Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
sercancn
16 yıl önce - Cum 04 Ağu 2006, 16:36

bisey dicem su bat-cık kavsaklarının mı malıyeti yüksek yoksa yonca modelının mı malıyeti daha yuksektir

Ebru K.Türk
16 yıl önce - Cum 04 Ağu 2006, 16:38

Yonca kavşaklar çok geniş alan kapladığından yapılacağı yerin çevresindeki alanları kamulaştırmak gerekiyor. Ayrıca daha geniş alanda betonlama, asflatlama dolgulama işlemleri yapıldığından her açıdan ciddi maliyet farkları var batçıklar ile yonca kavşaklar arasında.

Akın Kurtoğlu

16 yıl önce - Prş 10 Ağu 2006, 02:27

Çok doğru... Ayrıca bat-çıklar, yoncalara oranla zamandan (az da olsa) daha bir kâr elde edilmesini sağlıyor. Bat-çık'ta yerin altına girilirken, Yonca'da genellikle yol üstten aşırtılıyor. Ama, üstten aşan yolun diğer yönlerle bağlantısı için Ebru'nun da vurguladığı gibi, geniş alan gerektiren geometrik düzenlemeler mecburiyeti doğuyor.

Akın KURTOĞLU


Kamil Büke
16 yıl önce - Prş 10 Ağu 2006, 13:13

Alıntı:
8 kavşakta düzenleme
Büyükşehir Belediye Başkanı Hikmet Şahin, Demirtaş Kavşağı'ndan Santral Garaj'a kadar Yalova Yolu'nda bulunan 8 adet sinyalize kavşakta düzenleme yapılacağını ve bu kavşakların sayısının 2'ye indirileceğini kaydetti. Ulaştıran ulaşım felsefesinden hareketle Yalova Yolu'nda da rahat bir ulaşımı amaçladıklarını anlatan Şahin, "Yalova Yolu'nda bulunan 8 sinyalize kavşak kaldırılacak. Bunların yerine, yapılacak fizibilite çalışmaları doğrultusunda, hangisi uygunsa bat-çık ya da köprülü kavşak konulacak.


İsterseniz kavşakları sayalım ve görüşümüzü yazalım.

1. Beşyol         : bat-çık ideal çözüm.
2. Real önü      : İPTAL
3. Özdilek        : İPTAL , Buttim'de yapılacak kavşak kullanılabilir.
4. Buttim         : Köprülü Kavşak
5. Küçükbalıklı : İptal ya da bat-çık !
6. Tofaş önü    : Kısmen İPTAL , Terminal kavşağı kullanılabilir. ANCAK ; Araç ve    
                       bursaray için Terminal yönüne BATÇIK düşünülmeli !
7. Ovaakça      : batçık olabilir.

Saygılarımla


Ebru K.Türk
16 yıl önce - Pts 14 Ağu 2006, 13:33

Alıntı:
1. Beşyol         : bat-çık ideal çözüm.


Beşyol için batçık şimdilik ideal çözüm ama o bölgenin ilerde Atıcılar civarından gelip Nilüfer'e doğru bağlanacak bir Bulvar çalışması durumu var diyorlardı. Öyle bir şey olacaksa orada Batçık değil doğru düzgün yonca kavşak olması tercihimdir.



Batur

16 yıl önce - Pts 14 Ağu 2006, 21:37

Şu an Tofaş lambaları gereksiz, o lambaların kaldırılıp demirtaş köprülü kavşağının kullanılması gerekir.

Alıntı:
o bölgenin ilerde Atıcılar civarından gelip Nilüfer'e doğru bağlanacak bir Bulvar çalışması durumu var diyorlardı.


Bu bulvar Soğanlı’nın içinden de geçiyor sanırım. Orada yarım kalmış bir yol çalışması var, ama çok istimlak sorunu var gibi gözüküyor. Belediye bu bulvarı yapacak kaynağı bulursa Soğanlı, Beşyol, Atıcılar’da müthiş bir düzenleme yapılmış olur.


Ebru K.Türk
16 yıl önce - Pts 14 Ağu 2006, 21:49

Ben sanki bir program Hikmet Şahin'in 2 tane yeni yol projesinden bahsettiğini duyduğumu hatırlıyorum. Umarım söylenenleri karıştırmamışımsır fakat kendimce eminim gibi geliyor.

Bir tanesi Atıcalar - Beşyol üzerinden yakın çevre yolunun soğanlı bölgesinden bağlanması gibi bir şeydi. Diğeri ise İstanbul Yolu ile FSM bulvarı Mudanya çıkışı arasında muhtemelen eski havalanının kuzeyinden geçerek yapılmak istenen bir yoldu ancak bu iki yol için de şimdilik aceleleri olmadığını daha büyük öncelikleri olduğunu duydum.

Ben duyduğuma çok eminim ama ne yalan söyliyeyim o programdan başka hiç bir yerde rastlamadığımdan bu bilgiye artık kendimden şüphe ediyorum.   Bunu da söyliyeyim  


Süha
16 yıl önce - Pts 14 Ağu 2006, 21:55

Şimdi İstanbul ile Bursa ara bağlantı noktası Yalova’da iki tane dört yol var. Oradaki trafik acayip karışık oluyor. Geçenler bilirler Yalova ya da lazım bir bat çık yeterli alanda var aslıda.

Batur

16 yıl önce - Pts 14 Ağu 2006, 21:56

Bahsettiğim yarım kalmış yol çalışması, Hikmet Şahin’den duymuş olduğun 2 yeni yoldan bir olabilir   . Bence artık doğruluğundan şüphe duymamalısın, hatta bahsettiğim yol Çekirge semalarından da gözüküyor.  

yusuf ülkü
14 yıl önce - Pts 26 Ksm 2007, 06:30

Doğu-Batı istikametinde Gürsu lambalarından itibaren hipodruma kadar(erikli lambaları hariç) tek bir engel yok.K. sanayi kavsağıda bitti sanırım.Doğu-Batı istikameti muhteşem oldu.Aynı olayın da İstanbul yolunda olması gerekir.Ayrıca Yalova yolundan Mudanya yoluna yapılacak bir bağlantı yoluda Garaj trafiğini fazlasıyla rahatlatır.



sayfa 2
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara