Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1
fatih kocaoglu
13 yıl önce - Cmt 01 Tem 2006, 18:05
[İST-A7.22] - İkarus'tan Yeni Araç: "C83.30G Metrobus"







En son fatih kocaoglu tarafından Cmt 01 Tem 2006, 21:52 tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi


fatih kocaoglu
13 yıl önce - Cmt 01 Tem 2006, 18:16

Arkadaşlar bu araç, şu anda Colombiyada kullanıyormuş. Eag firması gerekli dökümanları sitemize ulaştıracaktır. Bilginize...

Akın Kurtoğlu

13 yıl önce - Cmt 01 Tem 2006, 18:22

Fatih'in ikinci fotoğrafında iliştirdiği kapı detayı, bizim 1 ay evvel çalıştığımız, olası MAN-SG220 dönüşümünde yapılması gereken değişiklikle birebir aynı...  




Basamakları iptal edildikten sonra, zemini araçiçi zeminiyle aynı seviyeye getirilen otobüsün ikinci kapısının profil görünümü...

http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=26269

Akın KURTOĞLU



fatih kocaoglu
13 yıl önce - Cmt 01 Tem 2006, 20:30




 


 


 


 


Mustafa Noyan

13 yıl önce - Cmt 01 Tem 2006, 20:46

Ikarus'a Amerikan ortaklığı yaramış görüldüğü kadarıyla, Fatih'in yüklediği fotoğraflarda arkadan görünümlü olana bakıldığında klasik Ikarus çizgileri belirgin; ancak yine de C83 modelini 2002 yılından bu yana oldukça geliştirilmiş buldum:
http://www.mccme.ru/~kondr/mims02/mims0216.html



Kemal Çevik
13 yıl önce - Cmt 01 Tem 2006, 21:30
Ama C83 değil ki


Alıntı:
ancak yine de C83 modelini 2002 yılından bu yana oldukça geliştirilmiş buldum:


Arkadaşlar,

Sevgili Mustafa,

Fatih'in yüklediği resim C83 değil  biraz daha gelişmiş  C83.30. Öndeki tabela yanıltıyor, o sadece Cordoba'daki otobüs işletmesi TransMilenio için konan bir ek. Ayrıca C83.30 alçak taban da değil, çünkü Cordoba yüksek platformlu durak kullanıyor.

TransMilenio için bakınız

www.transmilenio.gov.co/transmilenio/home_english.htm

Görüşmek üzere
Kemal ÇEVİK


Mustafa Noyan

13 yıl önce - Cmt 01 Tem 2006, 22:23

Ikarus'un ilk metrobüsünü de bu başlık ve Kemal Çevik Bey'in yardımları sayesinde buldum, VanHool dan senelerce önce Ikarus 293 adıyla çift körüklü metrobüsler üretilmiş:
http://buszok.freeweb.hu/ik293.htm

 



fatih kocaoglu
13 yıl önce - Cmt 01 Tem 2006, 22:51

Alıntı:
Ayrıca C83.30 alçak taban da değil, çünkü Cordoba yüksek platformlu durak kullanıyor.


Bu araçlar sipariş üzerine üretilmiş,Mustafa Noyanın fotoğrafındaki İk293'te farklı duruyor, İkarus bu konuda Transmilenio'ya göre düzenleme yapmış diğer otobüs üreticisi Marcopolonun Volvo motorlu, Transmilenio' ya üretmiş olduğu araçlarda aynı özellikte.




 


 



Semih Yaşar

13 yıl önce - Pzr 02 Tem 2006, 13:14
Transmillenio


Fotoğraflarda ilgimi çeken iki nokta var, otobüslerin her iki tarafında kapılar mevcut,
duraklar ise yolun ortasına yapılmış yani her iki yöne giden yolcular için ortak olarak kullanılıyor böylece toplam tercihli yol genişliği minimumda tutulmuş. Transmilenio sistemi için dünyadaki en başarılı Metrobüs projelerinden biri olarak görülüyor.


Akın Kurtoğlu

13 yıl önce - Pzr 02 Tem 2006, 13:16

Benim de farkettiğim, gidiş ve dönüş istikametlerinde 2'şer şerit ayrılması olmuş...   Cadde oldukça geniş ve trafik sıkışmayacak kadar homojen yayılmış anlaşılan... Bizde E-5'e inşa edilen yol toplamda 2 şerit olmasına rağmen, yine de yolda gözle görülen bir daralmaya sebep olacak.

Akın KURTOĞLU



sayfa 1
ANA SAYFA -> ULAŞIM