Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
messiah_haktan

10 yıl önce - Sal 21 Şub 2006, 00:30

Yeri burasi olacak



(+)


ve google earth'e göre assa yukari 3 km uzunlukta olacak.Teknoloji mükemmel birsey,iki saniyede köprü'nün uzunludugu ölcebiliyorsun



(+)


Anıl

10 yıl önce - Sal 21 Şub 2006, 01:23

Eger bu proje olursa Eskihisar - Yalova arabali vapur hatti buyuk bir ihtimalle kapatilacaktir cunku resmen kopru Eskihisar vapuru ile ayni guzergah. 30-40 dakika iner 3 dakikaya...

Hatta bunu yaparak yeni bir tren hatti kurulmasi lazim bana kalirsa. Istanbul Yalova ve Bursa arasi.

Simdilik biraz hayal gibi ama neden olmasin.
Eger kopru ucretini arabali vapur ile ayni yaparlarsa parasini baya hizli cikartacaktir eminim.

Istemeyende dolassin korfezi harcayacagi benzin ayni paraya tekamul edecektir.  


oemiroglu1
10 yıl önce - Sal 21 Şub 2006, 11:56

offf  be  yapılırsa mukemmel  bırsey olur  
istanbula 3 üncüyü yapacaklareını  korfeze  yapsınlar  korfeze  cok gereklı  vaybe mukemmel  olur  bizde  bursadan istanbuyla  arabamızla rahatla gideriz  



Ebru K.Türk
10 yıl önce - Sal 21 Şub 2006, 14:17

Alıntı:
korfeze  yapsınlar  korfeze  cok gereklı  vaybe mukemmel  olur  bizde  bursadan istanbuyla  arabamızla rahatla gideriz


Bursa - İstanbul bağlantısından çok çok daha önemli bir işe hizmet eder bu proje olursa. O da İstanbul -Antalya ve İstanbul - İzmir bağlantısını hiç aktarmaya gerek kalmadan karayoluyla önemli ölçüde kısaltabilir.

İstanbul'dan Antalya'ya gitmek için en çok kullanılan yol Eskişehir üzerinden Afyon'a ve oradan Antalya'ya ulaşmak şeklinde oluyor. Aynı şekilde İzmir'e gitmek için en çok tercih edilen yollar da, ya Çanakkale boğazından geçip sonrasında girintili çıkıntılı Ege kıyılarını takip etmek yada Bandırma'ya feribotla geçip oradan ulaşmak gerekiyor. Kısaca olması gerekn mesafe her şekilde çok artıyor.

Zaten İstanbul - İzmir arası bir otoyol projesi var Bursa üzerinden giden. Aynı şekilde Bursa üzerinden doğrudan Kütahya ve Afyona ulaşıp oradan Antalya'ya gitmesi için yolu 1 saate yakın kısaltacak olan Bursa-Orhaneli yolunun düzeltme ve genişletmesi devam ediyor. İstanbulun Antalya ve İzmir bağlantılarını coğrafi engeller yüzünden en kısa şekilde bağlanabileceği istikametlerin bunlar olduğunu biliyoruz fakat körfeze bir köprü yapılmadığı sürece buralarda yapılacak hiç bir yeni yol düzenlemesi verimli çalışamaz. İstanbul'un güneyinde ve güneybatısında kalan tüm Batı Anadolu illerine en kaliteli doğrudan yol bağlantısını ancak böyle bir köprü sağlayabilir.

Kesinlikle yapılsın ve yapılmalı derim ama bizim lafımızla ne kadar yapılır, orası belli değil.   Ama sanırım hiç kimse böyle bir köprünün gerekliliğini inkar edemez. Özellikle de İstanbul - İzmir Otoyolu projesini yapmakta ciddi iseler.


Haldun34

10 yıl önce - Sal 21 Şub 2006, 15:51

Messiah'cım, ayaklar suda olur, 2 ayak arası 2500 m olsa yeter. Bölge zaten tam deprem epicenter. Osaka köprüsü gibi oynayan bilyeli ayak sistemi kullanılmalı.

nebi

10 yıl önce - Cum 24 Şub 2006, 02:33

uçuncu kopruye ne gerek bence bu daha onemli super bir proje bence once bu yapilmali ve tabiki trende geçmeli bu kopruden ardindan çanakkaleye yapilsa birtane ve istanbuldan transit geçen kamyonlar burdan geçse ne guzel olur o zaman 3uncu kopru halt etmis



Burç

10 yıl önce - Cum 24 Şub 2006, 17:02

Yanlız bu köprü 3 tane boğaz köprüsü uzunluğunda
ve muhtemelen boğaza 3 tane yeni köprü yapılmasından daha pahallıya mal olur.


Anıl

10 yıl önce - Cum 24 Şub 2006, 17:12

Hayir 1996'da cikan habere gore acilir kapanir kismi arasi 1800 metre uzunlukta.

Komple asma olsa 3bin metre olurdu.
Suya ayak gommek komple asmadan daha ucuz olur.


Kazandibi
10 yıl önce - Cum 24 Şub 2006, 17:26

2250 metrelik Rion-Antirion "antini kuntin" olacak ya, bu bana yeter de artar bile

Bir de Bursa'da Kis Olimpiyati yaptik mi harika olacak harika!

Bence Isvec ve Danimarka arasindaki Oresund Koprusu (ve Antini-Kuntin Koprusu) gibi "cable-stayed" olacak.

"Suspension" degil.

Ama Izmit'in bu kopru ile by-pass edilecek olmasi Izmit ekonomisi icin kotu olabilir.

Cok fazla etki etmese de, negatif etki yapacagi kesin.

O yuzden kopruden elde edilecek gelir Izmit'e birakilmali.


Anıl

10 yıl önce - Cum 24 Şub 2006, 17:59

Artik isler yap islet devret oluyor Asim...
Gelir ne Izmit'e ne Yalova'ya kalir!

Ancak kopru icin calisacak adamlar oradan secilebilir. Ayrica zaten Istanbul'dan Yalova'ya giden adam arabali vapura biniyor. Sadece Izmit'ten gecen kamyon sayisi azalir.

Bunun yaninda yolun kisa olmasi ekonomiyi canlandiradabilir. Yinede keske trende olsa diyorum  



Ana Sayfa -> ULAŞIM