Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 18
Barış Sevin2

7 yıl önce - Cum 22 Hzr 2012, 21:58

İDO'YA AİT GAYRETTEPE ARABALI VAPURU, KAYIĞI BİÇTİ.



(+)

Alıntı:
Yalova’da, arabalı vapur kayığa çarptı. Parçalanan kayıktaki 1 kişi öldü, 1 kişi yaralandı.

Yalova’daki Topçular İskelesi’nden hareket eden ”Gayrettepe” adlı arabalı feribot, iskelenin yaklaşık 200 metre açığında bir kayığa çarptı.

Çarpışmanın etkisiyle parçalanan kayıkta bulunan Mehmet Eker (69) ve Hasan Basri Güneşlioğlu (69) denize düştü. Olay yerine gelen Sahil Güvenlik ve Yalova Deniz Polisi ekipleri, denizden Mehmet Eker’in cesedini çıkardı. Yaralanan Güneşlioğlu, 112 Acil Servis ekiplerince Yalova Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.Gözaltına alınan, ancak ismi henüz açıklanmayan feribotun kaptanı ise ifadesinin alınması için jandarma karakoluna götürüldü.

Mehmet Eker ve Hasan Basri Güneşlioğlu’nun, Yalova’nın Çiftlikköy ilçesine bağlı Taşköprü beldesindeki bir tatil sitesinden, kayıkla denize açıldıkları öğrenildi.


Kaynak: Milliyet
Hasan Barış Sevin
Ulaşım/İSTANBUL


Barış Sevin2

6 yıl önce - Cmt 06 Ekm 2012, 00:44

İSTANBUL BOĞAZI'NDA İKİ VAPUR ÇATIŞTI...

Alıntı:
Sabah saat 08.05 sularında Harem- Sirkeci hattında çalışan İDO’ya ait Okmeydanı adlı Arabalı vapur ile Şehir Hatları’na ait Ahmet H. Yıldırım adlı yolcu vapuru çatıştı.


İstanbul Boğazı'nda iki vapur çatıştı
Sabah saat 08.05 sularında Harem- Sirkeci hattında çalışan İDO’ya ait Okmeydanı adlı Arabalı vapur ile Şehir Hatları’na ait Ahmet H. Yıldırım adlı yolcu vapuru çatıştı.

İstanbul Boğazı'nda feribot ile vapur çatıştı

İstanbul Boğazı sabah saatlerinde bir tehlikeyi daha can kaybı olmaksızın atlattı. Sabah saat 08.05 sularında Harem - Sirkeci hattında çalışan İDO’ya ait Okmeydanı adlı arabalı vapur ile Şehir Hatları’na ait Ahmet H. Yıldırım adlı yolcu vapuru çatıştı.

Yolcular arasında büyük bir korku ve paniğin yaşandığı çatışmada herhangi bir can kaybı ve yaralanmamın olmaması olayın tek sevindiren tarafıydı. Her iki deniz aracında da yolcu yoğunluğu yaşanıyordu.


Geçen hafta Ahmet H. Yıldırım'ın bu kazasını görenlerden biride benim, geminin pruvasını, Arabalı vapurun kapağı geminin ilk katında Sancak Pruvası ve balkonlarını yardı... Allah'a şükür bir Can Kaybı vs. olmamış... Ahmet Yıldırım tersanede, Okmeydanı'ndan haberim yok.


ufukus infilyus
6 yıl önce - Çrş 15 May 2013, 00:49

pek yazılmamış ama son bir ayda üç tane kaza oldu istanbul'da.

daha önce başka bir başlıkta yazılmıştı. birinci kazada şehit mustafa aydoğdu'nun dümeni kilitlenmişti ve ecem büfe'ye dalmıştı. tabii ilk vukuat değil bu. daha önce böyle bir sürü kaza olmuş.

http://www.ntvmsnbc.com/id/25438136/

ikincisi, bir hafta kadar önce oldu. kalamış, sisten dolayı mendirek civarında bir motorla çarpıştı.

http://www.sabah.com.tr/Yasam/2013/05/05/bogazda-sis-kazasi

üçüncüsü, daha bugün akşam saatlerinde olmuş. karaköy açıklarında beykoz'un motorlarında yangın çıktığından dolayı beykoz'un motorları durmuş ve karaköy iskelesi'nde bekleyen vapura burundan çarpmış.

http://www.haberturk.com/gundem/haber/844478-kara ...pur-kazasi

sadece ikinci kazada üç kişi yaralanmış. yine buna şükür.



Oğuzhan Karabacak

6 yıl önce - Çrş 29 May 2013, 18:15

Hangi Sebebten Veya Kazadan Olduğunu Bilmiyorum Ama Emin Kul Vapuru Şuan Kıç Kısmında Delinme Olduğundan Haliç Tersanesinde Tamir Görmekte

ahmetsever
6 yıl önce - Çrş 29 May 2013, 21:39

Alıntı:
Hangi Sebebten Veya Kazadan Olduğunu Bilmiyorum Ama Emin Kul Vapuru Şuan Kıç Kısmında Delinme Olduğundan Haliç Tersanesinde Tamir Görmekte

Kıç kısım derken, su altı kesiminin olduğu bölgede ise aşağıdaki gerekçelerle tamir görmekte olabilir.
Herhangi kazaya bağlı olmaksızın, gemiler deniz suyu üzerinde çalıştığı için saçlarda korozyon/incelme oluşabilir, ayrıca gemilerin seyirleri esnasında oluşan elektriklenmeden de saç incelmeleri olabilir, bu nedenle gemiler periyodik olarak havuza alınır ve ultrasonik cihazlarla saç kalınlık muayeneleri yapılarak tolerans dışına çıkmış olan bölgelerin saçları yenilenir, bu rutin bir uygulamadır. Sizin bahsettiğiniz tamir işide böyle bir işlem olabilir.



Oğuzhan Karabacak

6 yıl önce - Çrş 29 May 2013, 22:27

Alıntı:
Kıç kısım derken, su altı kesiminin olduğu bölgede ise aşağıdaki gerekçelerle tamir görmekte olabilir.
Herhangi kazaya bağlı olmaksızın, gemiler deniz suyu üzerinde çalıştığı için saçlarda korozyon/incelme oluşabilir, ayrıca gemilerin seyirleri esnasında oluşan elektriklenmeden de saç incelmeleri olabilir, bu nedenle gemiler periyodik olarak havuza alınır ve ultrasonik cihazlarla saç kalınlık muayeneleri yapılarak tolerans dışına çıkmış olan bölgelerin saçları yenilenir, bu rutin bir uygulamadır. Sizin bahsettiğiniz tamir işide böyle bir işlem olabilir.

Tabiki Olabilir,Ben Sebebini Bilmediğimi Belirttim Sadece Bildiğim Hafife Alınmayacak Bir Delinme Olduğu Ve Aciliyetle Havuza Alındığı Ve Yaz Tarfisine Yetiştirilmeye Çalışıldığı Çünkü Normal Bakım Olarak Alınmamış


ahmetsever
6 yıl önce - Çrş 29 May 2013, 22:35

Alıntı:
Tabiki Olabilir,Ben Sebebini Bilmediğimi Belirttim Sadece Bildiğim Hafife Alınmayacak Bir Delinme Olduğu Ve Aciliyetle Havuza Alındığı Ve Yaz Tarfisine Yetiştirilmeye Çalışıldığı

Önemli olan kaza olmaması, saçlardaki zafiyetin durumuna ve yerine göre insert(eski saçın çıkartılarak yerine aynı ölçülerde saç konulması) veya dablin (deliğin üzerine yama) yapılması işlemi yapılır, bunun öncesinde büyük ihtimalle geminin su altı kesimi olan karina bölgesi su jeti ile midye/yosun gibi atıklardan arındırılmıştır, bildiğim kadarıyla yaz tarifesi 3 Haziran'da başlıyor, eğer saç yenileme yapılacak alan büyük değilse gemi bu tarihe yetiştirilir...



Sami Ertaga

5 yıl önce - Sal 19 Ağu 2014, 22:44

Herşey bir yana güzelim vapurlarımız da yok oldu, kaza geçiren, karaya oturan ya da yanan gemiler kaderine terkedildi. Bunların hiç biri mi kurtarılamazdı acaba?



sayfa 18
« önceki   123 ... 161718
ANA SAYFA -> ULAŞIM