Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 245
KeNaN KöR
7 ay önce - Sal 21 Ksm 2017, 15:47




81 ilin tamamının 2029 senesinde bölünmüş yollarla bağlanması hedefini olumlu karşılamakla birlikte, hedefi daha ön tarihlere çekecek çareler de aranmalıdır.

Bölünmüş yollarla ilgili istatiki bilgiler: Bölünmüş yol uzunluğu 6 bin 101 kilometreden 25 bin 496 kilometreye, BSK kaplamalı yol uzunluğu 8 bin 652 kilometreden, 22 bin118 kilometreye, tünel sayısı 83’ten, 312’ye, uzunluğu ise 50 kilometreden 365 kilometreye çıktı.
http://www.tcdd.gov.tr/raillifetan/T%C3%9CRK%C4%B ...20OLUYOR/1


Unaldemirag
7 ay önce - Sal 21 Ksm 2017, 15:52

Cok guzel haber. Insallah daha hizli bir sekilde yapilir bolunmus yollar. Gercekten duble yollar hayat kurtariyor. Seyahat emeyi kolaylastirip gece gunduz rahat yol almayi sagliyor.

Misafir 62e

7 ay önce - Sal 21 Ksm 2017, 16:05

TCDD sayfasında bile karayolu muhabbeti yapıyor, sonra da memlekette demiryoluna niye önem verilmiyor?

Önce sen kendini önemse, bakanın her açıklamasını kendi sayfana koyma, koyacaksan da demiryolunu ilgilendiren kısmını koy, karayolu ile ilgili kısmını çıkar metinden.



Misafir 6b2

7 ay önce - Sal 21 Ksm 2017, 16:06

Karayolları son yıllarda yatırım programında yer almayan pek çok işi yaptırarak programından sapmış. Trafiği çok az olan yolların duble yapılması ise israf ve bazı firmalara iş çıkarmaktan başka faydası yok. "Asfalt Kaplama Yapılacak Yolların Fiziki Standardının Yükseltilmesi” ödeneğinin önemli bir kısmı da hizmet alımı, danışmanlık, araç kiralama, peyzaj gibi şeylere harcanmış.

KeNaN KöR
7 ay önce - Sal 21 Ksm 2017, 16:23

Alıntı:
TCDD sayfasında bile karayolu muhabbeti yapıyor, sonra da memlekette demiryoluna niye önem verilmiyor?

Önce sen kendini önemse, bakanın her açıklamasını kendi sayfana koyma, koyacaksan da demiryolunu ilgilendiren kısmını koy, karayolu ile ilgili kısmını çıkar metinden.


Demiryollarına önem verilmediğini iddia etmek hakkaniyetle bağdaşmaz.

Türkiye Cumhuriyeti demiryolu tarihine baktığınız zaman Atatürk dönemi hariç demiryoluna en fazla önem verilen dönem son 15 senelik dönemdir.


KeNaN KöR
7 ay önce - Sal 21 Ksm 2017, 16:52

Türkiye'nin kalkınmasından rahatsız olanlar her icraatı karalamak, küçümsemek, kötülemek için özel çaba içerisindeler. Misafir olarak kinlerini kusanların Türkçe bilmelerine rağmen, Türk olduklarından da şüpheliyim.

Haddini bilmeden, Ulaştırma Bakanını kast ederek, "Bakanın her açıklamasını kendi sayfana koyma" tehdidi savrulan haberin içeriğinde zaten Bakanı'nın herhangi bir açıklamasının olmadığı görülür.

Hasetlikleri gözlerini kör ediyor. Hep birlikte haberde ihmal edildi denilen demiryolu ile ilgili neler yazıyor birlikte bakalım ve neden rahatsız olduklarını görelim:

Alıntı:
Alıntı:
RAİLLİFE KASIM DERGİSİNDEN...



Ülkemiz coğrafi konumu, küresel pazarlara yakınlığı, üretim ve işgücü maliyetinin düşük olması nedenleriyle lojistik ve taşımacılık alanında büyük avantaja sahip. Uluslararası taşımacılık alanında önemli bir tecrübeye sahip bulunduğumuz da aşikar. Bugün Türk taşımacıları doğuda Kazakistan ve Moğolistan’a, batıda Portekiz ve Fas’a, güneyde Sudan’a, Oman’a, kuzeyde ise Norveç’e kadar uzanan geniş bir coğrafyada faaliyet göstermekte.

Bu noktada biz de 15 yıldır, ülkemizin taşımacılık alanında gücüne güç katmak için çalışıyoruz. Keza son yıllarda bu bağlamda hem kara yollarımızda, hem demiryollarımızda, hem havacılıkta, hem de denizlerimizde tam bir devrim yaşandı. Bölünmüş yol uzunluğu 6 bin 101 kilometreden 25 bin 496 kilometreye, BSK kaplamalı yol uzunluğu 8 bin 652 kilometreden, 22 bin118 kilometreye, tünel sayısı 83’ten, 312’ye, uzunluğu ise 50 kilometreden 365 kilometreye çıktı. Demiryolu ağı 10 bin 959 kilometreden 12.532 kilometreye yükselirken, demiryolu ağımızın neredeyse tamamı yenilendi. Ülkemiz yüksek hızlı tren işletmecisi ülkeler ligine çıktı. Denizcilikte bürokrasi ve vergi azaltıldı, yatırım artırıldı. Limanlarımızda elleçlenen yük miktarı 189,9 milyon tondan, 430,2 milyon tona çıktı. Aktif havalimanı sayımız 26’dan 55’e yükseldi.

Lojistik sektörünün ihtiyaç duyduğu bütün hizmetleri verebilecek lojistik köylerin sayısı da Ekim ayında açılışın yaptığımız Kahramanmaraş (Türkoğlu) Lojistik Merkezi ile 8’e yükseldi. Bu merkez, Doğu ve Güneydoğu Anadolu’dan Akdeniz başta olmak üzere ülkemizin dört bir yanına lojistik hizmet verecek. Ancak daha da önemlisi 30 Ekim’de açılışını yaptığımız Bakü-Tiflis Kars Demiryolu hattı ile birlikte yaptığımız bu tüm yatırımlarımız Türkiye’yi Çin ile Avrupa arasındaki en önemli ticaret yolu haline getirecektir.




zaglı 18
7 ay önce - Sal 21 Ksm 2017, 17:40
Yol konforu artırılıyor.


Köy yolları giriş çıkışları ve yol kotu traşlanarak daha güvenli hale getiriliyor.
Ankara-Çankırı-Kastamonu yolu Ilgaz yakınları


(+)


Misafir 833

7 ay önce - Sal 21 Ksm 2017, 18:58

Eskiden din gitti iman gitti vatan gitti edebiyatı vardı şimdide bütün dünya Türkiye'yi kıskanıyor,çünkü çift şeridli yollar ve köprüler yaptık bizi çekemiyorlar var.Çift şeridli yol bu tabiki kıskanacaklar.

Misafir 65e

7 ay önce - Sal 05 Arl 2017, 13:53

Karayollarında yol bakım-yapım vs çalışmalar taşeron firmalara yaptırılıyor. Bu firmaların personeli kadroya alınmış. Bu işler yine taşeron firmalara veriliyor, kadrolar sürekli şişiyor.

İsmail Kılıçaslan

sayfa 245
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET