre? 500 metreden fazla değildir. Böyle olunca metro istasyonu için gereken şart sağlanmıyor. İkisi bir istasyon olur bence.

yusuf38
11 yıl önce - Çrş 26 Tem 2006, 16:17

bakırköy ido meydan arası 850 metre



OmerFaruk
11 yıl önce - Çrş 26 Tem 2006, 16:30

Bu hat yolcu talebini göz önünde bulundurursak ağır metrodan çok hafif metroya uygundur (saatte tek yönde 35 bin kişi). 850 metrelik mesafe de LRT için idealdir.

Mehmet Kasım
11 yıl önce - Çrş 26 Tem 2006, 17:50
İDO


Bence İDO ve Özgürlük Meydanı ayrı ayrı istasyonlar olarak planlanması daha doğru olur.Özgürlük meydanı İstasyonu Marmaray için , İDO İstasyonu'da Deniz Otobüsleri için entegrasyon noktası olur.

Zaten İstanbul'daki istasyonlar arası mesafe 1 km'ye kadar düşebiliyor.Bu bölgenin öneminden dolayı 900 metreye düşmesi problem değil.

Benim merak ettiğim Sahil ile Meydan arasındaki eğim nasıl planlanabilir ?


OmerFaruk
11 yıl önce - Çrş 26 Tem 2006, 18:00

Zaten Bakırköy banliyösü meydan seviyesinin 5-6 metre altında eğer monorail gibi tepeden viyadükle geçmeyeceklerse (ki bu mümkün değildir )  en azından 20 metre alttan döşenmesi gerekir. İskele'ye de Kabataş'taki gibi deniz seviyesinin altında istasyon yaparlar.



Akın Kurtoğlu

11 yıl önce - Çrş 26 Tem 2006, 18:02

Alıntı:
Benim merak ettiğim Sahil ile Meydan arasındaki eğim nasıl planlanabilir ?

Sahilde viyadük üzerinden başlatılan bir ilk istasyon, Sahilyolu'nu atladıktan sonra yeraltına girebilir ve Özgürlük Meydanı'nda, yerin oldukça derininde inşa edilmiş olan bir istasyonda sonlanabilir. Böylece hipotenüs, mümkün olduğu kadar az açıyla gerçekleşir. Yani, terazinin kefeleri gibi, sahilde yüksekten başlayan, meydanda ise derine inen bir hat, eğimin mümkün mertebe eritilmesini sağlar. Olabildiğince yatayda düz bir hat gerçekleşir. Çünkü buradaki yokuş, çok öyle korkutucu bir eğim göstermiyor (En basitinden Barbaros Bulvarı'nın o başdöndürücü meyili yok burada)...



Akın KURTOĞLU


Murat Caner
11 yıl önce - Çrş 26 Tem 2006, 23:40

Tamamı yeraltı olur kananatindeyim. Yüzeyden başlarlarsa istimlak çok olacaktır. Eğim sorununu aşarlar.

OmerFaruk
11 yıl önce - Prş 27 Tem 2006, 00:26
Bakırköy'de istasyonlar




(+)


Mehmet Kasım
11 yıl önce - Prş 27 Tem 2006, 10:42
Klinik


Klinik diye belirttiğiniz Dikilitaş'ta bir istasyon olacağı ilgisini nereden edindiniz ?



sayfa 1
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
123 ... 168169170   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM