Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İstanbul İETT Mercedes Citaro Otobüslerinin İkinci ve Son Partisi Geliyor
123 ... 474849   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 1
Akın Kurtoğlu

13 yıl önce - Pts 13 Mar 2006, 21:22
[İST-A1.38] - İETT Mercedes Citaro Otobüslerinin İkinci ve Son Partisi Geliyor



İETT'nin alım anlaşmasını yaptığı 350 Solo ve 100 adet Körüklü Mercedes Citaro marka belediye otobüslerinin ilk partisi olan 139 Solo ve 100 Körüklü otobüs geçen ay hizmete girmişti. Mart 2006 sonuna doğru 2. ve son parti olan; 211 adet Solo Mercedes Citaro da getirilerek hizmete girecek. Bu konudaki çalışmalar son hızıyla sürmekte...

İlk parti ile ilgili bir başlığımız mevcuttu. İkinci partinin gelmesiyle birlikte, filouya katılan bu yeni grup ile ilgili; haberleri ve işlemeleri muhtemel yeni İETT otobüs hatlarını burada toplamaya başlayacağız. Böylece hem ilk parti ile karışmayacaklar, hem de bundan sonraki gidişat yeni başlık altında devam ederek, ilk başlığımız gereksiz yere şişmeyecek...  

Akın KURTOĞLU


fatih kocaoglu
13 yıl önce - Pts 13 Mar 2006, 22:24

Arkdaşalar Acaba Bu arabalar olabilirmi limanda gemiye yüklenmek için beklemekteler ama bize aitmi anlayamadım tam olarak




En son fatih kocaoglu tarafından Pts 13 Mar 2006, 23:08 tarihinde değiştirildi, toplamda 3 kere değiştirildi


messiah_haktan

13 yıl önce - Pts 13 Mar 2006, 22:28

Bunlar olmamasi lazim. Istanbul'da kullanilan Citarolarin arka kapisi da var, bunlarin yok. Ama öte andan baska hangi belediye otobüslerini bu renge boyatir? Sari Citarolar cok daha cekici gözüküyorlar bence...



Mustafa Kumbar

13 yıl önce - Pts 13 Mar 2006, 22:33

Anadolu yakasındaki hatları tahmin etmek çok zor değil , ilerleyen günlerde bir liste yaparız Akın Bey.

Ana hatlar ile şöyle bir tahmin yapmak gerekir ise; Ikarus kalmayacak dedik Anadolu-1 Garajında , aslında bana kalacak gibi geliyor ! Çünkü atıyorum 21G Kadıköy- Gülsuyu , nasıl çıkar o tepeye mercedes (Çok zorrr !!!) buna benzer örnekler çok hemen aklıma gelen 21C - 19B vs. vs.

Öyle geliyorki daha bakımlı olan 400 lü seri Ikaruslar gitmez...300 'lü seride 307 'ye kadar gitmişti zaten 400'e kadar 93 oto yapar ve muhtemelen Anadolu-1 garajına 93 oto daha gelir ortalama 100 diyelim... Belki yeni hat kurulursa veya mevcut hatlara ilave yapılırsa rakam biraz daha artar...

Eee hatlarda Anadolu-1 garajının bu 400 lü serisi hariç kalan hatları mercedes olur...

Mustafa Kumbar


kutlay34
13 yıl önce - Pts 13 Mar 2006, 22:41

Fatih Üstad'ın fotoğrafını çektiği şayet bunlarsa Kartal'daki alt geçitlere sığabilir... Ama bunlarda klima yok ya da ben göremedim... İnşallah 17 ve 21A'ya da verilir...

mesajımı şimdi tamamlama şansım olacak... Bu otobüsler yolcu yoğunluğu fazla olan hatlarda kapılarda sıkışıklığa sebep olacak... Bu yorumu Fatih Üstad'ın gönderdiği fotoğrafa göre yorumumu yaptım...



En son kutlay34 tarafından Pts 13 Mar 2006, 22:59 tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi


Ünal111
13 yıl önce - Pts 13 Mar 2006, 22:46

Abi mart sonu kesin değil mi? Sonra yine aylarca beklemeyelim ha geldi ha gelecek diye, diğer seferi ben takip ediyordum çok zahmetli bir süreçti. Neyse otobüslerin gelmesi, finükülerin açılması ikisi bir çok iyi olacak. Umarım beşiktaş-kabataş sürekli ring hatları koyarlar, 2 tanecik otobüs sürekli dönüp dursun orda.

239 tanesi bile epey fazla görünüyor çok merkezi yerlere konulmuş sanırım hep de servise çıkyorlar. 211 tane daha ile çok güzel olacak. Çift katlılar ne zamana gelecek acaba?


messiah_haktan

13 yıl önce - Pts 13 Mar 2006, 23:32

Cift kalti otobüs siparisi yokki IETT'nin! Varda ben mi duymadim?



ulaş

13 yıl önce - Sal 14 Mar 2006, 00:23

Resimlerdeki otobüslere tepeden bakıldığı an görülüyorki bu otobüslerin kliması yok. Ve renkleri daha koyu ayrıca tek iniş kapısı olması İstanbul için imkansız olan bi şey.
Bu arada Kutlayy abi ben olsam 21A ve 17 vermezdim. Kartal'da yolları daralttılar ne amaca yarayacaksa! Ama gel görki bizim insanımız İETT şoförlerinin üstün sürüş kabiliyetlerini arttırmak için o dar yola araçlarını  park ediyor ve bi otobüs geçmek istediği zaman oralı bile olmuyorlar. Gerçekten çok sinirleniyorum bu gereksiz işlere.


kutlay34
13 yıl önce - Sal 14 Mar 2006, 00:29

Alıntı:
Resimlerdeki otobüsler tepeden bakıldığı an görülüyorki bu otobüslerin kliması yok. Ve renkleri daha koyu ayrıca tek iniş kapısı olması İstanbul için imkansız olan bi şey.
Bu arada Kutlayy abi ben olsam 21A ve 17 vermezdim Kartal'da yolları daralttılar ne amaca yarayacaksa!  Ama gel görki bizim insanımız İETT şoförlerinin üstün sürüş kabiliyetlerini arttırmak için o dar yolda bi de araçlarını  park ediyorlar. Gerçekten çok sinirleniyorum bu gereksiz işlere.


İyide Ulaş Üstad 17 ve 21A'ya citaro verilmemesinin nedeni Kartal'daki alt geçitler...Ona Tugayyolu-Maltepe arası çok dar... Ama oraya 10 numara citaro çalışıyor... Sadece eski Pendik minibüslerinin kalktığı yer(aslında kast etmek istediğim ordaki yatır) orası da dar... ama ordan da geçer kanımca... Son olarak Ziraat Bankası'nın karşısında benzinci var Pendik'e doğru giderken ordan da zorlanarak geçer(zaten bütün otobüsler ordan güç bela geçiyorlar...)

Alim Kor Üstad'a bu konu ile ilgili özel mesaj çektim, bana gelen cevap ise;

Alıntı:
kutlayy.... ya sen evini değiştirmen gerek yada 21-A ve 17  numaranın güzergahını değiştirmemiz gerek. çünki Cıtaro'lar diğer 0345 'lere nazaran 15cm. daha cepheden geniş.
Bu sebeple kartal tren köprüsü yukarıda zikrettiğim iki konuyu doğrular nitelikte değilmi?


Artık bekleyip göreceğiz, vermezlerse 222 ile yetineceğiz


Akın Kurtoğlu

13 yıl önce - Sal 14 Mar 2006, 01:06

Beyler... İkinci parti 211 Citaro Solo geldiğinde, Anadolu yakasında çalışması muhtemel yeni hatları listelemeye başlayalım o zaman. Ardından Avrupa yakasına atlarız...  

Akın KURTOĞLU



sayfa 1
123 ... 474849   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM