Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
Oktay Kasman

15 yıl önce - Pts 18 Arl 2006, 02:39

Alıntı:
macaristanda yasayan biri olarak bu otobuslerin bu ulkede kullanildigini gormedim



Alıntı:
Araçlar güzel, lâkin İstanbul için işlevsizler... Tek körüklü otobüs E-5'in yükünü kaldıramaz. Bizi; çift körüklü ve o meşhur 27 metrelikler paklar!...   Madem ki, o kadar masraf yapılıp özel yol yapılıyor. Kesin çözüm için, ancak çok mafsallı araçlar çalıştırılmalı...


Bu iki mesajı da okuduktan sonra çok iyi düşünmek gerek derim.Bana da Ikarus lar dizayn bakımından soğuk geldi. Estetik olarak daha üzerinde çalışılmış,teknik kapasitesi Sn.Kurdoğlunun mesajında belirttiği gibi yüksek araçları araştırmak gerekir diye düşünüyorum.


ercandikme
15 yıl önce - Çrş 25 Tem 2007, 23:40

bence hiç istemediğimiz gibi ikaruslar(fren boruları plastik, hızı 100 km olunca helikopter gibi motor sesi var vs.vs) gelir en çok o araçlar var

murat salkaya

13 yıl önce - Prş 28 Ağu 2008, 13:57

http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=283496#283496

Merhaba,

Yukarıda linkini vermiş olduğum mesajdaki fotoğrafta yer alan aracı incelediğimde, bu aracın aynısını İETT atölyelerinde, İETT imkanları ile yapabiliriz gibisinden bir fikre kapıldım

Hatta inanıyorum ki maharetli Türk ustaları "eldeki malzemeyi" o kadar iyi işlerler ki, ortaya çıkan "İstanbul işi İkarus Metrobüs"e Macaristan'daki İkarus yetkilileri bile gıpta ile bakarlar

İşin mizahi yönü bir tarafa, eğer bu metrobüs işine girildiyse; inşaatı için o kadar sıkıntı çekildiyse, en azından burada çalıştırılacak araçların imkanlar dahilinde temin edilebilecek en iyi araçlardan olmasını temenni ederim...Yıllarca oturduğum Ankara'da; son 10 yıldır oturduğum İstanbul'da İkarus'lar kahrımızı gerçekten çok çekti ama artık onların da yollarımızdan çekilme zamanları geldi diye düşünüyorum...

Aslında dürüstçe itiraf etmem gerekirse bu metrobüs olayının yerini zaman içinde aynı izole güzergahı kullanan sathi raylı sistemin almasını gönlüm daha çok diliyor

Belki Boğaz geçişli hatlar (Köprülerin raylı sistem araçlarına dayanıklılığını bilmediğim için) bunun yegane istisnası olabilir.

Saygılarımla,

Murat Salkaya


Ercan Dikme
13 yıl önce - Cum 29 Ağu 2008, 01:51

fiyatları da uygun 1000den fazla alınsa ulaşıma büyük çözüm olur

İSMAİL ÇELİK

13 yıl önce - Cum 29 Ağu 2008, 10:13

Araç alırken fiyatını aldanmayın hemen.Yedek parça fiyatları ve problem çıkarma sıklığı nedir bu daha mühim.İkinci olarak hep diyorum Mercedes,Man,BMC var burada üretim yapan hala dışarıdan otobüs alıyoruz.Sonrada pazar bulamamaktan şikayet edip duralım.

İkarus değiştirmiş kendini ama teknik yönden nasıl bilemiyoruz tabi,ama allerjim var benim,adını bile duymak istemiyorum.

BAZI ARKADAŞLARDA AFBUYURUN YA ANLAMA KITLIĞI,YADA TÜRKÇE MESELESİ VAR.DEFAATLE BURADA TARTIŞTIK HALA ALAKASIZ BİR BAŞLIĞA ÜSTELİKTE RAYLI SİSTEM OLMALI DİYORLAR.YAHU HEPİMİZİN TEMENNİSİ O ,METROBÜS UCUZ VE ÇABUK ÇÖZÜM OLDUĞU İÇİN SEÇENEK ŞU AN,ELBETTE KÖKTEN ÇÖZÜM DEĞİL.ŞUNUDA ANLAYIN ARTIK BUGÜNKÜ METROBÜS YOLUNDAN BİREBİR HENZEMİN METRO GİDEMEZDİ.ÇÜNKÜ MEYİLLLİ YERLER BUNA MANİ OLUP AYRICA TRENLER İÇİN DAR OLACAK KURPLAR VAR.



gökmen efe
11 yıl önce - Cmt 20 Ksm 2010, 12:37

İnternette gezinirken bulduğum eski tip çift körüklü ikarus


(+)


Emre_3542
1 yıl önce - Cum 11 Arl 2020, 22:49

bu otobüs cng li yanlız

tırsoy
1 yıl önce - Cum 11 Arl 2020, 22:52

Alıntı:
bu otobüs cng li yanlız

bu cevap 10 yıl sonra, biraz geç olmadımı


Emre_3542
1 yıl önce - Cum 11 Arl 2020, 22:54

ee kimse farketmedi üstte kocaman deve kadar tank var kimse anlamadı

Canhasmet
1 yıl önce - Pzr 13 Arl 2020, 07:05

Harbi 13 yıl geçmiş biz yeni yazıyoruz



sayfa 3
ANA SAYFA -> ULAŞIM