Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 6
Kemal ÇONTAY

10 yıl önce - Cum 19 Hzr 2009, 00:57

vapurun iç detay fotoğrafları..



(+)





(+)





(+)





(+)





(+)



(+)





(+)





(+)





(+)





(+)


Kemal ÇONTAY

10 yıl önce - Cum 19 Hzr 2009, 01:02



(+)





(+)





(+)





(+)





(+)




(+)





(+)





(+)





(+)


En son Kemal ÇONTAY tarafından Cum 19 Hzr 2009, 11:58 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Kemal ÇONTAY

10 yıl önce - Cum 19 Hzr 2009, 01:05



(+)





(+)





(+)





(+)





(+)





(+)





(+)





(+)





(+)





(+)




Kemal ÇONTAY

10 yıl önce - Cum 19 Hzr 2009, 01:10

Kaptan köşkü,


(+)


Kaptan Köşkü,


(+)





(+)





(+)





(+)





(+)





(+)





(+)





(+)


Süha
10 yıl önce - Cum 19 Hzr 2009, 02:57

Vapurda bir şey dikkatimi çekti kazan dairesi yerinde duruyor sökmemişler. Ama Kaptan köşkü kötü olmuş o masa sandalye yerine vapur demeni ve ekipmanları görmek isterdim. Belediyede o köşk katını yeniden restorasyon etsin bence. Ama bir konuda tebrik ederim Yalova vapurunu koruyup yaşattıkları için.



Çetin KOŞAR

9 yıl önce - Cum 25 Eyl 2009, 16:33



(+)





(+)


Çetin KOŞAR

9 yıl önce - Çrş 02 Arl 2009, 05:01



(+)Restaurant & Cafe olarak kullanılan Yalova Vapuru / SAMSUN




mustafa taşanyürek
9 yıl önce - Çrş 02 Arl 2009, 12:51

Vapurun tanıtım yazısında yanlış iki bilgi var.Yazıya göre vapur 47 yıl aralıksız İstanbul Yalova arasında çalışmış ve adı da bu nedenle Yalovaymış.Tamamen yanlış,bilgi eksikliği.Genede halen orijinalliği bozulmuş olarak olsa bile yaşayan hemen hemen tek vapurumuz buna da şükür.

mordehay kohen

9 yıl önce - Çrş 02 Arl 2009, 13:57

Alıntı:
Vapurun tanıtım yazısında yanlış iki bilgi var.Yazıya göre vapur 47 yıl aralıksız İstanbul Yalova arasında çalışmış ve adı da bu nedenle Yalovaymış.Tamamen yanlış,bilgi

Aynı yanlışlığı Fenerbahçe vapuru içinde söyleniyor . Fenerbahçe veda gezisinde kamera karşında konuşanlar güya vapur boğaziçinde iki yaka arasında sefer yapmış.
halbuki boğaziçide yanlız zamanında istinye tersanesi faal durumunda iken tersaneye yaptığı seyirdir.istanbullular bu konuda şansız nedense seneler senesi istanbul halkını taşıyan anadolu yakasından avrupa yakasına ;adalardan sabahları iş mekanlarına getiren ;vapurları ya aliağa'ya
mahkum ediliyor yada Türkiyenin hiç vapur çalışmamış ahali vapurla alakası olmayan yörelere yollanıyorlar .Bandırma {Kanlıca} Samsun Zonguldak{Ataköy} gibi .
İstanbulda samsundaki Yalova vapuru gibi olmaması 2 tane sebep var .
1}vapuru belediye onarması işletmesi lazım ki belediye tesisleri gibi bu mümkündür /
2}özelsektör bu işe yanaşmak istemiyor sebebi belediye denizi mekan tuttuğu için dünyanın parasını talep ediyor ve vapur karaköy iskelesinin akibetine uğramamak için senede bir kere vapurun altını temizlemek te büyük masraf olduğu için özel sektör bu işe girişmiyor .


Süha
9 yıl önce - Prş 10 Arl 2009, 03:41



(+)


Kaynak: 30.12.1994, Milliyet, Sayfa 7



sayfa 6
ANA SAYFA -> ULAŞIM