Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 4
yılmazz

13 yıl önce - Prş 13 Nis 2006, 23:40

sonunda bütün çalışmalar bitti ve kutlu abininde dediği gibi iskele makine 4 ya sonra ilk kez pervaneyi döndürdü
ilk çalışmasında nazlanmadan çarkçı başısı tarafından çalıştırıldı ilk çalıştırmada bazı eksiklikler olduysada bunlar daha sonra giderildi.
2.çalıştırma gayet başarılı ve eski günlerini aratmayacak şekilde oldu sancak makinede çalıştırılarak bağlı bulunduğu iskeleye doğru biraz yük bindirildi.Bugün ilk olduğu için fazla zorlanmadı çalışmalar yarında devam edecek ama paşabahçe şuanda postaya girebilecek durumda..
ama buna rağmen dayanıklılık testini geçmesi lazım ve de havuzda altının temizlenmesi
artık bir aksilik çıkmazsa 1-15 mayıs arası seferlerine başlayacak.
diğer gemi personellerininde dediği gibi efsane geri döndü


yılmazz

13 yıl önce - Çrş 19 Nis 2006, 00:01

dün gece yarısı tersaneye girmesi gereken paşabahçe teknik bir hata nedeniyle bu akşam şansını tekrar deneyecek
hataya gelince;gemiyi halice sokmak için klavuz kaptan gelmiş tabi galata köprüsü açılacağı için anonslar yapılmış yol trafiğe kapatılmış ama köprü malesef açılmamış   yaklaşık 3 saat kadar köprünün kapağının açılması için uğraşılmış ama bi sonuç alınamamış tabi bu sırada paşabahçede köprünün önünde mahsur bi şekilde beklemiş.köprünün açılamıyacağı anlaşılınca saat 07:00 civarı tekrar sirkeciye bağlamış.bugün ordan geçenler dikkat ettiyse iskeleye bağlı 2. gemiydi.
bu arada paşabahçenin havuza girmesi için acele ediyolar demiştim nedeninide kısmen öğrendim fenerbahçede yakında tersaneye girecekmiş.fenerbahçe tersaneye girince yalova seferleri her zamanki gibi paşabahçeye kalacak.  


Kutlu Singil

13 yıl önce - Çrş 19 Nis 2006, 03:00

Alıntı:
bu arada paşabahçenin havuza girmesi için acele ediyolar demiştim nedeninide kısmen öğrendim fenerbahçede yakında tersaneye girecekmiş.


Fenerbahce'nin tersaneye girme nedeni acaba makinadaki catlaklar mi? eger oyleyse, ve kurtarilma maksatliysa bir nebze umitlenebilirim...





tarkan arslan

13 yıl önce - Çrş 19 Nis 2006, 12:55
salına salına geldi


fenerbahçe az önce yalova iskelesine salına salına geldi
hızında ve manevrada eksiklik görmedim.
gene iskelenin süsü oldu


yılmazz

13 yıl önce - Çrş 19 Nis 2006, 13:30

fenerbahçenin gidişine bişey diyeceğimiz yok ama hangi taraftaki motoru olduğunu bilmiyorum ama bloğunda büyük bir çatlak olduğunu ve çok ciddi biçimde su kaçırdığını yaklaşık 1,5ay önce duydum. hatta suyu hiç bişekilde durduramıyolarmış demekki bir çözüm yolu bulundu ki tersaneye çekiliyor(bloktan kaçan su blok veya kaver soğutma suyu)
zaten dikkat etiyseniz yalovadan(05:50) geliyor ama sirkeci'den 09:00 postasını almıyor ve saat 18:10 sirkeci-kabataş-adalar-yalova seferine kadar boşta duruyor. büyük ihtimalle bunun nedeni bu.yanlız bu dediğim olay %90 böle fenerbahçe'nin saat 9:00sirkeci yalova seferini çok nadir alıyor.
eğer fenerbahçe tersaneye girerse geçen günde söylediğim gibi bu postayı paşabahçe alacak 9:00sirkeci yalova da dahil.



tarkan arslan

13 yıl önce - Çrş 19 Nis 2006, 14:27
katılıyorum


son günlerde c tipi vapurlar geliyo zaten herhalde zorlanmak istenmiyor. ama heybet farkı var ya o yüzden eksik yomuş gibi geliyor bize

Arda Alkaya
13 yıl önce - Çrş 19 Nis 2006, 18:00

Alıntı:
yanlız bu dediğim olay %90 böyle fenerbahçe'nin saat 9:00sirkeci yalova seferini çok nadir alıyor.


Sadece Cumartesi ve Pazar günleri 9:00 Sirkeci-Adalar-Yalova ve 14:00 Yalova-Adalar-Sirkeci seferleri Fenerbahçe yapıyor. Gerikalan günlerde genelde C ya da B tipi gemiler geliyor Yalova'ya.



yılmazz

13 yıl önce - Çrş 19 Nis 2006, 22:33

fenerbahçe sıkışıldığı zaman şehir içi hatlarada giriyor yaklaşık bir ay önce bir veya 2 posta beşiktaş kadıköy yaptı.bundan öncede kadıköy eminönü yaptı.ama bu aralar iç seferlerde göremiyorum hatta dediğim gibi bazen yalovaya dahi gitmiyor geçen gün bir arıza çıktığını duydum ama giderilmiş dileğim en kısa zamanda fenerbahçe'ninde tersaneye girip çıkması bu arada maltepe'ninde işleri 1,5ay kadar uzamış.

Mustafa Noyan

13 yıl önce - Prş 20 Nis 2006, 00:02

Fenerbahçe Gemisi ile geçen Perşembe günü 14:00 Yalova Sirkeci seferinde Büyükada'dan Sirkeci'ye döndüm, gemi tamyol giderken eskisi gibi mükemmel yol yapıyor ancak iskelere yanaşırken geminin fazla zorlanmamaya çalışıldığını farkettim, her adaya yanaşmada en az 5 dakika harcadı neyse ki açık denizdeki hızıyla kaybettiği zamanı telafi edip neredeyse tam saatinde seferini tamamlayabildi.

umit1
13 yıl önce - Prş 20 Nis 2006, 04:53

Alıntı:
Fenerbahçe Gemisi ile geçen Perşembe günü 14:00 Yalova Sirkeci seferinde Büyükada'dan Sirkeci'ye döndüm, gemi tamyol giderken eskisi gibi mükemmel yol yapıyor ancak iskelere yanaşırken geminin fazla zorlanmamaya çalışıldığını farkettim, her adaya yanaşmada en az 5 dakika harcadı neyse ki açık denizdeki hızıyla kaybettiği zamanı telafi edip neredeyse tam saatinde seferini tamamlayabildi.


Bir kac defa yazdim gene yazayim, bahcelerin makinalari manevra,ozelliklede tornistan yaptirilirken zorlanir,o bakimdan bu vapurlari on onbes dakikada bir manevra yapilmasi gereken kisa hatlarda degil uzun ekspres hatlarda kullanmak gerekir,yok kisa hatlarda kullanicaz derseniz o zamanda CP pervane takip ana makinalari ikide bir tormistan yaptirilmaktan kurtarilmasi lazimdir,aksi halde cok yasamazlar.



sayfa 4
ANA SAYFA -> ULAŞIM