Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
Murat Caner
11 yıl önce - Çrş 04 Ksm 2009, 17:14

Çok gereksiz yatırım. Yaya bölgesi olan yere prensip olarak katlıkavşak yapılmaz.

batuhan
11 yıl önce - Çrş 04 Ksm 2009, 19:24

Alıntı:
Belediye encümeni üyesisiniz sanırım belediye hakkında bu kadar emin konuşmanıza bakarak.


Nerede daha 16 yaşında lisede okuyan bir gencim.Keşke olsak.Ayrıca Türkiye de bir belediye hakkında konuşmak gerekirse orada çalışmaya gerek yok bunu sizde biliyorsunuzdur.Nasıl işler yapıldığını ve neden bazı şeylerin zamanında yapılmama sebebini de biliyoruz.

Şu yapılan hız konusuna gelelim ben demiyorum onlara o hızı yapın diye zaten hız yapılıyor belki arada sizde farkında olmadan yapıyorsunuzdur.Bunda yadırgayacak bir şey yok ki.Ayrıca yapabilir ki yapıyor da malum öyle bir yolda sırf biz Türkler değil dünyada ki çoğu millet hız sınırını aşar.


erdogans
11 yıl önce - Cum 06 Ksm 2009, 23:02

bencede çok gereksiz bir yatırım. varsın araçlar yaya geçidinde durmak zorunda kalsınlar, gidecekleri yere bir kaç dakikada geç gitsinler.

kırmızı ışıkta beklemeyip hızlıca geçmek isteyen yayalara şunu söylemişlerdi. yaaaa, acele edip hayatınızı tehlikeye atıyorsunuz, ama bir insanın gün içinde kırmızı ışıkta bekleyerek gidecekleri yere geç kalma dakikaları ortalama 6 dakikaymış, yani acele etmeye değer mi diye soruyorlardı. aynı şey araçlar içinde geçerli,

trafik sıkışıklığının en büyük sebebi yaya geçitleri değildir, araç yoğunluğu ve yolun küçük olmasıdır. tabiki iki adım başı yaya geçidi yaparsanız o sorun yaratabilir. ama bildiğim kadarıyla karşıyaka sahilinde iki adım başı yaya geçidi yok.

bence belediye böyle bir projeye para harcayıp karşıyakanın güzelliğini biraz daha bozacağına, karşıyaka ya çok yakışacak tramvay projesini yapsın. karşıyaka sahil yolu otoyol değildir. alt üst geçitler daha çok otoyollar için geçerlidir. karşıyaka sahil yolu güzel bir caddedir. yaya geçitleride ona daha bir güzellik katmaktadır.

bence belediye öncelikle,

tranvay, otoparklar yapmalı ve özellikle sahil yolunda ve karşıyaka çarşısında bulunan binaların dış cepherini güzelleştirmeli ve daha sonra denetimlerini sağlamalıdır. o zaman karşıyaka çok daha güzel olur.


Barbaros Vurucu

11 yıl önce - Sal 29 Arl 2009, 09:07

ben böyle alıştım senelerdir..Zaten orda trafiğin çok hızlanmasıda doğru değil. Karşıyaka iskelenin ilersinde sürekli karşıdan karşıya geçen insanlar var..Ordan süratlı çıkarsa araçlar başka bir kazaya sebebiyet verebilir.

Zafer A

11 yıl önce - Çrş 30 Arl 2009, 18:11

Neden karşı çıktığınızı anlayamadım. Neticede Karşıyaka çarşı çıkışını direkt denize bağlayacak, böylece yaya bölgesinin hem alanı genişlemiş olacak, hem de çarşı ile iskele kesintisiz birbirine bağlanacak, bundan hariç trafik rahatlamış olur, her bakımdan avantajlı. Yeni kazanılan alana ayrıca dekoratif kent mobilyaları vs konulur. Gayet de güzel olur.

Bir arkadaşımız "yaya bölgesine katlı kavşak yanlıştır" demiş. Sanırım yapılmak istenen projeyi tam anlamamışsınız.



erkin1
11 yıl önce - Cum 01 Oca 2010, 18:28

Katlı kavşak yapılsında... Şu soruları da izah etsin....

1- -5,5 mt -4,3 mt Geçiş yüksekliği, geri kalan radye betonu... Bu seviyedeki suyu kesmek için epeyce para harcanır mI?

2- Bu geçittren sonra ilk ışıklar için ne yapılacak? Peki 380 mt ilerideki trafik ışıkları için ne yapılacak...
Sağ taraf Aksoy girişi....
Kemer Altgeçidi gibi hemen bitiminde trafik ışığı olmaz ise buralara da alt geçit yapmak gerekir mi?

3- Karşıyaka alt geçit yapılacaksa peş peşe en az 3 adet kondurulması gerektiğinin ilgili referans olan Gaziemir örneği herhalde vermektedir...

Başkan Piriştina da düşünmüştü... Aziz Kocaoğlu da düşünmüş.... Ama sadece neden düşünmüşler?

Alaybey-Mavişehir'e kadar arada kaç tane trafik ışığı yaya geçidi olduğunu lütfen buraya yazın sorun sadece Karşıyakaya yapmakla çözülür mü?


cnk1470
5 ay önce - Çrş 28 Ekm 2020, 10:16

Karşıyaka alt geçidi için ihaleye çıkıyoruz
93. İEKKK’de İzmir Büyükşehir Belediyesi'nin başta ulaşım, trafik, otopark olmak üzere Alsancak ile ilgili plan ve çalışmalarına ilişkin oluşturulan Alsancak Komitesi’nin görüşlerine yer verildi. Komite adına konuşan Kemal Çolakoğlu, yer altı otoparkları yapılarak Alsancak’ın yayalaştırılması gerektiğine dikkat çekerek Alsancak Garı önünde trafiğin yer altına alınması için Büyükşehir Belediyesi tarafından hazırlanan projenin hayata geçirilmesi gerektiğini söyledi. Alsancak Garı önündeki trafiğin yer altına alınması ve üzerinde 15 bin metrekareye yakın bir meydan düzenlemesi için kararlılıkla çalıştıklarını kaydeden Başkan Soyer, "Jeolojik bir takım öngörülemeyen sıkıntılar yaşadık. Bunun çözümüne yönelik de çalışıyoruz. Vazgeçmiş değiliz. Karşıyaka Çarşı ile iskeleyi birleştirecek alt geçit için yılbaşında ihaleye çıkıyoruz. Böylece Karşıyaka Çarşısı'ndan gelen aksı denizle, denizle Karşıyaka Çarşısı'nı buluşturma imkanı bulacağız" dedi.


bluemet

5 ay önce - Çrş 28 Ekm 2020, 10:33

bu alt geçit üst geçit viyadük gibi çalışmaları vaat etmişti sosyetik başkanımız ama aradan 2 yıl geçti yapılmayı bırak daha ismi yeni zikrediliyor

okadar çok boş ve gereksiz şeylerle ugrasıyorlar ki bazen diyorum bilerek yanlısmı yönlendiriyorlar bu adamı esas gerekli şeyler ise anca lafta -cek-cak deniyor


Levopront35
5 ay önce - Çrş 28 Ekm 2020, 12:19

Bomboş geçen 2 koca sene yazık bu şehre çok yazık

Gediz_001
5 ay önce - Çrş 28 Ekm 2020, 20:05

Umudum yok açıkçası.



sayfa 3
ANA SAYFA -> İZMİR - Haberler ve Sohbet