Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Kayseri Erkilet Havalimanı
« önceki   123 ... 37383940   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 38
Nazmi

4 ay önce - Prş 11 Nis 2019, 22:39

Burada paylaşıp da konuyu iyice siyasete çevirmeyelim. Hükümetin 15 yılda ne yaptığını bana değil, google'a yaz, youtube'ye yaz oku, izle. Bolca örnek görürsün orda.

Yunus65
4 ay önce - Prş 11 Nis 2019, 22:40

Konu yeni Terminal Binası. Bu Terminal er yada gec yapılacak. Kayseri bunu çoktan haketti.
Devlet tabikine yatırımlar yapıyor, ama yaptıkları projeler Türkiye geneli yapılıyor.
Örnek dubleyollar, Şehir Hastaneleri, Havalimanları.
Kayseriye yıllardan beri Hızlı Tren sözü var. Kayseriye çoğu şeyleri kendi yaptı.
Yani devletten 5 kuruş almadan. Diyarbakıra ise tamamen devlet desteğini arkasına aldı . Havalimanı ,Köprülü Kavşaklar, Stadyum, Bulvarlar hep devlet yaptı.
Kayseri ise Stadyumundan tut Kavşakları, Bulvarları, Raylısistemi , Kongremerkezini hep kendisi yaptı.
Artık Devlet şu Havalimanını yapsın bizleri mağdur etmesin. Bunudami Belediye yapsın yoksa ?


ali alimi012
4 ay önce - Prş 11 Nis 2019, 22:44

80 yılda yapılmayıp
17 yılda kayseride neler yapıldı bakalım.
tramvay 3 etap
kuzey çevre yolu
güney çevre yolu ilk etabı
30 a yakın köprülü kavşaklar
alt geçitler
sosyal tesisler
stadyum
mazakaland
binlerce toki konutları
kuzey demir yolu
ve sayamayacağımız binlerce değişik yatırımlar
hükümet değişse veya belediye değişse bunların yüzde 1 i bile yapılmazdı
zira 94 te gelen refah 2002 ye kadar kayseride yatırım alamadı nerdeyse
hükümet ve parti aynı olursa avantaj olur.
kör ve nankör olmayanların türkiye cumhuriyetinde buluşmak üzere



Riza Topak

4 ay önce - Prş 11 Nis 2019, 23:57
80 yılda yapılmayıp 17 yılda kayseride neler yapıldı bakalım. tramvay 3 etap kuzey çevre yolu g


Ali bey Sehir hastanesini unuttunuz
Ankara sehir hastanesi acilana kadar türkiyede en büyük sehir hastanesi Kayserimizdeydi


cCcenk38
4 ay önce - Cum 12 Nis 2019, 00:12

Cumhuriyetin temeli atildiginda, yillarca savas surdurulmus bu topraklarda ve savastan yeni cikmissin.. o donemdeki sartlar cok farkliydi.

Ayrica o zamanlar boyle stadyum, lunapark, tramvay hatlari falan mi vardi?

Milletim yolla ovunur hale gelmis. Asfalt yiyecekseniz afiyet olsun.

Yap-islet-devret sistemi her sey. Toki konuklarinin neyini begeneyim. Tum sehir beton, adam gibi yesillik yok.

Gelip alt gecitle ovunuyorsunuz. Daha 15 once nufus 500 bin idi. 80 sene oncesini siz dusunun. Mecbur alt yapi yapilacak. Onu da mi yapmayacaklar.

10 yildir hizli tren bekliyoruz. Otoyolumuz yok. Guya “Central Park” gibi park yapilacakti. Askeriyenin havalimanini kullaniyoruz.

Yapilanlar da Haseki baskan sayesindedir. Belediye bucesiyle, devletle alakasi yok. Saygilar.



Riza Topak

4 ay önce - Cum 12 Nis 2019, 07:04

Cenk Kardesim Savas diyosun Almanya 1945 de savasdan cikti ve sonrasin gör bizimkiler ne yapti Savasdan sonra devlet herseyi bi anda yapamaz o dediklerimiz 30-40 sene gerek belki biraz erken acikliyolsr tek il biz deyiliz oto yolu olmayan asfalt diyosun oda lazim o bence ama dahada büyük isler yapildi bu vatana.
Yinede biseyler yapiliyor güney ve kuzey cevre yolu askeriye havalimani olasada kücük de olsa sinir bozucu da olsa yinede bi havalimanimiz var ve faliyete sokulmus eskiden cektimiz cileyi biz bilirdik. Bunlsrin hic biri yapilmadi 85 senede hel ilimize üniversite var daha daha ama Tartismays gerek yok hepimiz kardesiz.


En son Riza Topak tarafından Cum 12 Nis 2019, 07:21 tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi


ismailözcan

4 ay önce - Cum 12 Nis 2019, 10:16

Hızlı tren,Güney çevre yolu,havaalanı terminal binası,otoyol bağlantısı,sahabiye finans merkezi,eski sanayi dönüşüm projesi,AGÜ Mimarsinan Kampüsü,Kale restorasyonu... Aklıma gelmeyen daha birçok proje var.Bilmiyorum kaç yıl oldu bu projelere



ali alimi012
4 ay önce - Cum 12 Nis 2019, 10:27

satıldı madem neden şeker fabrikası üretim yapıyor satılmış ya.
neden tanzim satış yapıyor neden kaliteli ve ucuz domatesi şeker fabrikası serasında üretiliyor ve neden alıp yiyoruz.
organize sanayi bölgeleri fabrikaları tüm 80 yıldan çoktur
mimarsinan organize de bu 15 yıllık dediğini dönemde açıldı
binlerce kişiye istihdam gözlükleriniz maskeleriniz çıkarın bakın ve hakareti bırakın
şehir hastanesi itin öldüğü yer diyorsun kalabalıktan geçilmiyor
şehir dışından günübirlik binlerce kişi geliyor
yozgatta da var ama adam kayseriye geliyor
o dediğin fabrikalar şu anda da var
hiçbiri yok olmadı
sümer sadece yok
o da yıllar önce oldu şimdi değil
17 yıldan da fazladır
niyaziyi bilir misin
kayseri köydü be
izmirin şu anda köy olduğu gibi
her yer çöplüktü
94 de değişim başladı
madem kaldırım diye dalga geçiyorsun
o kaldırımları yapsaydı ya niyazi
osman kavuncunun yaptıklarını bozmasaydı ya.
illa eski türkiyeyi mi istiyorsun
at gözlüğünü çıkarın.at ağızlı at hırsızı adamlara oy vermeyin diyoruz aha verdiniz ne olacak izmir istanbul ankara da göreceksiniz.....kayseriyi çöp çamur çukur yapmak istemiyoruz.....


Nazmi

4 ay önce - Cum 12 Nis 2019, 11:21

Devlet ülke genelinde, belediyeler şehir genelinde işler yapar, adı 'rutin çalışmalar' olur. Madem rutin çalışmalardı bunlar, 2002 öncesinde niye yapılmadı Devletin sırtına kambur, her yıl zarar eden, kurumlar özelleştirildi (ki belli bir zaman sonra gene devletin eline geçecek), bu kurumlar hantal yapıdan kurtuldu, kara geçti, dahası vergisini tıkır tıkır verir hale geldi. Görende, bu kurumlar devletin elindeyken ekonomimizin süper olduğunu sanır.

Kayseri özeline gelirsek yapılanları tek tek elbette saymayacağım. Ama iş hızlı trene, havalimanı projesi isteğine geldiyse, bu bir nevi ülke gelişimi için itiraf aslında. 2002 öncesini düşün, bir birine kitapçık fırlatanlardan isteyebilir miydin bu projeleri sayın Erjan!

Son bir kaç yıldır, olumsuz ekonomik tabloyu fırsat bilip, yerli yersiz eleştirenler, acaba bu hükümet dönemindeki genel süreci neden görmezden gelir merak ediyorum. Dolar 1,3 - euro 1,6'larda iken eminim yine eleştiriyorlardı.

Bakın, google amcaya yazdım aşağıdaki haber çıktı. Varın yapılan hizmetlerin kaç katı olduğunu siz hesaplayın. Kaldı ki haber 5 yıl önceye ait. Diğerleri uzun olduğu ve farklı adreslerde olduğu için 2014 tarihli bu verileri paylaşıyorum.

Alıntı:
İşte AK Parti döneminde yapılanlar

Bu dönemdeki önemli gelişmelerden biri, Uluslararası Para Fonu (IMF) ile ilişkilerde yaşandı. Hükümet, 2008'de, Türkiye'nin ilk olarak 1961 yılında borç aldığı, 19 stand-by anlaşması yaptığı ve toplamda 56,5 milyar dolarlık borç ilişkisi kurduğu IMF ile yeni stand-by anlaşması yapmama kararı aldı. Türkiye, geçen yılın mayıs ayında kredi borcunun son taksidini ödeyerek Fon'a olan borcunu sıfırladı.

Türk Lirası'ndan 6 sıfırın atılması, ekonomide dönüm noktalarından biri olarak tarihe geçti. Liradan 6 sıfır atılarak önce 2005 yılında Yeni Türk Lirası (YTL) kullanılmaya başlandı. Türk Lirası'ndaki "yeni" ibaresi de 2009'da kaldırılarak bugünkü paraların kullanılmasının önü açıldı.

BÜYÜMEDE DÜNYA İKİNCİLİĞİ

Türkiye ekonomisi, Erdoğan'ın başbakanlığında yıllık ortalama yüzde 5 büyüme gösterdi. Ekonomik krizin yaşandığı 2001 yılında yüzde 5,7 daralan Türkiye, Erdoğan'ın başbakanlık koltuğuna ilk oturduğu 2003'te yüzde 5,3, 2004'te yüzde 9,4, 2005'te yüzde 8,4, 2006'da yüzde 6,9, 2007'de yüzde 4,7 büyüdü.

Küresel krizin etkilerini 2008 sonlarına doğru hissetmeye başlayan Türkiye, söz konusu yılda yüzde 0,7 büyürken, 2009'da ise yüzde 4,8 daraldı. 2009'dan sonra hızla toparlanmaya başlayan ekonomi, 2010'da yüzde 9,2 büyüdü. Büyüme ile ilgili en önemli gelişmelerden biri 2011'de yaşandı. Avrupa ekonomisinin krizle mücadele ettiği yılda yüzde 8,8 büyüyen Türkiye, dünyada Çin'den sonra en hızlı büyüyen 2. ülke konumuna geldi. Türkiye, 2012 ve 2013'te de sırasıyla yüzde 2,1 ve yüzde 4 büyüme kaydetti.

ENFLASYON VE İŞSİZLİKTE TEK HANE DÖNEMİ

Ekonominin temel göstergelerinden enflasyon ve işsizlik açısından da 2003-2013 dönemi, daha önceki dönemlerden olumlu anlamda ayrıştı.

Erdoğan'ın göreve geldiği 2003'te yüzde 18,4 olarak gerçekleşen enflasyon, bir yılda 9,1 puan düşerek yüzde 9,3'e geriledi. 2008 ve 2011 yıllarında sırasıyla yüzde 10,1 ve yüzde 10,4 olan enflasyon, söz konusu yıllar dışında çift haneli rakamları görmedi. 10 yıllık dönemde enflasyonun en düşük gerçekleştiği yıl yüzde 6,2 ile 2012 oldu.

İşsizlikte de söz konusu dönemde tek haneli rakamlar görüldü. 2003'te yüzde 10,3 olan işsizlik oranı, geçen yıl sonu itibarıyla yüzde 9,7 olarak kayıtlara geçti.

İHRACAT YÜZDE 3,2 KATINA ÇIKTI

İhracata dayalı büyüme anlayışının benimsenmesiyle 2003'te 47,3 milyar dolar olarak gerçekleşen ihracat, 10 yılda 3,2 katına çıkarak geçen yıl itibarıyla yaklaşık 152 milyar dolara ulaştı. İhracat pazarını çeşitlendiren Türkiye, Afrika, Amerika ve Asya-Pasifik ülkelerine ihracatta önemli aşama kaydetti. Türkiye'nin ihracat yapmadığı ülke kalmadı.

ENERJİ VE ULAŞTIRMA ALANINDAKİ GELİŞMELER

Birçok alanda olduğu gibi enerji ve ulaştırma alanında da önemli gelişmeler yaşandı. Çok sayıda "dev proje" hayata geçirilirken, bazılarının da temeli atıldı.

Söz konusu dönemde 16 bin 500 kilometre bölünmüş yol yapılarak, Türkiye'nin bölünmüş yol uzunluğu 22,6 bin kilometreye çıkarıldı. 2002'de 6 il duble yolla birbirine bağlı iken, 2013 sonu itibarıyla duble yolla birbirine bağlı il sayısı 74'ü buldu.

Havacılık alanında da önemli bir atılım gerçekleştiren Türkiye'de, sivil havacılığın ortalama büyümesi yüzde 16'ları buldu. 2002'de tek havayolu şirketiyle 2 merkezden 26 noktaya iç hat uçuşu gerçekleştirilirken, Türkiye'nin havacılık sektörü 2013 sonu itibarıyla 7 havayolu şirketiyle 7 merkezden 52 noktaya iç hat, 236 noktaya da dış hat uçuşu yapar hale geldi.

HAVALİMANI SAYISI 2'YE KATLANDI

2002'de 26 olan havalimanı sayısı 52'ye yükseldi. Sektörde yaşanan bu gelişme, yolcu sayılarına da yansıdı. Uçakla seyahat eden yolcu sayısı 2002'de 36 milyon iken, bu rakam 2013 sonu itibarıyla 150 milyonu aştı.

TÜRKİYE DEV PROJELERLE TANIŞTI

Türkiye'de birçok büyük projeye imza atılırken, bu dönemde Asya va Avrupa kıtalarını deniz altından birbirine bağlayan, 150 yıllık rüya Marmaray hizmete açıldı. Türkiye'nin ilk kez hızlı trenle tanıştığı bu dönemde, Ankara, İstanbul ve İzmir'i birbirine bağlayacak otoyol projelerinin de yapımına başlandı.

Söz konusu dönemde, İstanbul Boğazı'na yapılacak 3. köprü ile yapımı tamamlandığında dünyanın en büyük havalimanlarından olacak İstanbul 3. Havalimanı'nın temeli de atıldı. Marmaray'a "kardeş" olacak ve Boğaz'ın altından araçların geçişine de imkan verecek Avrasya Tüneli'nin yapımına da başlandı.

İNTERNET ABONE SAYISI 26 KART ATTI

Söz konusu dönemde Türkiye'de mobil pazarda büyük gelişmeler yaşandı. Özellikle internet kullanımında önemli artış görüldü. 2002'de toplam 1,3 milyon olan internet abone sayısı, günümüzde 35 milyona yaklaştı.

Cep telefonu abone sayısında da büyük artış yaşandı ve abone sayısı 23,3 milyondan 70 milyona çıktı.

72 İL DOĞALGAZA KAVUŞTU

Erdoğan hükümetleri döneminde Türkiye'de önemli enerji projeleri de hayata geçirildi. Türkiye'nin enerji üretimindeki kurulu gücü 2003'te 35 bin 600 megavat iken, bu rakam 2013'te 64 bin megavata çıktı. 2002 yılında 9 ile doğalgaz verilirken, 2013 sonuna gelindiğinde 72 il doğalgaza kavuşmuş oldu. 9 ile yönelik çalışmalar da sürdürülüyor.

Petrol arama ve üretimi için yapılan yatırım miktarı da söz konusu dönemde 147 milyon dolardan 871 milyon dolara ulaştı. 2003'te 0,84 milyar dolar olan Türkiye'nin maden ihracatı, 2013'te 5,04 milyar dolara yükseldi.

Enerjide arz güvenliğini sağlamak amacıyla nükleer enerji yatırımları için somut adımlar da atıldı. Akkuyu ve Sinop'a nükleer güç santralleri yapımına yönelik çalışmalara başlandı.

Turist sayısı, 2003 yılında 16 milyon 302 bin 53 kişi iken, 2013'te bu rakam 39 milyon 226 bin 226 kişi oldu. Turizm gelirleri ise 2003'te 13,8 milyar dolar iken, 2013'te 32,3 milyar dolar olarak gerçekleşti.

2003'te 8 milyon 903 bin 843 olan motorlu kara taşıtı sayısı da 2013'te 17 milyon 939 bin 447'ye çıktı.

SAVUNMA SANAYİDEN İHRACAT ATAĞI

Savunma ve havacılık sanayi ihracatı, 2003'te 331 milyon dolar olan Türkiye, bu rakamı 2013 sonunda 1 milyar 391 milyon dolara yükseltmeyi başardı.

Aynı dönemde, savunma sanayisinin millileştirilmesi yönünde büyük adımlar atılırken, bu kapsamda milli savaş gemisi (MİLGEM), ATAK helikopteri, Temel Eğitim Uçağı (HÜRKUŞ), modern piyade tüfeği, milli tank ALTAY, insansız hava aracı ANKA, uzun ve orta menzilli tanksavar füze sistemleri gibi projeler hayata geçirildi.

Türk Silahlı Kuvvetleri'nin ihtiyaçlarının yerli imkanlarla karşılanma oranı da aynı dönemde büyük artış kaydederek, yüzde 25'ten yüzde 60'ın üzerine çıktı.

[ ! ]


Özellikle savunma sanayi alanında yapılanlara bakın derim. Günümüzde çok daha iyi durumdayız. Yeterli mi, elbette değil. Keşke, o çok övdüğünüz geçmiş dönemlerde de bir şeyler yapılsaydı da, çok daha iyi konumda olsaydık.

Bunlar da, 2018 tarihli başka veriler..

Alıntı:
Hastane yatak kapasitemizi 136 bin ilaveyle 240 bine, sağlık çalışanı sayımızı 550 bin ilaveyle 928 bine ve böylece doktor sayımızı da 94 bin ilaveyle 231 bine çıkardık. Sağlık birimlerimizi tomografisinden MR'ına, diyalizinden röntgenine kadar en modern cihazlarla donattık. Ambulans sayımız neydi biliyor musunuz? 618. Şu Türkiye'de çürümüş ambulans. Biz bunu 5 bine çıkarttık.

Bugüne kadar bölünmüş yol uzunluğumuzu 20 bin kilometre ilaveyle 26 bin 107 kilometreye, otoyol uzunluğumuzu 943 kilometre ilaveyle 2 bin 657 kilometreye çıkardık. Karayollarımızın üzerindeki tünellerin sayısını 265 ilaveyle 348'e yükselttik. Hafızai beşer nisyan ile maluldur. Marmaray, Osman Gazi Köprüsü, Yavuz Sultan Selim Köprüsü, Avrasya Tüneli, Çankırı-Ilgaz Tüneli, Malatya-Erkenek Tüneli, Artvin-Cankurtaran Tüneli, Rize Ovit Tüneli, İzmir Sabuncubeli Tüneli, Adıyaman Nisipi Köprüsü, Elazığ Ağın Köprüsü gibiyüzlerce dev eseri ülkemize biz kazandırdık.

Havayollarında kat ettiğimiz mesafe iftihar sebeplerimizden birisidir. Havalimanlarımızın sayısının 30 ilave ile 56’ya çıkardık. Evinden çıkıyorsun yarım saate bilemedin 45 dakikada havalimanındasın. Bu medeniyetin bir yaşanmasıdır, modern bir toplum olmanın ileri adımlarıdır. Bizden önce gelen ey CHP zihniyeti ve diğerleri siz ne yaptınız? Yurt dışı uçuş noktalarımızın sayısı bizden önce 60'tı, şimdi 316 oldu ve dünyada bir numarayız. Yani yurt dışı destinasyonlarında Türkiye bir numara. Büyük gövdelik uçak sayımızı 162'den 506'ya, uçak kargo kapasitemizi 303 tondan 1866 tona, sektörün cirosunu 2.2 milyar dolardan 25 milyar dolara yükselttik.

Denizcilikte tersane sayımızı 41 ilaveyle 78'e, limanlarımızın yük kapasitesini 281 milyon ton ilaveyle 471 milyon tona, konteyner eleçleme kapasitemizi 18.8 milyon ilaveyle 21.8 milyona, yat bağlama kapasitemizi 10 bin ilaveyle 18 bin 500'e ulaştırdık. İnşası süren Filyos Limanı, tamamlanmak üzere olan Çandarlı ve Mersin Limanlarıyla deniz ticaretindeki gücümüzü daha artıracağız.

Eğitime ayrılan payı, lütfen bu rakama dikkat edelim, 10 milyar liradan 120,2 milyar liraya çıkartarak bütçede ilk sıraya yükselttik. Demek ki, 1'e 12. 12 kat artırdık. Derslik sayısı 288 bin ilaveyle 575 bine; öğretmen sayısını 607 bin ilaveyle 920 bine çıkartarak bu alandaki sorunları büyük ölçüde çözdük. Üniversite sayımızı 130 ilaveyle 206'ya, akademik personel sayımızı 82 bin ilaveyle 158 bine çıkardık.

[ ! ]


Son sözüm..
ALLAH kimseyi yapılan hizmetleri göremeyecek kadar kör, inkar edecek kadar da nankör etmesin.


Misafir 644

4 ay önce - Cum 12 Nis 2019, 11:55

Şehir merkezi olarak kayseri Diyarbakır'dan daha büyük 1.00000000 milyon Diyarbakır 1.180000000 bin kayseri ona bakarsan Manisa şanlıurfa Hatay da kayseri den daha büyükşehir lütfen yanlış bilgilendirmeyiniz insanları



sayfa 38
« önceki   123 ... 37383940   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM