Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 244
Osman_as

2 ay önce - Çrş 27 Eyl 2017, 13:59

Şehirlerin sardığı iller arası yollarda hız tahditleri büyük sorun. Çok katılıyorum buna. Belediyeci efendi kendi yolunu yapması varken nerdee, yanlıyor devletin yoluna. Devletin yolu oluyor belediye yolu! Ondan sonra 150 kavşak-ışık,dur,kalk, 110 km nin hiçbir anlamı kalmıyor. Yazın gördük 2 şerit bile yeterli değil çoğu yerde.Şehirlerin içinden geçmekse bir felaket. Örnek Konya. Adı çevreyolu? EDS ile 70 km hız tahdidi konmuş.Tahminen de 30 kırmızı ışık var. Rezalet.Sırf canım sıkılmasın diye Ankara'ya Afyon üzerinden döndüm.
Antalya içinden 120 ile geçtim. Maximum 3-4 ışığa girdim.Antalya dan sonra ise hız ortalamam 60-70 Alanya'ya kadar felaket. Burası, Adana-Mersin arası,Konya,Ankara'nın Eskişehir çıkışı korkunç dur-kalk...
Bi üniversite otursa da hesaplasa milli servet kaybını ...

Ben Duble yolların geometrisini yetersiz buluyorum. Asfalt kalitesi iyi denebilir ama, engebeli bölgelerde hala aptal-aptal virajlar mevcut. Dönüşlerde bazen hiç eğim olmayan yollar var. 2-3 derecelik eğim hayat kurtarır. 100 le geçeceğin yer boşuna vites düşürmekle israf edilmez. Yılda geçen araç sayısı x yaptığımız zaman bu fark net görülür. Artı güvenli sürüş sağlanır. Burda bi standart oturtmuş değil karayolları.Bir ekip var en düşünceli,ufku açık sanatını icra etmiş. Başka bir ekip tam bir cahil, belli odun kafa olduğu, virajı hiç eğimsiz dümdüz...


Cemoli D18
2 ay önce - Çrş 27 Eyl 2017, 14:01

Alıntı:
2 şerit bile yeterli değil çoğu yerde.


Kesinlikle katılıyorum.
Bölge bölge 2 şeritli yolların yetersiz olduğu yerler var. Marmara - Karadeniz'e giden, Ege ve Akdeniz'deki 2'şer şeritli duble yollar yoğunlukta S.O.S veriyor.


halil_85
2 ay önce - Sal 10 Ekm 2017, 15:27

dün İzmir'den Ankara'ya geldim.
Çeşme-Balçova-İzmir-Bornova çevre yolu güzergahında devam edince yeşil renkli ankara tabelasını takip ederek (mavi tabela da var o eski yoldan götürüyor) yeni yapılan BelKahve Tüneli'nden geçip direkt olarak KEmalpaşa asfaltına çıktım. gayet işe yarar bir tünel olmuş. Lanet izmir trafiğinden kurtarmış.

geçen sene yapılan uşak alt ve üst geçitlerini saymazsak Afyon girişine kadar herhangi bir yenilik yoktu. Afyon girişinde Karahisar Tüneli açılmış ve ikbal kavşağındaki yeni köprü ile ikbal kavşağındaki kırmızı ışık kaosunu ve kışın virajlardaki tehditi ve yığılmaları sıfıra indirmiş.

Sivrihisar'a kadar değişik bir şey yine yoktu. Sivrihisar-Ankara arasındaki rezalet bozuk satıhlı yola yıllaaaaar sonra nihayet asfalt dökülmüş, hatta halihazırda dökülmeye devam ediyor henüz tam bitmemiş. yol kaymak gibi olmuş. arabalar düz gidebiliyor artık. eskiden bozuk satıh yüzünden arabalar resmen sağa sola zigzag yaparak gezeleyerek, zıplayarak gidiyordu. kamyonların yığıldığı yerler asfaltta artık devasa dalgalanmalar yaratıyordu.. aleni kazaya davetiye çıkaran bir yol idi. kimbilir belki 15 yıl belki 20 yıl sonra ilk kez asfalt döküldü o yola sonunda..

polatlı ışıklara iki köprü, köroğlu beline bir iki tünel, uşak rampalara bir çözüm üretseler otobana gerek de kalmayacak aslında.. zaten otoban gibi gidiyorsun.



Misafir dee

1 ay önce - Pts 30 Ekm 2017, 10:46

Tekirdag hayrabolu yeni yol projesi

Ali clarkkent
1 ay önce - Pts 30 Ekm 2017, 11:05

Dün Konya'dan İstanbul'a döndüm. Eskişehir üzerinden geldim. Yolun neredeyse tamamına yakını duble bölünmüş yol. İlçe geçişleri kırmızı ışıkla kesiliyor. Aslında Pamukova'daki gibi bir yeraltı geçidi ile geçilse güzel olur. Trafik durmaz. Pamukova'daki geçidi örnek vermemin sebebi şu. Adapazarı-Antalya arasındaki ilk yeraltı geçidi olmasıdır.

Bu arada Çay kavşağı ile Bolvadin arası hala bir gidiş bir geliş ve herhangi bir genişletme çalışması yok. Fakat yolun ambiansı çok güzel. İki tarafı ağaçlık.


zafer SİLOOĞLU

1 ay önce - Pts 30 Ekm 2017, 11:11
ÇAY-BOLVADİN ARASI


Duble yol çalışmasının son etabı Çay-Bolvadin arası.Projede demiryolu üst geçit çalışmasıda olacak.o çalışma epey uzun sürer.Toplamda 8 km.lik yol çalışması kalmış.Aslında firmalar için çok zor bir güzergah değil.Başlayınca bayağı ilerleme olur.



Misafir 2a1

1 ay önce - Sal 31 Ekm 2017, 23:32

Bu duble yol olayında kandirildik gibime geliyor

18 bin km duble yol var , yani 18 bin km lik devlet yolunun yanina yapılmış bir ek yol
Amaç neydi peki ?

Kamulaştırma derdinden , viyadük, tünel derdinden kurtulup bölünmüş yol yapmaktı
Kazaların en büyük nedeni olan hatalı sollamanin önüne geçmekti

Reklamlar ise otoyol yapıldı zannedersin

18 bin km nin zaten , 4100 km si bu hükümet öncesi var idi
Yani 12 bin km daha bölünmüş devlet yolu yapıldı
Onunda yarisi 6 bin km ek yan yol yapıldığı anlamına gelir

Duble yol ve otoyol birbirinden çok farklı kavramlar

Şehirler arası olmasi gereken gerçek yol otoyol dur
Hani şu anda herkezin geçiş ücretlerini gişe ücretlerini konuştuğu O-33 gibi yollar

Son mesajlarda herkez yolculuk konforundan lambalardan dur kalk lardan şikayetçi

Hiç şikayet etmeyin , bu kullandığınız yollar devlet yolu , otoyol değil , bizim devlet yollarımızın dunyadakilerden farkı bölünmüş olmasi

Çünkü adam gibi otoyol yapma cesaretini kendisinde bulamayan karayolları ,
Kamulaştırma , engebeli arazinin zorlukları olan tünel viyadük gibi şeylerle uğraşmaktan kaçtı

Kısa zamanda masrafsız yol yapma derdine düştü

Acaba arazinin düz olduğu yerlerde otoyol yapsalardi bari ?

Konforlu , güvenli ,hızlı yol için yani otoyol için 30 yıl lazım o da YİD projeler ile ancak
Tabii o da bedava olmayacak


zaglı 18
3 hafta önce - Pts 13 Ksm 2017, 13:12
Konya -Antalya yolu nihayet



(+)





(+)





(+)


Unaldemirag
3 hafta önce - Pts 13 Ksm 2017, 14:14

Cok sukur baslandi. Saniyorum yillarca yapilmayi bekliyordu. Gec oldu guc olmasin.

Misafir 76d

3 hafta önce - Pts 13 Ksm 2017, 14:18

Orta - Seben otobanı için hala ihaleye çıkılmamış, gecikmenin sebebi nedir.



sayfa 244
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET