Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 245
KeNaN KöR
3 hafta önce - Sal 21 Ksm 2017, 15:47



Unaldemirag
3 hafta önce - Sal 21 Ksm 2017, 15:52



Misafir 62e

3 hafta önce - Sal 21 Ksm 2017, 16:05



Misafir 6b2

3 hafta önce - Sal 21 Ksm 2017, 16:06



KeNaN KöR
3 hafta önce - Sal 21 Ksm 2017, 16:23

Alıntı:
TCDD sayfasında bile karayolu muhabbeti yapıyor, sonra da memlekette demiryoluna niye önem verilmiyor?

Önce sen kendini önemse, bakanın her açıklamasını kendi sayfana koyma, koyacaksan da demiryolunu ilgilendiren kısmını koy, karayolu ile ilgili kısmını çıkar metinden.


Demiryollarına önem verilmediğini iddia etmek hakkaniyetle bağdaşmaz.

Türkiye Cumhuriyeti demiryolu tarihine baktığınız zaman Atatürk dönemi hariç demiryoluna en fazla önem verilen dönem son 15 senelik dönemdir.


KeNaN KöR
3 hafta önce - Sal 21 Ksm 2017, 16:52

Alıntı:
Alıntı:
RAİLLİFE KASIM DERGİSİNDEN...



Ülkemiz coğrafi konumu, küresel pazarlara yakınlığı, üretim ve işgücü maliyetinin düşük olması nedenleriyle lojistik ve taşımacılık alanında büyük avantaja sahip. Uluslararası taşımacılık alanında önemli bir tecrübeye sahip bulunduğumuz da aşikar. Bugün Türk taşımacıları doğuda Kazakistan ve Moğolistan’a, batıda Portekiz ve Fas’a, güneyde Sudan’a, Oman’a, kuzeyde ise Norveç’e kadar uzanan geniş bir coğrafyada faaliyet göstermekte.

Bu noktada biz de 15 yıldır, ülkemizin taşımacılık alanında gücüne güç katmak için çalışıyoruz. Keza son yıllarda bu bağlamda hem kara yollarımızda, hem demiryollarımızda, hem havacılıkta, hem de denizlerimizde tam bir devrim yaşandı. Bölünmüş yol uzunluğu 6 bin 101 kilometreden 25 bin 496 kilometreye, BSK kaplamalı yol uzunluğu 8 bin 652 kilometreden, 22 bin118 kilometreye, tünel sayısı 83’ten, 312’ye, uzunluğu ise 50 kilometreden 365 kilometreye çıktı. Demiryolu ağı 10 bin 959 kilometreden 12.532 kilometreye yükselirken, demiryolu ağımızın neredeyse tamamı yenilendi. Ülkemiz yüksek hızlı tren işletmecisi ülkeler ligine çıktı. Denizcilikte bürokrasi ve vergi azaltıldı, yatırım artırıldı. Limanlarımızda elleçlenen yük miktarı 189,9 milyon tondan, 430,2 milyon tona çıktı. Aktif havalimanı sayımız 26’dan 55’e yükseldi.

Lojistik sektörünün ihtiyaç duyduğu bütün hizmetleri verebilecek lojistik köylerin sayısı da Ekim ayında açılışın yaptığımız Kahramanmaraş (Türkoğlu) Lojistik Merkezi ile 8’e yükseldi. Bu merkez, Doğu ve Güneydoğu Anadolu’dan Akdeniz başta olmak üzere ülkemizin dört bir yanına lojistik hizmet verecek. Ancak daha da önemlisi 30 Ekim’de açılışını yaptığımız Bakü-Tiflis Kars Demiryolu hattı ile birlikte yaptığımız bu tüm yatırımlarımız Türkiye’yi Çin ile Avrupa arasındaki en önemli ticaret yolu haline getirecektir.




zaglı 18
3 hafta önce - Sal 21 Ksm 2017, 17:40
Yol konforu artırılıyor.




Misafir 833

3 hafta önce - Sal 21 Ksm 2017, 18:58



Misafir 65e

1 hafta önce - Sal 05 Arl 2017, 13:53



İsmail Kılıçaslan
sayfa 245
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET