Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İstanbul Bakırköy-Beylikdüzü Raylı Sistem Projesi
« önceki   1234 ... 155156157   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 3
Mahmuttan
16 yıl önce - Cum 20 Oca 2006, 08:53
;)


İstanbul' un merkezi tartışmalarına Sn. Akın Kurtoğlu noktayı koymuştu tekrar bu konuya değinmeyeceğim, projesi tamamlanmış ve ihale edilecek bir güzergah olduğu için aslında bu konulardan başka şeyleri tartışmak gerekir, evet güzergah E-5 in içerisini toplayacağı için muhakkak ki faydalıdır, İstanbul' un metroları tamamlandığı zaman diyorsunuz ama maalesef en önemli konuyu atlıyorsunuz, uygulamadaki tüm modern raylı sistemlerde metro ile merkezlere indirilen yolcular tramvay hatları ile dağıtılır ya da bu merkezler tramvay hatları ile beslenir, yani İstanbul' a 100 km metro yapsanız yine işe yaramaz çünkü yolcuyu dağıtmak için olmayan ve binaların ve şehrin yerleşimi yüzünden doğru düzgün kuramadığınız bir tramvay ağı yok, dolayısı ile yolcuyu metro ile Bakırköy' e getirip oradan hadi geri Yenibosna' ya binin minibüse gidin İkitelli' ye derseniz bu eziyettir kaç sene sürerse sürsün, Bakırköy' ün zaten metrosu var ve yolcusu belli kusura bakmayın ama Sn. Dalan ve Sözen' in ısrarla metroyu Bağcılar - Mahmutbey - İkitelli güzergahına (varoşlara, çalışan kesime) götürmektense sosyeteye götürme çabaları nedeni ile geldiği Şirinevlere kadar Yenibosna istasyonu açılmadan kaç yolcu taşıdığını da ben çok iyi biliyorum Bakırköy' den hiçbir şey yapılmasın demiyorum önceki yazımda da belirttiğim gibi eğer önce Bakırköy metroyu Kuzey - Güney eksenine dağıtabilirseniz tabii ki hattın buradan uzaması mantıklıdır, ama dağıtamıyorsanız ve varolan karmaşaya karmaşa ekleyeceksiniz o başka, buyrun İstanbul burada, ve zaten dediğim gibi proje K.Çekmece' ye kadar tamamlanmış durumda ve Yap-İşlet-Devret olarak ihale edilecek zaten

Hayırlı Olsun

Saygı ve Sevgilerimle


Mehmet Kasım
16 yıl önce - Cmt 21 Oca 2006, 11:34
K.ÇEKMECE İstanbul'a bağlanıyor desenize


HEMDE paşa gibi metroyla.Maşallah nazar değmesin.Bu bölgede 800 bin indsan yaşıyor ama bu hat açılına en az 3 milyon kişi yararlanacak eminim.Avcılar,Beylikdüzü,B.Çekmece hatta Çatalca'ya bile inanılmaz katkısı olacak bu hattın.Oradakilerde artık şehir içinde yaşıyor olacaklar zamanla.

Silivri'yi unutmayalım.Uzun vadede buhat Silivriye ulaşmalı.HATTA İstanbul sınırlarından sonra TCDD Marmara Ereğlisi,Tekirdağ'dan devam ettirerek Keşan,İpsala'ya Yunanistan sınırına kadar raylar döşemeli.


vestaerhan
16 yıl önce - Pts 23 Oca 2006, 16:58

Uzun vadede silivriye ulaşmalı, lakin silivri topkapıya 60 km, beylikdüzüne 40 km... Yani Beylikdüzü-Silivri arası, Yenibosna-Aksaray hatından daha uzun bir metro hatına istiyor...
Silivri'ye öncelikle IDO seferleri konulması gerekli.. Silivri - Yenikapı arası şu an en az 2 saat sürüyor ve bunu 1 saatin altına indirmek mümkün.. Böyle bir hattın konulacağını duydum ama ne kadar doğru bilmiyorum...


Mehmet Kasım
16 yıl önce - Pts 23 Oca 2006, 17:58
SİLİVRİ İDO*** KESİNLİKLE DESTEKLİYORUM


Şile'ye İDO koymuşlardı bu yaz.Silivriye'de konulmalı mutlaka.
Silivri 60 km uzak ama önümüzdeki yıllarda Mimarsinan,Mimaroba,Sinanoba,Kumburgaz,vb...bölgelerde nufus yoğunluğu artacak ve ihtiyaçta olacak.

İETT  'ninMimarsinan-Mecidiyeköy arası E-60 Prestij hatını koyması ilk işaretler.


Ahmet Tan
16 yıl önce - Pts 23 Oca 2006, 20:11

Alıntı:
İstanbul' un metroları tamamlandığı zaman diyorsunuz ama maalesef en önemli konuyu atlıyorsunuz, uygulamadaki tüm modern raylı sistemlerde metro ile merkezlere indirilen yolcular tramvay hatları ile dağıtılır ya da bu merkezler tramvay hatları ile beslenir, yani İstanbul' a 100 km metro yapsanız yine işe yaramaz çünkü yolcuyu dağıtmak için olmayan ve binaların ve şehrin yerleşimi yüzünden doğru düzgün kuramadığınız bir tramvay ağı yok, dolayısı ile yolcuyu metro ile Bakırköy' e getirip oradan hadi geri Yenibosna' ya binin minibüse gidin İkitelli' ye derseniz bu eziyettir kaç sene sürerse sürsün, Bakırköy' ün zaten metrosu var ve yolcusu belli kusura bakmayın ama Sn. Dalan ve Sözen' in ısrarla metroyu Bağcılar - Mahmutbey - İkitelli güzergahına (varoşlara, çalışan kesime) götürmektense sosyeteye götürme çabaları nedeni ile geldiği Şirinevlere kadar Yenibosna istasyonu açılmadan kaç yolcu taşıdığını da ben çok iyi biliyorum


* Biz de biliyoruz.. Bu zihniyet hiç yabancımız değil..şu andaki  belediye de ana omurga (örneğin Merter- Mecidiyeköy..) hatları dururken benzer düşüncelerle varoşların her köşesine  (çalışan kesime )  Metro hatları..Tramvay hatları yapıyor..
* Hala gelecek teorilerimizi  Yenibosnadaki minibüs duraklarına göre kuruyoruz İkitelliye gitmek isteyen gene metro ile gidecektir... Hem de Bakırköyden aktarma yapmadan, Bağcılar-Başakşehir üzerinden.. veya Sefaköy-İstoç havaray ile
* Bakırköyün metrosu yok.. Bunu söylemek Şehzadebaşı gibi Bakırköyü de bilmemek demek..  Var dediğiniz İncirli istasyonu tüm Bakırköy ulaşımının %2-3ünü ancak karşılar.. Ataköy istasyonu da Ataköy için  benzer şekildedir.. Bakırköy metrosu, ancak Bakırköy tren istasyonunun Marmaray istasyonuna dönüşmesinden sonra olacaktır..
* LRT hattının Otogardan sonra sosyete mahallelerinin kenarından geçmesinin sebebi Havaalanına ulaşması içindir. Fakat bu bağlantı daha sonraları yapılabilmiştir.. Otogar-Havaalanı bağlantısı bana göre Otogar-Varoşlar bağlantısından daha önemlidir..
Selam ve saygılarımla..



Mahmuttan
16 yıl önce - Pts 23 Oca 2006, 21:38

Sizinle ortak bir noktada buluşmamıza imkan yok, ben Şehzadebaşını da Bakırköyü de pek çoğunuzdan daha iyi bilirim merak buyurmayın, kişisel saldırı ve aşağılamalarınızı lütfen özelden yapın, aptal durumuna düşüyorsunuz, Bakırköy ve Ataköy' üm metrosu yok diyerek kısmen aynı şeyi düşünmüşüz ama sakın ha Havaalanına götürmek için yaptılar falan diye saçmalamayın, tüm kelamlarınız gibi, ben tüm yazılarımı okursanız işletmecilik anlamında ele alıyorum kamu hizmeti ya da bilmemne umrumda değil, para kazansın ki devamı gelsin

Saygılarımla diyemiyorum üzgünüm.


Ahmet Tan
16 yıl önce - Pts 23 Oca 2006, 21:59

şimdi de işletmecilik oldu   çevir kazı yanmasın
saldırganlık yapmıyorum..sadece bu siteyi önemsediğim için buradaki mesajların dayanaksız ve bilgisizce yapılmasını istemiyorum.. inadına karşı çıkışlarınız olduğu sürece  komik durumlara düşmeye devam edersiniz.. ama istemiyorsanız tabii ki sizin mesajlarınıza yorum yapmayız.. siz devam edin  


Akın Kurtoğlu

16 yıl önce - Sal 24 Oca 2006, 03:50

Lütfen arkadaşlar... Aman, sağduyuyu elden bırakmayalım... İncir çekirdeğini doldurmayan meseleler yüzünden birbirimize düşmeyelim. Ulaşım forumlarında amaç: asgarî müşterekte buluşabilmek!... Elele vererek, mantık sınırları çerçevesinde ulaşım uygulamalarında çözümler üretebilmek ve bunları elimizden geldiğince gerekli mercilere duyurabilmek...  

Tartışmalar, muhabbetlerin tuzu-biberi, olmazsa olmazlarıdırlar. Yeter ki, karşılıklı olarak birbirimizi incitip kırmadan, saygı çerçevesi içinde kalarak, ürettiğimiz farklı çözüm önerilerimizi bu forumlarda tartışabilelim... Şuna içtenlikle emin olun ki; “İstanbul Ulaşım Meseleleri” önemli olduğu kadar, bu sitede bizler için hepiniz de çok önemlisiniz...  

Sitemizin farklı kalitesinin, tüm forum başlıkları altında sürmesi temennileriyle...

Site Denetçisi
İbrahim Akın KURTOĞLU


Mahmuttan
16 yıl önce - Sal 24 Oca 2006, 08:39

Sn. Akın Kurtoğlu, Sn. Kemal Çevik, Sn. Mehmet Kasım, ve adını hatırlayamadığım bir kaç arkadaşım daha, bir önceki mesajım için sizlerden ve diğer tüm saygılı, ahlaklı, ve wowturkey' in bir tartışma ortamı olduğunu bilerek hareket eden, chat odalarındaki alışkanlıklarını buraya taşımadan fikir üreten ve sunan herkesten özür dilerim.

Bilgisiz ve cahil olduğum için, ve fikirlerimde bilgisizce ve cahilce bulunduğu içinde forumunuzu kirlettiğim için yine özür dilerim, ama sanırım burada verimli raylı sistem işletmeciliği, raylı sistemlerin kurulumu, raylı sistemlerin amaçları konusunda fikri ve bilgisi olmayan, yazılanları anlamayan ya da anlamak istemeyen ve bunu kişisel saldırı, küçük düşürme ve alay etme şeklinde ortalığa dökenlerden de özür dilerim, çünkü büyük bir hata ile onları muhatap aldım, kazı çevirmiycem Ahmet Tan yaptığın terbiyesizliğinle, Bakırköy metronla, üstün fikirlerin, ideolojilerin ve saplatılarınla bu başlık sana feda olsun.

KÖRLER ÜLKESİNDE TEK GÖZÜ OLAN KRALDIR.


Esat San
16 yıl önce - Çrş 25 Oca 2006, 09:47
Bakırköy aktarma merkezi


Konu sanırım Bakırköy - Beylikdüzü ve Bakırköy' den türemesi muhtemel raylı sistemler, şu hali ile Bakırköy LRT istasyonunun bulunduğu bölge pek içaçıcı görünmese de Beylikdüzü bağlantısının yapılması ile birlikte yolcu yoğunluğunu sağlayacak ve görevini fazlası ile yerine getirecektir, açıkçası burada bir de otobüs entegrasyonu olması gerektiğini düşünüyorum ama en yakın alana bildiğim kadarı ile Adliye Sarayı yapıldı, ama aşılmayacak bir problem değil, bir de yukarıda okuduğum İDO - İncirli Havaray' ı iptal edildi diye biliyorum ama sebebi hakkında bir bilgi edinemedim, öğrenince söz yazıcam burda

İBB bu konuda ne düşünüyor bilemiyorum ama bence Bakırköy eğer ikinci bir hat ile kullanılacaksa burayı denize bağlayan İDO - İncirli Havaray'ı yada Bakırköy LRT önünden meydana ulaşan bir tramvay (imkansız mı?) ve yine Bakırköy aktarma merkezini şehrin Kuzeyine bağlayan bir hat yapılmalı sanırım Yenikapı - Bağcılar metroyu bu amaçla kullanmak istiyorlar şu anda pek pratik ve cazip gibi görünmesede sanırım planlanan bu.

Saygılarımla



sayfa 3
« önceki   1234 ... 155156157   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM