Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
Murat Erol 4
16 yıl önce - Prş 06 Tem 2006, 02:54

ÖHO 'ne  binmem, resmini de çekmem.Yanlışlıkla katraja girerse sansür yaparım. Otobüsün sağındaki bu  yüzden  o şekilde.


Murat Erol 4
16 yıl önce - Prş 06 Tem 2006, 03:07



(+)


barış34
16 yıl önce - Prş 06 Tem 2006, 03:24

bu otobüste (2000-828) dijital hat göstergesi falan yokmu aslında bu otobüse yakışırdı

Akın Kurtoğlu

16 yıl önce - Prş 06 Tem 2006, 03:28

Görünüm olarak bayağı hoşmuş bu Körüklü-MAN... 2000 yılında gelip de 6 yıldır filoda mıymış yani? Yoksa, 2000 yılı imalâtı da, bu sene İETT filosuna mı katıldı veya deneme maksatlı mı verildi? Çok enteresan...  

Akın KURTOĞLU


okan kaya
16 yıl önce - Prş 06 Tem 2006, 03:31

akın abi sana katılıyorum bende şaşırmış bi durumdayım
oto 2000 model yıl 2006 eee peki ne zaman geldi bu  



tolginho

16 yıl önce - Prş 06 Tem 2006, 03:47

2000'de gelmiş olamaz. Muhtemelen biryerlerden bozup yapmışlar gibi. Körükleri yeni ve Citaroların körükleri ile aynı renkte. Jantlar da gıcır gıcır.

Tolga KAPROL


barış34
16 yıl önce - Prş 06 Tem 2006, 03:50

doğrudur;
            nerdeyse citaro dan bile daha yeni gözüküyo


Akın Kurtoğlu

16 yıl önce - Prş 06 Tem 2006, 04:04

Vakıa, İzmir ESHOT'ta geçse hadi anlarım, 2 otobüsten tek bir otobüs imal etmişler derim (Onların enteresan otobüsler üretme pratikleri meşhurdur   ). Ama İETT'de bu şekil çalışmalara pek rastlanmaz (Tosun'dan beri denilebilir ) Eldeki 232'lerin adedi hâlâ 4 değil mi?  

Akın KURTOĞLU


mordehay kohen

16 yıl önce - Prş 06 Tem 2006, 06:21

kliması yok ne biçim zihniyettir bu hangi devirde yaşıyoruz şu anda ıstanbul 29/30 derece
citarolar yeni tranvaylar  hepsi klimalıda nasıl bu araç klimasıs üretililor bir taraftanda
ibb başkanı demeç veriyor klimasıs taksi otobüs olmıyacak ben iett idaresi olsaydım bu otobüsü geriye yollardım.


tolginho

16 yıl önce - Prş 06 Tem 2006, 08:08

Muhtemelen eldekileri kesip biçtiler. 2 otobüsten 1 otobüs yaptılarsa çok mantıksız.

Körüklü 1,5 solo kapasiteli değil mi? Eğer öyleyse 1+1 = 1,5 oluyor ki IETT'nin elindeki kapasite daralmış olur böylece.

Bir diğer muhtemel senaryo da ekmek arası körük yapmış olmaları

otobüsü ortadan kesip araya körük ve körüğe uygun karoser kaynaklamış olabilirler.

Tolga KAPROL



sayfa 2
« önceki   123 ... 222324   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM