Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 7
Gürcan Yılmaz
5 yıl önce - Cum 05 Arl 2014, 00:33

Kic tarafinda buz gibi havada ne olursa olsun 3 kisinin sigara ictigi ulasim aracidir

AhmetDemir

5 yıl önce - Cum 05 Arl 2014, 00:37

20-25 dakikaligina dunyadan koptugumuz zaman makinesidir 😉😉😉😉



GkhanTR
5 yıl önce - Cum 05 Arl 2014, 00:37

Benim için vapurun zevklerinden bir taneside balıkları tutabilmek için birbiriyle yarışan balıkları izlemektir.


(+) Vapurda Izmir Körfezi'nden bir kare


sazanhayko
5 yıl önce - Cum 05 Arl 2014, 01:01

Yeri geldiğinde Boğaz'da çalışırken ...



Haliç'te çalışabilmesi için bacası kesilen Kocataş


(+)


Yeri geldiğinde de araba taşıyabilmesi için gövdesi değiştirilen Sahilbent



Kısaca Vapurun özeti.


civelek53

5 yıl önce - Cum 05 Arl 2014, 01:52

ne zaman vapura binsem istinye tersanesinde çalışan dedem gelir aklıma.acaba bunda da bi emeği varmıdır diye düşünürdüm hep



Misafir a1f

5 yıl önce - Cum 05 Arl 2014, 12:31

Bundan 20 yil öncesine kadar elimizde 50 küsur vapur varken bugün 22 adet vapur kaldi,iste Istanbullunun vapura verdigi deger.

deryailter

5 yıl önce - Cmt 06 Arl 2014, 22:09

Alıntı:
Bundan 20 yil öncesine kadar elimizde 50 küsur vapur varken bugün 22 adet vapur kaldi,iste Istanbullunun vapura verdigi deger.


İstanbul'lunun değil,İstanbul'u yönetenlerin verdiği değer o...


behçet gündoğdu
5 yıl önce - Cmt 06 Arl 2014, 22:12

Alıntı:
Bundan 20 yil öncesine kadar elimizde 50 küsur vapur varken bugün 22 adet vapur kaldi,iste Istanbullunun vapura verdigi deger.


yapılan köprüler ve marmaraydan dolayı bunlara olan ihtiyaç azalmış olamazmı yani
yada diğer deniz araçları


sazanhayko
5 yıl önce - Çrş 10 Arl 2014, 17:30

Alıntı:
yapılan köprüler ve marmaraydan dolayı bunlara olan ihtiyaç azalmış olamazmı yani
yada diğer deniz araçları


Sadece ihtiyacımızın kalmaması değil, Turyol, Mavi Marmara ve Dentur Avrasya adlı Mopur Şirketlerine verilen imtiyazları da göz önüne almak lâzım.

Mopur: Vapur veya deniz otobüsü çalışması gereken hatlarda vapur ve deniz otobüsleri yerlerine çalışan motorlar.
Örnek olarak Kadıköy - Kabataş, Çengelköy - Eminönü, İstinye - Çengelköy, Anadolu Kavağı - Sarıyer, Beykoz - Yeniköy, Sarıyer - Eminönü, Sarıyer - Kadıköy, Adalar - Bostancı, Üsküdar - Kabataş, Üsküdar - Beşiktaş.

Bu liste daha da uzatılabilir, ama hızlı tren geldiğinden beri ulaşımın Pendikten itibaren deniz otobüsleriyle Kabataş'a taşımayı istemeyen deniz otobüslerini de bu yüksek kâr fırsatını kaçırdıkları için iş bilmez ilân ediyorum.


Misafir a1f

5 yıl önce - Çrş 10 Arl 2014, 22:16

Sayin Sazan Hayko fikirlerinize katiliyorum,zira vapurlar kaldirildi sözünü ettiginiz hatlar motorculara verildi,sehir hatlarinin elinde 450 yolcudan 2500 yolcu alacak kapasitede vapurlar vardi,hepsi saga sola hibe edildi,elde vapur kalmadi,bu arada vatandasta ne hikmetse tikis tikis minibüs ve otobüsleri tercih eder oldu.



sayfa 7
ANA SAYFA -> ULAŞIM