Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 5
cihanist
12 yıl önce - Pts 30 Nis 2007, 12:54

Bugün hafif metro ile Aksaray yönünden Otogar yönüne doğru giderken, insanların bakışlarının otoyola(Vatan caddesi - TEM bağlantı yolu) doğru odaklandığını gördüm. Vatan Caddesi istikametine giden hat ve filo numarasını göremediğim bir Mercedes O345 İETT otobüsü, orta şeritte yavaşladı ve sağ şeride çekti. Yalnız yavaşlaması çok ani oldu. Hatta ön taraftan duman yükseldiğini gördüm. Otobüs sağ şeride çekti. Bu durumda kaza olmaması o yolda mucize olsa gerek. Daha sonra trenimiz hareket ettiği için ne oldu göremedim.

Not: Bu konuyu yazabileceğim  bir başlık bulamadım. Yeni bir başlık da açmak istemedim. En uygun olarak burayı gördüm. Belki anlatım olarak zayıf kalmış olabilir ama gerçekten çok ciddi bir manzaraydı. O yolda hızla giden araç birden durdu. Allah korusun ölümlü bir kazaya neden olabilirdi.


En son cihanist tarafından Pts 30 Nis 2007, 16:43 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


:BARIŞ:

12 yıl önce - Pts 30 Nis 2007, 15:57

Alıntı:
Bugün hafif metro ile Aksaray yönünden Otogar yönüne doğru giderken, insanların bakışlarının otoyola(Vatan caddesi - TEM bağlantı yolu) doğru odaklandığını gördüm. Vatan Caddesi istikametine giden hat ve filo numarasını göremediğim bir Mercedes O345 İETT otobüsü, orta şeritte yavaşladı ve sağ şeride çekti. Yalnız yavaşlaması çok ani oldu. Hatta ön taraftan duman yükseldiğini gördüm. Otobüs sağ şeride çekti. Bu durumda kaza olmaması o yolda mucize olsa gerek. Daha sonra trenimiz hareket ettiği için ne oldu göremedim.

Konu ile ilgisini anlamış değilim.


Eray Falay
12 yıl önce - Pts 30 Nis 2007, 16:14

Alıntı:
Bugün hafif metro ile Aksaray yönünden Otogar yönüne doğru giderken, insanların bakışlarının otoyola(Vatan caddesi - TEM bağlantı yolu) doğru odaklandığını gördüm. Vatan Caddesi istikametine giden hat ve filo numarasını göremediğim bir Mercedes O345 İETT otobüsü, ...

Başlık İlk Arızalanan Citaro araçlar için açılmış dikkat ederseniz O345 arçlar ile ilgili yazılarınızı site denetçilerine danışıp uygun başlığa yazmalısınız



hasansoba
12 yıl önce - Cum 06 Tem 2007, 20:20
citaro


ARKADAŞLAR BEN İETT edırnekapı GARAJI Mercedes-Benz CİTARO teknık pesonelıyım yanı anlayacagınız avrupa yakasındakı citarolara ben bakıyorum. bu sıtede yapılan yorumların cogunu yanlıs buldugum ıcın boyle msj yazmak zorunda hıssettım kendımı eger cıtarolar hakkında dogru bılgı almak ıstıyorsanız yazın

Barış_AMD
12 yıl önce - Cum 06 Tem 2007, 22:09

ben izmirden katılıyorum eshota alınan 2007 model bmc belde lerden bir kaçında otomatik vites arızası  çıktı  



Mustafa Noyan

12 yıl önce - Cum 06 Tem 2007, 23:00

Alıntı:
ARKADAŞLAR BEN İETT edırnekapı GARAJI Mercedes-Benz CİTARO teknık pesonelıyım yanı anlayacagınız avrupa yakasındakı citarolara ben bakıyorum. bu sıtede yapılan yorumların cogunu yanlıs buldugum ıcın boyle msj yazmak zorunda hıssettım kendımı eger cıtarolar hakkında dogru bılgı almak ıstıyorsanız yazın

Siteye hoşgeldiniz;
doğru bilgi kaynağını yakaladığımıza göre, ilk soruyu ben sorayım:
Citaro otobüslerimizde neden klimalar verimli çalıştırılamıyor?


Enes Zengin
12 yıl önce - Cum 10 Ağu 2007, 00:25

Bu soruyu bugünde ben sordum.Şöförlerin söylediğini göre citaroalr gelmeden önce başka bir ülke için yapılmış ve satış iptal olunca araçlar 2-3 yıl garajda yatmışlar.Sonra İETT alınca bu sorunları yaşamışız ne kadar doğru bilemiyorum.



Cem Telgeren
12 yıl önce - Cum 10 Ağu 2007, 11:10

Alıntı:
Şöförlerin söylediğini göre citaroalr gelmeden önce başka bir ülke için yapılmış ve satış iptal olunca araçlar 2-3 yıl garajda yatmışlar.Sonra İETT alınca bu sorunları yaşamışız ne kadar doğru bilemiyorum.


Bu bana pek inandırıcı gelmiyor doğrusu. Büyük bir tesadüf sonucu İETT'nin alacağı sayıda CiTARO başka bir ülke için yapılacak sonra orası otobüsleri almaktan vazgeçecek. Otobüsler 2-3 yıl yatacak,sonra İETT bunları alınca bu otobüsler tek tek İETT renklerine boyanacak ve İstanbul'a gönderilecek. Kusura bakmayın ama bu söylentinin adı üstünde söylenti olduğu ve gerçeği yansıtmadığı çok açık değil mi?

Aslında benzer söylentiler İETT'nin pek çok otobüs alımnında çıkartılmış nedense. Örneğin 1969 yılında alınan ve İETT için özel olarak üretilen Leylandlar hakkında da benzer şekilde aslında bu otobüslerin Yunanistan için üretildikleri ama Yunanistan bunları almaktan vazgeçince bu otobüslerin İETT'ye gönderildiği yazılmıştı.Yine 1997 de Mercedes'den alınan 345 lerin de aynı şekilde Rusya için üretilip Rusya almaktan vazgeçince İETT'ye geldikleri de iddia edilmişti. Üç değişik tarihteki otobüs alımlarında çıkartılan söylentilerin benzerliğine ve aynı hikayenin gündeme getirildiğine dikkatinizi çekmek istiyorum.Bu konuda İETT nostalji başlığı altında çok tartışma yapılmıştı sitemizde de...

Ne yani İETT yeni otobüs almaktan aciz bir kuruluşmudur ki her zaman başkalarının almaktan vazgeçtiği elde kalan otobüsleri alıp hizmete sunsun.

Citaroların arızalanmalarına gelince bütün bir gün boyunca İstanbul trafiğinde yüzlerce kilometre yapan bu otobüslerin arızalanması kadar doğal bir şey olamaz. Büyük şehirlerin şartları Allah yapısı olan biz insanları bile olumsuz etkiliyor da kul yapısı arızalanmaz mı?



sayfa 5
ANA SAYFA -> ULAŞIM