Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Hangi İETT Hattı'nın Kurulmasını İsterdiniz?
123 ... 535455   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
kilitli
sayfa 1
Mustafa Kumbar

13 yıl önce - Cum 10 Mar 2006, 17:41
Hangi İETT Hattı'nın Kurulmasını İsterdiniz?



Ulaşımınızı önemli ölçüde rahatlatacak hangi otobüs hattının kurulmasını isterdiniz?

Bizler semt ismi verelim, ulaşım üstad'ları bu hatlar üzerindeki fikirlerini versinler, onay gelirse üstadlardan bir de sanal ortamda kurulan bu hatlara hat numaraları verilsin.

Benden bir örnek ( Taktir üstadların ) : Anadolu yakası'nı bölen iki bölgeden birisinde boğaz hatları yok !!! Bu bölge Üsküdar bölgesi ! Neden Üsküdar Fıstıkağacı'nda (atıyorum...) oturan birisi dirtekt Mecidiyeköy'e veya Taksim'e gitmesin...

ve kurulmasını istediğim hat:
Üsküdar - Mecidiyeköy
Üsküdar - Topkapı
Üsküdar - Taksim
Üsküdar - 4.Levent


Kaldırılmış olan hatlarında tekrar kurulmasını tercih edebilirsiniz ?

Mustafa Bey'in Listesinden bir hat...

Akın Bey'in Listesinden bir hat...


Mustafa Kumbar


Mehmet Kasım
13 yıl önce - Cum 10 Mar 2006, 17:56
İSTEDİĞİM HATLAR


Biraz bencillik mi olacak bilmiyorum ama mahallemde olmasını istediğim hatlar bunlar.

100.Yıl Mahallesi-E6-Çevreyolu-Mecidiyeköy
100.Yıl Mah-E6-Vatan Cad.-Taksim

Diğer önerilerim ise ;

BÜYÜKÇEKMECE-KADIKÖY METROBÜS HATTI ( Biri TEM'den biri E5'ten )
BÜYÜKÇEKMECE-TUZLA METROBÜS HATTI  ( Biri TEM'den biri E5'ten )

BAKIRKÖY-KADIKÖY
BAKIRKÖY-ÜSKÜDAR
BAKIRKÖY-BOSTANCI
BAKIRKÖY-ÜMRANİYE

ŞİRİNEVLER METRO-KADIKÖY
ŞİRİNEVLER METRO-ÜSKÜDAR
ŞİRİNEVLER METRO-BOSTANCI
ŞİRİNEVLER METRO-ÜMRANİYE

İKİTELLİ SANAYİ-KADIKÖY
İKİTELLİ SANAYİ-ÜSKÜDAR
İKİTELLİ SANAYİ-LEVENT-MASLAK ( TEM Yolundan )


Burç

13 yıl önce - Cum 10 Mar 2006, 18:07

Zaten var olan IETT hatlarına IETT otobüsü konulmasını isterim ben önce.
örnek : 500 nolu hatlarda bir tek IETT otobüsü yok.
örnek : "Belde otobüsü" denilen ve aslında işyeri servisi olarak tasarlanmış minibüslerin
çalıştığı bütün IETT hatları. Bunlarda yolcuların tutunma yerleri bile yok.
Akbil yok, ineceğin zaman basılacak düğme yok.
3 dakikada bir hareket ettiği halde tıklım tıklım dolan hatlar bunlar.
Bu hatlara gerçek IETT otobüsü hem de körüklü konulması lazım önce.
Bu hatlardaki minibüslerin her birinden  IETT her ay 2 milyar haraç alıyor
ve bu "rüşvet" karşılığında bu hatlara otobüs koymuyor.

örnek 303 nolu Yenibosna-Silivri hattı. Günde 200 sefer yapılıyor.
sabah 4:45'den gece 1:00'e kadar 94 tane "IETT minibüsü" bu hatta çalışıyor.
Sadece bu hattaki minibüs harçlarından IETT 2 milyon dolara yakın yıllık kazanç sağlıyor.
Bu para biz yolculardan çıkıyor ama karşılığında IETT'den ne servisi alıyoruz?

Yarım saatte bir körüklü otobüs koymak çok mu zor, zaten var olan bu hatlara?



Akın Kurtoğlu

13 yıl önce - Cum 10 Mar 2006, 18:10

Mustafa Üstadım, mükemmel bir başlık açmışsınız. Tebrikler!...  

İETT'in hat dağılım skalasına baktığımızda, bazı merkezlere haddinden fazla hat yığılması olduğunu görmekteyiz. Bazılarında ise ihtiyacın altında, rantabl olmayan, kullanışsız, gereksiz hatların mevcut olduğunu...

Hakkaniyet ölçüsünde ve gereklilik çerçevesinde açılması (ya da gereksiz olduğundan iptal edilmesi, güzergâhının ve/veya hat numarasının değişmesi) gereken İETT otobüs hatlarını bu başlık altında listeleyebilir, bunlar üzerinde fikirlerimizi belirtebiliriz...

Bunların içinden; hakikaten ihtiyaç arzedenler konusunda mutabık olduğumuz takdirde, İETT İdaresi'ne bir şekilde başvurarak bunların hayata geçirilmesi için ilk adımı da atabiliriz.    

Akın KURTOĞLU


kutlay34
13 yıl önce - Cum 10 Mar 2006, 19:37

Pendik-Mecidiyeköy(Maltepe'ye ya da Küçükyalı'ya kadar minibüs yolu olmak şartıyla)
Pendik-Taksim(Maltepe'ye ya da Küçükyalı'ya kadar minibüs yolu olmak şartıyla)



En son kutlay34 tarafından Cum 10 Mar 2006, 19:51 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Mert Keski
13 yıl önce - Cum 10 Mar 2006, 19:47

Pendik-Beşiktaş (E-5'ten giden ama 18P'nin yaptığı gibi yanyollara sapmayan, mümkün olduğunca çabuk karşı yakaya geçen, kısaca köprüye kadar 251'in güzergahını takip eden ama sadece İETT otobüslerinin çalıştığı bir hat)

Ayrıca, Levent'ten itibaren tamamen metro güzergahını takip eden 64Ç ve 65G iptal edilebilir. Bu durumda yolcuların mağduriyeti de sözkonusu olmayacaktır zira Levent'e kadar bu hatlarla aynı güzergahı takip eden 62, 62G ve 63 seferlerini sürdürecektir. (Hatta 62 ve 62G de birleştirilip tek bir hat haline getirilebilir.)

Benzer bir durum 27T ve 41S için de sözkonusu.


a.çetin
13 yıl önce - Cum 10 Mar 2006, 23:55

BAKIRKÖY-SARIYER(çift katlı)
AVCILAR-EMİNÖNÜ(sahilden)
BAĞCILAR-TAKSİM(e-5)
SİLİVRİ-TAKSİM(çift katlı)
SİLİVRİ-BAKIRKÖY
ÇATALCA-BAKIRKÖY
Y.BOSNA M.-SULTANÇİFTLİĞİ(mahmutbey yolu)
BAĞCILAR-SULTANÇİFTLİĞİ
BAKIRKÖY-SULTANÇİFTLİĞİ
BAKIRKÖY-G.O.PAŞA
BAKIRKÖY-BEŞİKTAŞ(barbaros/e5)



yılmazz

13 yıl önce - Cmt 11 Mar 2006, 00:12

yenibosna metro beşiktaş hattı bence güzel olur yada
bakırköy beşiktaş gerçi 2si arasında pek fark yok (güzergah olarak)
ama olsa ii olur..

iett belde minübüslerini araya kendi otobüslerini koymasada normal halk otobüsü seviyesine getirse insanlar en azından daha fazla eziyet çekmez.


Ahmet Kemal Senpolat
13 yıl önce - Cmt 11 Mar 2006, 01:01
silivri-catalca hatlari kisalsin


Ozellikle iett bunyesine gectikten  sonra kisa otobuslere cevrilen  silivri-catalca hatti karin agrisi oldular.Oyle ki bu otobusler kisa zaman araliklariyla kalkiyorlar ama cok kalabalik rahatsiz sekilde bu daracik koridorlu  isuzularla yolcu tasiyorlar.Yazin gozlerimle gordum muavin arabaya zar zor binebildi..Eskiden v8lerle yolcu tasirlardi cok daha kaliteli hizmet verirlerdi.En azindan genis koltuklu ve koridorlu safkan uzun yol otobusuyduler..
Simdi sayilari da artti zaten cok yogun beylikduzu-yenibosna arasinda bir de bunlar iyiden iyiye yuk oluyorlar..onerim madem iett kendi arabalarini bu hatlara vermeyecek(yukarda yazilanlara gore vermez) bu silivri catalca hattini kisaltip buyukcekmecede sonlardirmak.Hic olmazsa B.Cekmeceden itibaren iettnin cok sayida yolcu tasimaya uygun arabalariyla yolculuk ederiz.Sakin bana aktarmadaki vakit kaybindan soz etmeyin zaten bu silivri arabalari  istanbul icinde cok yavaslar..


Nurdan
13 yıl önce - Cmt 11 Mar 2006, 01:12

BEYLİKDÜZÜ-BAHÇEŞEHİR

Birbirlerine yakin olmalarina ragmen hala dogrudan ulasim yok!



sayfa 1
123 ... 535455   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM