Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İstanbul İETT'nin "EN"leri
« önceki   123 ... 567 ... 303132   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 6
Eray Falay
13 yıl önce - Cmt 24 Hzr 2006, 19:26

en son servise çıkan hat::::::500  KADIKÖY - CEVİZLİBAĞ
01:50 SERVİSE ÇIKIYOR SON ARAÇ cevizlibağdan kadıköye
01:55 kadıköyden cevizlibağ a


Akın Kurtoğlu

13 yıl önce - Pts 26 Hzr 2006, 22:28

İstanbul genelindeki İETT hat numaraları içinde, en çok türeve sahip olan numara; 15...  

Bu sayıya bağlı olan tam 21 otobüs hattı bulunmaktadır:

15
15A
15B
15BK
15C
15ÇB
15ÇK
15D
15E
15F
15H
15KÇ
15M
15N
15P
15R
15S
15ŞN
15TY
15U
15Y

Akın KURTOĞLU


okan kaya
13 yıl önce - Pts 26 Hzr 2006, 22:39

ÖHO olarak

336 grubu var sanırım

336
336A
336B
336D
336E
336H
336İ
336S
336T
336Y



Akın Kurtoğlu

13 yıl önce - Sal 27 Hzr 2006, 00:02

İETT'nin Avrupa yakasında en çok türeve sahip olan hat numarası ise: 36...

16 ayrı versiyonu var:

36
36A
36B
36Bİ
36CE
36CT
36CV
36CY
36D
36E
36ES
36HT
36K
36KE
36M
36V

Akın KURTOĞLU


mustafa esenduran
13 yıl önce - Sal 27 Hzr 2006, 00:06

Alıntı:
En Az Seferi Olan Hat(lar)
56-Esentepe-Adliye (Pik hat olup, karşılıklı sadece 2'şer seferi vardır: (2+2))
54G ve 54T de günde karşılıklı sadece 2'şer sefer yaparlar.

Rekor; 92D'dedir. 1990'ların sonunda Soğanlı-Taksim olarak değiştirilen Soğanlı-Aksaray hattı, sadece sabahları bir gidiş-bir geliş sefer yaptı. Yani (1+1)  

Akın KURTOĞLU


Bildiğim kadarıyla şu anda Alibeyköy - Bakırköy hattının günde sadece 1 seferi var. Hatta numara bile vermeye üşenmişler   Halbuki çok faydalı bir hat sefer sayısını artırırlar umarım



Akın Kurtoğlu

13 yıl önce - Sal 27 Hzr 2006, 00:14

Unuttuğum ve sonradan aklıma gelen en az servisli hatlardan biri de; 79-Basınköy hattı... 1992'de Topkapı kalkışlı sadece sabahları gidiş-geliş; (1+1) seferi vardı.

Akın KURTOĞLU


Akın Kurtoğlu

13 yıl önce - Sal 27 Hzr 2006, 21:01

* En çok otobüs alınan dönem: 1990-2000 (11 yıl) (toplam; 2031 adet otobüs)
* İlk sağdan direksiyonlu otobüs: Scania-Vabis: 24 numara (1945, toplam 5 adet)
* Kamyon şasesi üzerine imalât ilk otobüs: Scania-Vabis: 5 numara (1943, toplam 15 adet)
* En çok verilen filo numarası: 1 (3 defa: 1931, 1957, 1961)
* Boğaziçi Köprüsü’nü geçen ilk hat(lar): 121, 122, 123, 124, 125

Akın KURTOĞLU



yasar22
13 yıl önce - Prş 29 Hzr 2006, 17:56

Arası en uzun durak hangisi olabilir diye düşündüm.11 ÜS Libadiye kavşağından çıkınca Çekmeköy'deki Opel servisinin olduğu noktaya kadar duraksız gidiyor.Numarasından emin değilim ama sanırım 129 L Kozyatağı'ndan kalkınca Kavacık durağına kadar non-stop gidiyor olması gerek.Birde Bahçeşehir-Mecidiyeköy arasındaki çift katlılar yada E hatlar Ayvansaray'dan sonra  otobana girip Bahçeşehir'e durmadan gidiyorlar diye biliyorum.

ümit 806

13 yıl önce - Prş 29 Hzr 2006, 18:08

Alıntı:
11 ÜS Libadiye kavşağından çıkınca Çekmeköy'deki Opel servisinin olduğu noktaya kadar duraksız gidiyor.Numarasından emin değilim ama sanırım 129 L Kozyatağı'ndan kalkınca Kavacık durağına kadar non-stop gidiyor olması gerek

Bunlar gibi bir de 15BK var, bu da Libadiye Kavşağı'na gelmeden Libadiye Caddesi'ndeki Alvarlızade Camii durağından sonra Kavacık Köprüsü'ne kadar durmuyor. Eskiden 122T Sultanbeyli Topkapı hattı vardı, bu hat da Madenler (Çekmeköy Kışlası - Sarıgazi girişine yakın) - Kavacık durakları arasında durmazdı, şimdi araya yeni duraklar eklenmiş gördüğüm kadarı ile; aralık bölünmüş.


a.çetin
13 yıl önce - Prş 29 Hzr 2006, 22:34

2 durak arası en uzun olan hat bence E60/Mimarsinan-Mecidiyeköy hattı olabilir...



sayfa 6
« önceki   123 ... 567 ... 303132   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM