Ana Sayfa 915 bin Türkiye Fotoğrafı
Türkiye Yollarında Görülen Yabancı Plakalı Otobüsler
« önceki   123 ... 555657 ... 868788   sonraki »
Ana Sayfa -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
M.Uğur.K
8 yıl önce - Cmt 15 Tem 2006, 21:42

Mazotu az yakan otobüs tartışmasında kimse Safir'den ya da Intouro'dan bahsetmiyor. Safir 350 bg gücünde bir otobüs. Beygir gücü düşük olduğundan yakıt sarfiyatıda düşük olacaktır diye düşünüyorum. Tabi benim ki düz mantık.

Alıntı:
en geniş bagaj hacmi hangi araclarda vardır?


Yeni Starliner'ların bagajlarını görmedim ama herhalde Setra'ların çift katlı bagaj tasarımı hem en geniş hem de en kullanışlısıdır.


serhan erel

8 yıl önce - Cmt 15 Tem 2006, 22:24

şimdi bu yakıt olayında yol şartları, sürücü, klima vb herşey etkili olabilir. adam 8 saat ankara-antalya ya da 9 saat istanbul-izmir yolunda klimayı belli periyotlarla açar yakıtı düşürür, setralarda hız sabitleyiciyi devreye sokarsın arabayı 88de yada otobanda 103de sabit tutcam diye uğraşmazsın elin oğlu gider 403de fortunada 88 veya 110 sabit gitcem diye sıkar kendini ha babam gaz verirde durur. sonlarda da dendiği gibi aracın gücüne de bağlı.

has'ın yarın siteye koyacağım 4 farklı aracı var 2000+ 403 / 2000+ 403 (tourismo version) / ıntouro rhd özel / travego 17 [ayrıca travego 15 ve travego m'i de var] ve kaptanlarıyla konuştuğumda - ki hepsi aynı güzergahı yapıyorlar antakya-iskenderun-dörtyol-aksaray-ankara- yeri geldiğinde çoğumuzun kıytırık gözüyle baktığı intouro rhd'nin t 17'den fazla yaktığı bile oluyormuş has'da farklı arabalarda çalışan bir tanıdığımın söylediğine göre. çünkü bahsettiğim güzergahda belen geçidi ve adana-pozantı yolu tırmanma, pozantı - ulukışla arası ise sık sollama gerektiren yollar ve konvoya takıldığınızda
hızlanma ani devir değişiklikleri vb nedenlerden dolayı yakıt sarfiyatının oldukça değişken olduğu söylendi.

kamil koç'un rahat filosunu fortuna'dan kurma sebebi filo alımı nedeniyle man tarafından yapılan indirimle araca yaptırmış olduğu wireless bağlantı, cep telefonu kullanımı, deri koltuklar, 8 kanal müzik sistemi ve uydu yayını özelliklerine rağmen herhangi bir x şahsın ya da antalyalı serkan'ın gidip man dan alacağı fortunaya ödeyeceği paradan daha azını ödemesidir.

doğu'ya çalışan arabaların fortuna ya da fortuna mega tercih sebebi milyarlar sokağa atacak kadar salak OLMAMALARIDIR.adam o hatta travego ya da setrayı çekip sonra arabayı haftada bir gün servisde yatırmak istemiyor. çünkü man otobüsü kamyon mantığı ile üretiyor. kamyonda nasıl süspansiyon yoktur ama her yola girer fortunalarda öyledir. yolcuya konfor sunmaz. sorarım size star diyarbakır bünyesine kattığı 4 setradan 2sini niye mersin koça vermiştir??? diyarbakırda öz diyarbakır dışındaki tüm arabalar man kullanmaktadır çünkü o yollarda arabayı helak etmek istemezler...

neticede içimizde otobüs konusunda en deneyimlimiz adil baba'dır o ne derse O'DUR...SAYGILAR


34BuRaK41
8 yıl önce - Cmt 15 Tem 2006, 22:28

Alıntı:
kamil koç'un rahat filosunu fortuna'dan kurma sebebi filo alımı nedeniyle man tarafından yapılan indirimle araca yaptırmış olduğu wireless bağlantı, cep telefonu kullanımı, deri koltuklar, 8 kanal müzik sistemi ve uydu yayını özelliklerine rağmen herhangi bir x şahsın ya da antalyalı serkan'ın gidip man dan alacağı fortunaya ödeyeceği paradan daha azını ödemesidir.
Bunu açıkladıgın için sevindim...  

bence bagj hacmi en çok olan araba 403 ve fortunadır(çift katlılar haricinde)


serhan erel

8 yıl önce - Cmt 15 Tem 2006, 22:30

komik ama gerçek bagaj hacminde önemli olan muavinin kabiliyetidir

ha bu arada metroda çalışan fortunalar metronun asya tur'u satın alması sonucu şirkete geçen araçlardır metro paraya kıyıp man almaz 100küsür araçlık s2000 ve mega faciasından sonra birde 42 plakalı fortuna megaları vardır konya'dan ankara-antalya-samsun-alanya-istanbul-izmir çalışan onlarda metro konya tarafından kontur ve özkaymak'la rekabet edebilmek amacıyla ucuza alınmış filo teslimidir. şimdilerde konya metro travego 17 42 hn 449-2006 model ve 42 hb 633-655-772 plakalı neoplan starlinerlar ile üst segmente geçip fortuna megaları ikincil hatlarına vermeye başlamıştır.


En son serhan erel tarafından Cmt 15 Tem 2006, 22:38 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


adilarslanoglu

8 yıl önce - Cmt 15 Tem 2006, 22:35
Markalar


Arkadaşlar.Avrupada geçmiş yıllarda Vanhool yılın otobüsü seçilmişti.Hollandada üretılmektedır.Mermerler bu otobüsün Türkıye distribütörlüğünü de yaptı.Hala mermerlerde var.Bu araç ta türkiyede tutmadı.Yatagı ön kapının  girişinde.Scania gerçekten 8X4 ve tır da Türkıyeyı sallıyor.Ki çok az yakan bır araçtır genelınde.Scania İrizarda tutmadı.Keza Ulusoy'un destegıne ragmen volvo da.Burası Türkiye.Fazla mantık aranmıyor.


kkerem
8 yıl önce - Cmt 15 Tem 2006, 22:37

Alıntı:
...çünkü man otobüsü kamyon mantığı ile üretiyor. kamyonda nasıl süspansiyon yoktur ama her yola girer fortunalarda öyledir. yolcuya konfor sunmaz. sorarım size star diyarbakır bünyesine kattığı 4 setradan 2sini niye mersin koça vermiştir??? diyarbakırda öz diyarbakır dışındaki tüm arabalar man kullanmaktadır çünkü o yollarda arabayı helak etmek istemezler...

Bu durumda, MAN'ın, MB'den daha ekonomik bir otobüs olduğunu düşünüyorsunuz, öyle değil mi?


Kerim s417
8 yıl önce - Cmt 15 Tem 2006, 22:40
yakıt tasarrufu


bence en az yakan otobüslerden birtanesi mercedes-0403 350 kasa araç hem seri hemde yakıtı normal.haksızmıyım sizce?

serhan erel

8 yıl önce - Cmt 15 Tem 2006, 22:42

Alıntı:
Bu durumda, MAN'ın, MB'den daha ekonomik bir otobüs olduğuna katılıyorsunuz, öyle değil mi?


eğer bugün daha ucuza travego 15-17 yada setra 415-416-417 yerine fortuna yada mega alırsanız kabul ediyorum ekonomiktir. ancak 2 yıl sonra o arabaya 1. sınıf firmalarda kimse adam gibi bir sıra yazmaz ya da 2. ve 3. sınıf firmalara ya da doğuya sefere geçerseniz ya da ciddi bir zararla borcunu çıkartmadan satıp travego, neoplan ya da setra sırasına girerseniz ne kadar ekonomik olduğunu anlarsınız


adilarslanoglu

8 yıl önce - Cmt 15 Tem 2006, 22:44

Bagajı muavın yukler.Bu bır gerçek.Agır ve ezılmeyeceklerı alta koyacan.Yolda ıneceklere göre sıra yapacan.Özellıkle Agustos sonu ve eylülde çok güzel istif edeceksın.Kımsenın bagajı artmayacak.Ha bırde yoldan yolcun varsa onun ne kadar bagajı çıksada yer ayıracaksın.Yoksa Yataga kadar doldurursun.Bu arada bagajda yer yok deme şansın yok.Çok muavınlık yaptıgımdan bılırım

34BuRaK41
8 yıl önce - Cmt 15 Tem 2006, 22:47

Alıntı:
Bagajı muavın yukler.Bu bır gerçek.Agır ve ezılmeyeceklerı alta koyacan.Yolda ıneceklere göre sıra yapacan.Özellıkle Agustos sonu ve eylülde çok güzel istif edeceksın.Kımsenın bagajı artmayacak.Ha bırde yoldan yolcun varsa onun ne kadar bagajı çıksada yer ayıracaksın.Yoksa Yataga kadar doldurursun.Bu arada bagajda yer yok deme şansın yok.Çok muavınlık yaptıgımdan bılırım
Abimizi iki gunluk otobus sitelerine takılan cocuklarla bır tutacak deiliz herhalde neyse pkla travego ve fortunalar kaç sene sonra fabrika servisine düşer sizce tabir-i caizse ekmeği kaç senede yenir?


cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
Ana Sayfa -> ULAŞIM