Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
Murat Caner
13 yıl önce - Cmt 01 Tem 2006, 12:04

İl başkanları değil belediye başkanlarıymış.

Adları belli zati.

Konu ile ilgisi yok ama güncel bir kaçak tartışması. Başkan olan adam lojmanına en nitelikli ağaç kaplamayı kullanırsa cemaat ne yapmaz.


 

(+)



 

(+)


ahsen bilge
13 yıl önce - Cmt 01 Tem 2006, 13:46

Alıntı:
Olay aslında şu :
Başkanların 'Kaçak' Icraati

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı ile 11 ilçe belediye başkanının Florya
Atatürk Ormanı'ndaki lojmanlarının kaçak olduğu, ruhsatsız evlere kaçak kat
yapıldığı ortaya çıktı.
http://www.milliyet.com.tr/2006/06/30/yasam/ayas.html


Kendimi parti kongresinde sandım arkadaşlar. Burası siyasi propoganda alanı mı acaba. Hala zurriyet ve Aydın Doğan medyasına inananlar oldukça haklısınız Suriçi temizlenmez. Aydın Doğan medyasına inananlar ile sur içini o hale getirenler aynı şahsiyetler.


Akın Kurtoğlu

13 yıl önce - Cmt 01 Tem 2006, 14:23

Mehmet Kasım demiş ki:
Tramvay çok işlevsiz çalışıyor.Taksim-Yenikapı tamamlanınca biraz rahatlama olur.İETT'yide artık o bölgeye sokmamak lazım.Geri noktaara çekmek lazım.T4 hattının iptal edilmesi iyi olmuş.Eminönü'nden Kabataş'a çekilenlerde.


Çok doğru söylemiş Mehmet... Madem raylı sistem geçirildi, mümkün mertebe otobüs hatlarının geriye çekilmesi gerekli. Benzer şekilde Aksaray'dan Lâleli rampasını tırmanarak Bayazıd-Çarşıkapı'ya ulaşan İETT hatları da aşağıya geri çekilmeli. Hiç gereği yok bunların... Bu kesimi, tam; 23 İETT hattı kullanıyor. Surdışı gelişliler Aksaray'a geri çekilip, sadece Suriçi kalkışlılar (ille de buraya birkaç hat ulaşsın isteniyorsa) yerinde bırakılabilir (35A, 80B, 90B ve 61B). Aynı Kabataş'ta yapıldığı gibi, radikal bir kararla kalan 19 otobüs hattı kısaltılabilinir.

Bunlar, sorunun kökten çözümü değiller elbet fakat, parça parça yapılan iyileştirme çalışmaları, neticede bütünün kurtarılmasında temel taşları teşkil edeceklerdir.  

Akın KURTOĞLU



Murat Caner
13 yıl önce - Pzr 02 Tem 2006, 01:34

İyi ama oradaki yapıların ruhsatsız olduğunu kendileri söylüyor. Haberi okuyunuz.

Mustafa Noyan

13 yıl önce - Pzr 02 Tem 2006, 20:53

Sultanahmet sondurağında T4 hattının iptali duyuran ilan:

 



Mustafa Noyan

13 yıl önce - Pzr 02 Tem 2006, 20:56

Sultanahmet'den İETT otobüsleri hatlarının iptal edilmesinden önceki son gün olan 2 Temmuz 2006 tarihli (şimdilik!) son T4 fotoğrafları:

92-580
 

92-364
 


cenkince

13 yıl önce - Sal 04 Tem 2006, 00:24

Daha önce başka bir başlıkta yazdım. Buraya daha uygun olduğu için tekrar yazıyorum.

Trilyonlar döküp, olmadık peyzaj çalışmaları yapıp, uyguladıktan sonra ne olmuş diye kimse arkasına bakmıyor. Belediye çiçeklik yapıyor üzerinde nakliyeci kamyonları parkediyor. Yayalaştırılmış alan yapıyorlar, üzerinde patronların jeepleri, mercedesleri, duba yapıyorlar, söküp hurdacıya satıyorlar, kendi arabalarını çekiyorlar, zabıta polis bir şey diyemiyor çünkü herkez birilerinin tanıdığı



Mehmet Kasım
13 yıl önce - Sal 04 Tem 2006, 09:31
TARİHİ YARIMADAYA UĞRAMA ZORUNLULUĞU


İstanbul'da bir yerden bir yere gitmek için mutlaka tarihi yarımadaya uğramak zorundamıyız?Bu mecburiyet kaldırımalı.Ama sistem oturunca.Kendimden örnek vereyim ;

Taksim-Yenikapı-Aksaray bağlantısı yapılsın benim Eminönü'ne ( 33Y ) giden hattımı çek Esenler Metro'ya kabul ederim.Daha sık ring seferler olur.Tarihi yarımadaya baskı oluşturma.Hattta Esenler'den batısını alma içeriye.Tabi Bağcılar'a Metro gidince oradan batısını alma.

82 B Şirinevler-Beyazıt mesela ne alaka yaaa.Rayları kullandırın millete.iptal edilsin bence.

Bostancı'daki adam Metroya binsin diye Beşiktaş otobüslerini ( 112 vs.) Taksim'e uzattılar Avrupa yakasındaki adamı otobüsle taşıyolar


Akın Kurtoğlu

13 yıl önce - Çrş 05 Tem 2006, 02:20

Bugün itibarıyla, SURİÇİ'nde İETT/ÖHO otobüsü işleyen yollar (kırmızı ile işaretlenen yollar) ve son durakları şu şekildedir:



(+)


Altta da, raylı sistemler mavi ile gösterilmiş olup, İETT hatlarıyla ortak ilerledikleri aksları görebilmek mümkündür (Sürekli mavi; Cadde Tramvayı, kesikli mavi: LRT hattını gösterir):



(+)


Tarihî yarımada, bilindiği üzere 2 ilçeden oluşur: Fatih ve Eminönü... Doğuda kalan ve ortadan geçen Atatürk Bulvarı sayesinde Fatih'ten ayrılan Eminönü ilçesi topraklarına giren İETT otobüs hatları, sadece; Aksaray-Bayazıd ve Saraçhanebaşı-Vezneciler arasındadır (Bir de sahili birebir takip eden, ancak tarihi yarımadanın Eminönü kesimini sadece dıştan geçen, Yeşilköy'den gelen 81 numaralı hat ile Eminönü-Unkapanı arasından transit otobüslerin geçtiği; Ragıp Gümüşpala sahilyolu)...

Geçen günlerde 56 ve T4 numaralı İETT hatlarının kaldırılmasıyla, Eminönü'nü kuzey-güney istikametinde kateden otobüs hatları da böylece ortadan çekilmiş oldular. Şimdi belediyenin yapacağı; Bayazıd-Aksaray aksında Cadde Tramvayı ile yanyana ilerleyen İETT hatlarını Aksaray'a geri çekmek olmalı...  

Akın KURTOĞLU


Ahmet Kemal Senpolat
13 yıl önce - Çrş 05 Tem 2006, 09:59
problem T4 mü ?


Aslında burada sevindiğimiz olay dikkat ederseniz belediye otobüslerinin kaldırılmasıyla ortadan kalkacağını düşündüğümüz trafik !

olabilir..

ancak asıl trafiği belediye ve halk otobüsleri yaratmıyor. asıl trafiği yaratanlar özel taşıtlar hatta olduğu yerlerde arabesk minibüs kültürüdür.

yani bir T4 hattının kaldırılması ile taksim sultanahmet hattı rahatlamaz..o otobüs zaten özel arabasını trafiğe çıkarmamış adamlar için faydadır. dolayısıyla çok büyük bir sevinci ben açıkçası anlamıyorum.

önemli olan özellikle fındıklı karaköy bölgesinde sıkışan trafiği kaldırmak için oradaki tüm izbele esnafı- döküntü yerleri - mal indirip bindirenleri hatta genelevi ve belki de minibüs gibi çalışan halk otobüslerini kaldırmaktır. Koskoca cruise gemilerinin yanaştığı yerin bir izbelelik ve arka mahalle olduğunu kimse yadsıyamaz..adam onbinlerce dolar vermiş ve para harcayacak yer arıyor indirdiğiniz yere bakın...ilk imaja bakın ! REZİLLİK...

böyle bir şey olaiblir mi ? o bölgenin tarihi eserler haricinde tamamıyla yıkılması lazım..tıpkı tophane çeşmesinin etrafı nasıl yeşillik ve açık alan o şekilde olması gerek..ya da oalcaksa adam gibi kaliteli dükkanlar - butik oteller olması lazım..

böyle bir yere de zaten nalburcu - av tüfekleri - hidrofor tornavida paspas külot satan esnaf zaten barınamaz..trafik de olmaz...tramvay da önüne hiçbir araç çıkmadan güzellikler içinde kayarak tarihi yarımadaya tıngır mıngır girer...

ama rant o kadar yüksek ki..kimse buna cesaret edemiyor..en güzel yerlere arabalar park ediyor...yolcu indirip bindiriyor...trafik kitleniyor..trafiği kitleyen saatte bir geçen T4 değil...keşke trafik geçse T4 hattı da alternatif olarak kalsa...

çünkü sulthanaahmtten taksime gitmek isteyen bir yabancının ondan in buna bin sistemini kavrayabilmesi çok zor gibime geliyor...



sayfa 2
ANA SAYFA -> ULAŞIM