Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
AgaH
19 yıl önce - Pts 15 Eyl 2003, 13:43

Dün akşam ordan geçtim.Galata'dan Fındıklı'ya kadar olan kısım ray döşenecek hale gelmiş.Raylar duruyodu yerde. Fakat Fındıklı'dan sonra hiçbir kazı falan yok sadece Kabataş'a kadar yolu daraltmışlar yakında orayı kazacaklar herhalde...

Bora
19 yıl önce - Pts 15 Eyl 2003, 13:52

tesekkurler

duraklar direkleri dikmislermi peki , kabatas tarafinda en azindan

bende simdi webcamden galata koprusune baktim , oradada en ufak hareket goremedim

topu topu 3 kilometre ray, nasil bu kadar uzun surdu anlamiyorum
bilen varsa yazarsa okur ogrenirim


AgaH
19 yıl önce - Pts 15 Eyl 2003, 19:26

Direkler de yok duraklar da yani biraz daha süre geçmesi gerek.Bence Galata Körüsü'ndeki rayları sona bıraktılar çünkü trafik orda yeterince allak bullak olmuş durumda...

Bora
19 yıl önce - Pts 15 Eyl 2003, 22:54

ZwecK demiş ki:
Direkler de yok duraklar da yani biraz daha süre geçmesi gerek.Bence Galata Körüsü'ndeki rayları sona bıraktılar çünkü trafik orda yeterince allak bullak olmuş durumda...


bu adamlar tumune basladi projelerin arka arkaya
sirf goz boyamak icin kesin

bilgi icin tesekkurler


Yasin
19 yıl önce - Pts 15 Eyl 2003, 23:53

Yeni alınan tramvaylar son derece zarif. Resimler için teşekkürler!



Orhan
18 yıl önce - Sal 27 Oca 2004, 03:12

Deminki tramvay haberinden sonra su bombardierin sitesine bir goz attim. Meger Turkiyedeki hemen hemen butun sehirlerdeki tramvaylar Bombardiermis. Ankara ve Izmir metrolarinida Bombardier yapmis ve araclarani saglamis.

Sitede bundan daha onemli birsey dikkatimi cekti. Bombardier'in en buyuk musterisi Almanya. Almanyadaki bircok sehire tramvay satmislar. Hatta ve hatta ALmanyanin meshur ICE hizli trenleride Bombardiermis. Bunlar neden onemli? Almanya gibi toplu tasima ve bilhassa rayli tasimaya cok onem veren bir ulkenin trenlerini bu sirketten almasinin bir sebebi olmasi lazim. Demek adamlar parayi aliyor ama karsiliginda da kaliteli araclar uretiyorlar. Almanya gibi bu gibi teknolijlere sahip bir ulke bile onlarin trenlerini seciyorlarsa bir bildikleri vardir. Istanbul bence cok iyi bir secim yapti


Aydinsert
18 yıl önce - Sal 27 Oca 2004, 11:25

bu vagonlar ve lokomotif sanırım uzun süredir kullanılıyor eminönü zeytinburnu hattında görmüştüm

Faruk

18 yıl önce - Sal 27 Oca 2004, 13:42

ben bu yaz hiç görmedim kullanildigini ,yoksa resimlerini çekmezmiydim

Aydinsert
18 yıl önce - Sal 27 Oca 2004, 14:31

lokomotif kısmından eminimde vagonları tam cıkartamam

Okan

18 yıl önce - Sal 27 Oca 2004, 16:03

Kemal Bereket demiş ki:
bu vagonlar ve lokomotif sanırım uzun süredir kullanılıyor eminönü zeytinburnu hattında görmüştüm


Ben de gittim "Bombardier"in web sayfasina goz attim. Teknik cizimleri vardir diye. Ufak cozunurluklu bir iki sey buldum.

Bu arada bu lokomotifler goruldugu gibi KORUKLU... Belki bunlarin kullanim amaci koruklu otobus gibi, fazla yolcusu olmayan hatlarda kullanilabilir.(Ayrica vagonlari olmayabilir yani)

Bu asagidakiler Bombardier'in sayfasindan..

Flexity Swift





NOT: Bu arada eger Turkiye'deki diger tramvaylarin, ve metro trenlerinin yapimci sirketlerini bilen varsa aydinlatabilir. Bu Bombardier'de Eskisehir'in Flexity Outlook tramwayini da buldum. Ama baska bir sey bulamadim.

Vaktim olunca asagidaki teknik verileri de ceviririm.

Bombardier Flexity Swift – Istanbul, Turkey
Operator Istanbul Ulasim A.S.
Length 29,700 mm
Width 2,650 mm
Max. Speed 70 km/h
Minimum Curve Radius 20 m
Maximum Gradient 60‰
% Low Floor 72%
Seated Passengers 64 + 10 tip-up seats
Standees 272 (4 pass/m2)



sayfa 3
« önceki   1234 ... 131415   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM