Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Adana yeni haberler
« önceki   123 ... 284285286287   sonraki »

ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 285
Zekican has56
2 hafta önce - Cmt 02 Arl 2017, 00:04

Bir aralar Mersin büyükşehir belediyesininl Deniz seferi projesi vardı bu projemi acaba.

önens

1 hafta önce - Pts 04 Arl 2017, 21:34



Salsa ateşi Adana’yı sardı



ADANA'da 8 ülkeden 365 sporcunun yarıştığı Uluslararası Akdeniz Salsa Dans Festivali büyük ilgi gördü. Dünyanın dört bir yanından Adana’ya gelen usta dansçılar, Latin Amerika ezgileriyle görsel şov sunarken, izleyenlere keyif verdi.


Türkiye Dans Sporları Federasyonu’nun organize ettiği Uluslararası Akdeniz Salsa Dans Festivali, Adana Büyükşehir Belediyesi’nin sponsorluğunda Anemon Otel’de gerçekleştirildi. Festivalde, Türkiye, İtalya, Rusya, İspanya, Porto Riko, Yunanistan, Lübnan, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti ve Güney Kıbrıs Rum Kesimi’nden 16 kulüp, 365 sporcuyla yarıştı. Adana Dans Atölyesi Spor Kulübü’nün katkılarıyla düzenlenen festivale katılan Latin dansının ustaları, renkli kostümleri ve eşsiz şovlarıyla izleyenlere keyifli saatler yaşattı.


Festival kapsamında yapılan Sportif Salsa Dansları Kulüplerarası Dans Ligi 1. Etap Yarışması’nda ise Türk dansçılar kıyasıya yarıştı. Minikler, yıldızlar, gençler ve büyükler yaş kategorilerinde yapılan yarışmada katılımcılar, cha cha, bachata ve merenque stillerinde yeteneklerini ortaya koydular.

Türkiye Dans Sporları Federasyona Adana İl Temsilcisi Oktay Filazoğlu, Adana’nın küresel tanıtımının yapıldığı Uluslararası Akdeniz Salsa Dans Festivali’ne desteklerinden dolayı Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Hüseyin Sözlü’ye teşekkür etti.



http://www.hurriyet.com.tr/salsa-atesi-adanayi-sa ...i-40667469


Kubilay1
1 hafta önce - Sal 05 Arl 2017, 09:16

dans özellikle Adana'da son yıllarda çok geniş bir kitleye hitap etmeye başladı abim bizzat bir dans eğitmeni olarak bu işlerin içinde. Gerçekten son derece sosyal bir faaliyet. Ayrıca düzenli olarak dans eden insanların alzehimer olma riski yüzde 76 oranında azalıyor şeklinde bilimsel bir çalışma ortaya çıktı. Ayrıca fit olmak zayıflamak için de birebir başarılı çalışmaların devamını diliyor ve herkese tavsiye ediyorum



yuceladana
1 hafta önce - Çrş 06 Arl 2017, 14:53

Bazı kafeler ve pastaneler gördüm, sahip olduğu alanın bir kısmını dans pistine çevirmişler,
bu bana ilginç geldi, başka hiç bir kentte görmedim böyle bir şey.


emre yelkenci
1 hafta önce - Çrş 06 Arl 2017, 15:00

Çok hoş böyle şeyleri görmek..Umarım dahada yoğunlaşarak devam eder..

önens

1 hafta önce - Çrş 06 Arl 2017, 23:46



Kent içi trafiğe tek yön formülü


ADANA Büyükşehir Belediye Başkanı Hüseyin Sözlü, çarşı merkezindeki caddeler ve baraj seddesi yolunun tek yön yapılması ile ana arterlerdeki kavşak sayısının azaltılmasını tartışmaya açtı.
Ulaşım Daire Başkanlığı yöneticileri ilk etapta toplu taşıma esnafı temsilcileriyle toplantı yapıp, modelleri paylaştı. Özel halk otobüsü ve dolmuş kooperatifleri temsilcilerinin görüş ve önerilerini dinleyen Büyükşehir bürokratları, toplu taşıma esnafı, güzergahlardaki işyeri sahipleri ve vatandaşların düşüncelerini harmanlayıp, en doğru çözümü hayata geçirmeyi hedeflediklerini söyledi.
TOPLU TAŞIMA ESNAFI BİLGİLENDİRİLDİ
Ulaşım Daire Başkanlığı'nda düzenlenen toplantıda Adana Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği (ESOB) ve Adana Minibüsçüler Esnaf Odası Başkanı Nihat Sözütek, özel halk otobüsleri ve dolmuş kooperatiflerinin başkanlarını bilgilendiren Ulaşım Daire Başkanı Dr. Murat Kütükçü, Başkan Hüseyin Sözlü'nün kentin geleceğine yön verecek projeleri arasında ulaşım yatırımlarına büyük önem verdiğini vurguladı. Ulaşım Ana Planı'nı hazırlarken, trafiği rahatlatan hamlelere yenilerini eklemek için yoğun çalışma yürüttüklerini kaydeden Kütükçü, özellikle çarşı merkezi ve Adana Şehir Hastanesi'ne erişimi rahatlatma konusunda yoğunlaştıklarını ifade etti.
ÇARŞIDA TEK YÖN NASIL OLSUN?
Toplantıda kentin çekirdeğini oluşturan Küçüksaat ve 5 Ocak Meydanı bölgesinde sıkışıklığı ortadan kaldıracak tek yön trafik akışıyla ilgili alternatif planlamalar paylaşıldı. Ali Münif Yeğenağa, Kızılay, Abidinpaşa, İnönü caddelerinin hangi istikamette tek yön yapılması ile Çakmak Caddesi'nin yayalaştırılması için 3 taslak planı açıklayan Ulaşım Daire Başkanı, hangisinin tercih edileceğine birlikte karar vermekten yana olduklarını dile getirdi. Toplu taşıma esnafının önerilerine açık olduklarını duyuran Kütükçü, farklı önerilerin taslak planlara eklenebileceğini söyledi.
BARAJ SEDDESİ YOLU DA TEK YÖN OLUYOR
Gündeme getirilen bir başka güzergah, üniversite kampusları ve Adana Şehir Hastanesi'ne ulaşım sağlayan baraj seddesi yolu oldu. Sabah ve akşam saatlerinde kuyrukların oluştuğu güzergahın kampuslar ve hastane istikametinde tek yön yapılması görüşü ağırlık kazandı. Toplu taşıma araçlarının dönüşü ise Mithat Özsan Bulvarı'nı takiben otoyola giriş, Beyazevler çıkışını kullanarak, Özdemir Sabancı Bulvarı'ndan mevcut hattan devam şeklinde benimsendi. Özel araçların ise otoyoldan diledikleri çıkışı kullanabilecekleri ifade edildi. Baraj seddesi yolundaki tek yön uygulamasının Devlet Bahçeli Köprüsü'nün trafiğe açılmasıyla doğal olarak sona ereceği kaydedildi.
KAVŞAK SAYISI AZALACAK, AKILLI DÖNÜŞLER GELECEK
Trafik akışını hızlandıracak diğer girişim, kavşak sayılarının azaltılmasına yönelik ortaya çıktı. Ulaşım Daire Başkanı, kentin ana arterlerinde 138 adet kavşak bulunduğunu, bu bağlantıların trafik akışını olumsuz etkilediğini belirtip, kavşakları azaltmaya yönelik çalışma yaptıklarını toplu taşıma esnafıyla paylaştı. 106 kavşakta farklı senaryoları ele aldıklarını aktaran Ulaşım Daire Başkanı, hangi kavşağın kaldırılmasının yararlı olacağı, nerelere akıllı dönüşler yapılacağına ilişkin, ilerleyen günlerde görüş alışverişine devam edeceklerini bildirdi.
ESOB Başkanı Nihat Sözütek ile özel halk otobüsü ve dolmuş kooperatifleri başkanları, trafik akışının hızlandırılmasına yönelik hazırlanan taslak planlarla ilgili fikirlerini dile getirdi. Esnaf temsilcileri, çarşı merkezdeki sıkışıklığa çare olacak çözüme en çok kendilerinin sevineceğini vurgulayıp, tek yön yapılacak hatlara Debboy ve Seyhan Caddelerinin eklenmesini, Büyüksaat yönünde de toplu taşıma araçların geçişinin sağlanmasını istedi. Esnaf temsilcilerinin önerilerini not alan Büyükşehir bürokratları ise taleplere göre ilave taslak planlar hazırlayacaklarını, güzergahlardaki işyeri sahiplerinin ve vatandaşların fikirlerini de alarak, Adana halkının memnun olacağı iyileştirmelere son şeklini vereceklerini sözlerine ekledi.


http://www.hurriyet.com.tr/kent-ici-trafige-tek-y ...u-40669806



Resul GUL
1 hafta önce - Çrş 06 Arl 2017, 23:59

Artık merkezde Gaziantep gibi oluruz Orada da Merkez Trafiği bir çok yer de tek yön Trafik yine berbat..Tek yöne bir giriyorsun Artık geri dönmek ne mümkün..

Geçen yıllar da Set üstünü tek yön yaptılar olmadı..
Merkez de de Çakmak Caddesi ve bir kaç Caddeyi tek yön yaptılar yine olmadı..

Yine diyorum Dolmuş Trafiğini azaltmadan ve Bu Bölgeyi hafifletmeden bu Trafiği çözemezsin..

Halen Çarşı Merkezde Plazalar yıkılıyor Daracık yerlere Yeni Binalar dikiliyor Oteller İş Merkezleri yıkılıp yeniden yapılıyor.. Yoğunluk her geçen gün artıyor Burayı tek yön de yapsan belli bir süre sonra yine tıkanacak.


yusufsezgin
1 hafta önce - Prş 07 Arl 2017, 11:53

Bir yanlış başka bir yanlışla düzeltilmeye çalışılıyor. Dolmuş ve özel halk otobüsleri çarşı dışına çı-ka-cak. BAşka yolu ve çaresi yok bunun! Adam akıllı çözüm sunduk proje sunduk. Adam dolmuşçu esnafı ile oturmuş proje yapıyor. Onlar sadece menfaatine bakar. Bugüne kadar bunlardan Adana'ya ne hayır gelmiş! Ne zaman Adana'nın iyiliğini istemişler.

Kubilay1
1 hafta önce - Prş 07 Arl 2017, 14:08

yahu adam kalkmış dolmuş kooperatiflerine soruyor. Ona sorana kadar halka sor daha iyi. Aslında sorulması gereken yerler sivil toplum örgütleridir. Tamamen minibüsleri kaldıracaksın büyükşehir belediye otobüslerine geçecek hepsi. Böyle çözüm olmaz hep aynı şey olmak zorundamı hayret bir şey ya. Bir kere de aradan biri çıksın en olması gerekeni söylesin ve uygulasın

Misafir 318

1 hafta önce - Prş 07 Arl 2017, 15:43

GÜZEL DÜŞÜNCE.HATTA GEÇ BİLE KALINDI.ANCAK KAVSAKLARDA SAĞA KONTROLLÜ DÖNÜŞLER YAYGINLAŞTIRILMALI.AYRICA BU TÜR PROJELER MİNÜBÜSÇÜ ESNAFINA SORULURSA BİR SEY CIKMAZ EMİN OLUN. KESKE KÖRÜKLÜ OTOBÜSLER VE TRAMVAYLAR DAHA YAYGIN OLABİLSE ADANADA VE MİNİBÜSLER HİÇ OLMASA ADANADA. BİR KÖRÜKLÜ OTOBÜS VE METRO YÜZLERCE MİNİBÜSÜN YAPTIĞI İŞİ YAPABİLİYOR SONUÇTA.AYRICA MİNİBÜSLER HER YERE GİRMEK ZORUNDA MI??? YAPILACAK ŞEYLERDEN BİRİ DE BU BÖLGEDEKİ VERGİ DAİRESİ, TAPU DAİRESİ,ASKERİYE,EMNİYET, ADLİYE VS. ZAMAN GEÇİRMEDEN BAŞKA YERLERE TAŞIMAK OLMALI BENCE.ÖRNEĞİN HAVAALANI YANINDAKİ ASKERİYE VE TRAFİK ŞUBE ORADAN KALKSA VE YERLERİNİ HAVAALANINA VERSELERDİ HAVAALANI GENİŞLETİLSEYDİ NE ŞIK OLURDU. AYRICA ADANA MERKEZ KOMUTANLIĞININ, ESKİ MÜZENİN VE ADLİYENİN NE İŞİ VAR ADANANIN GÖBEĞİNDE HALA ANLAMIYORUM.TRAFİK AKIL MANTIK İŞİDİR.TEK YÖN ÇÖZÜM SAĞLAR.BAZI KAVSAKLARIN İPTAL EDİLMESİ DE ÇÖZÜM SAĞLAR.YETERKİ AKIL VE MANTIK ÇERCEVESİNİN DIŞINA ÇIKILMASIN.AMA ESNAFA SORMAYALIM LÜTFEN.SORACAKSAK ÜNİVERSİTEYE SORALIM.AKIL VE MANTIĞIN İLİM VE FENNİN DIŞINA ÇIKMAYALIM.SAĞA KONTROLLÜ DÖNÜŞLER YAKITTAN VE ZAMANDAN CİDDİ TASARRUF SAĞLIYOR.DİKKATE ALINMALI.YEŞİL BULVAR ÇOK GERİDE KALDI BU KONUDA.ORASI İLERDE ÖNEMLİ BİR ARTER OLACAK.KOZANDAN GELİRKEN YEŞİL BULVARA SAĞA DÖNÜŞTE BİR KIRMIZI IŞIK YERİNE SAĞA KONTROLLÜ DÖNÜŞ IŞIĞI KOYARSAK MANTIKLI OLUR.ORADA TRAFIK DURMA NOKTASINA GELİYOR.ORADA DAHA CİDDİ BİR KAVSAK DÜZENLEMESİDE SART. AYRICA YEŞİL BULVAR DEVLET BAHÇELİ KÖPRÜSÜYLE ENTEGRE EDİLMEYE NE ZAMAN BAŞLANACAK MERAK ETMİYOR DEĞİLİM.EMEĞİ GEÇEN, KATKI KOYAN VE ADANA SEVDALISI OLAN HERKESE SELAM VE SAYGILARIMLA.



sayfa 285
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET