Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 11
İSMAİL ÇELİK

12 yıl önce - Prş 21 Ekm 2010, 17:23

Beşiktaş Türkali Mah. hududunda kalan ŞehitAsım Cad. ve Uzuncaova Cad. takip ederek Abbasağa Mah. Nurtanesi ve Nardenk Sok. altından geçip Sait Çiftçi Hastanesi(hastane oldu artık)arkasındaki boş alan yazıyordum maalesf inşaat var artık ama gene alt tarafta uygun yer var Yıldız istasyonu teşkil edip,istasyon konum itibarıyla Yıldız,Ihlamur ve Dikilitaş ile yapılacak tünel bağlantısı ile YTÜ ilede irtibatlı olacak ve buralara hitap edecek buradan Dikilitaş Mah. hududunda kalan Yenidoğan Sok. güzergahını aştıktan sonra Darphane'ye ulaşacak ve planlanan hatta kavuşacaktır.Buraya kadar dediğim güzergahtan %4 meyille yapılabilir.Yıldız istasyonuda Barboros Bulvar'ı değil Fulya Deresi Sok.-Cedidiye Sok. kesişimindeki kodda olacaktır yani çok derinde olmayacaktır.Darphane sonrası meyil meselesi olmayıp Balmumcu-Zincirlikuyu(Akmerkez bağlantı yolunu geçtikten sonra cadde altın yapılır istasyon ve tünelle M2 bağlantısı olur,buradan doğrudan Akmerkez ama Beşiktaş civarından(Asya yakasından gelenleride hesap ederek)Levent^'e yolculuk talebinin çok olmasını ve bir istasyon için aktarmanın cazip olmamasını düşünürsek Levent2ede uğrayı buradan sonra Akmerkez2e döndürülmeli ve Etiler(Etiler ve Basın Sit. otobüs durakları arası)-Boğaziçi Ün. buradn sonra viyadükle karşı tepeye atlayıp F.S.M.Han Mah(58N ve 59N son durakları) buradan measfe avantajını kullanıp uyumlu hale getirilmiş meyille Armutlu Köprüsü buradan Tem'i alttan veya üstten geçip Karanfilköy(caminin orası)ve Yenilevent(Migros'un orası)ama yolcu az diye ekonomik bulunmayabilir bu istasyon 4.LEvent M2 bağlantı ve Sanayi Mah. ve inşa halinde olan yakında açılacak hatta bağlanarak Seyrantepe arasında bir metro olmalıdır.

Cemoli D18
12 yıl önce - Cum 29 Ekm 2010, 19:00

eee havaray denilmiş yok mu somut bir adım bu millet havaray görür mü acaba??

Ahmet Kemal Senpolat
12 yıl önce - Pzr 28 Ksm 2010, 18:16

geçen yıl İBB beşiktaşın ortasına metro istasyonu levhası çakmıştı. bir yıl kadar ortada kaldı sonra kalktı.

en önemli ulaşım kavşaklarından biri olan BEŞİKTAŞA ve KADIKÖYE metronun gelmesini artık sadece tek bir olaya bağlıyorum bu konuda obsesif oldum ve bunda ısrar ediyorum :

bu bölgelerin seçmenlerinin hidayete erip oylarını soldan sağa doğru kaydırmasıdır.

ömrü billah ne ziverbey minibus caddesine , ne bağdata ne de beşiktaşa metro hatları gelmeyecektir. çünkü o kadar masraf ve emeğe gene oy alamayacaksan gider hinterlanda makyaj yaparım abi zihniyeti vardır.


Mehmet Kasım
12 yıl önce - Pzr 28 Ksm 2010, 20:52

Alıntı:
en önemli ulaşım kavşaklarından biri olan BEŞİKTAŞA ve KADIKÖYE metronun gelmesini artık sadece tek bir olaya bağlıyorum bu konuda obsesif oldum ve bunda ısrar ediyorum :

bu bölgelerin seçmenlerinin hidayete erip oylarını soldan sağa doğru kaydırmasıdır.

ömrü billah ne ziverbey minibus caddesine , ne bağdata ne de beşiktaşa metro hatları gelmeyecektir. çünkü o kadar masraf ve emeğe gene oy alamayacaksan gider hinterlanda makyaj yaparım abi zihniyeti vardır.


el insaf !

kadıköy-kartal emtrosu 2011'de açılacak.

marmaray'da söğütlüçeşme'den geçiyor. ziverbey'e 5 dakka. hepsi inşaa halinde.


Ahmet Kemal Senpolat
12 yıl önce - Pts 29 Ksm 2010, 18:31

evet el insaf..bunlar yukardan geçiyorlar..

sol güruhun olduğu kısma girmiyorlar.

minibüs caddesindeki ya da bağdat caddesi veya sahil civarındaki bir adam metroya binmek için e5e çıkmaz.

ısrarlıyım.



Mehmet Kasım
12 yıl önce - Pts 29 Ksm 2010, 19:25

Alıntı:
minibüs caddesindeki ya da bağdat caddesi veya sahil civarındaki bir adam metroya binmek için e5e çıkmaz.


EL İNSAF !

ordan da marmaray tüp geçit hattı banliyö geçiyor. erenköy, göztepe, cadde, suadiye, bostancı'da istasyonları var.

nankörlüğe gerek yok.


tolginho

12 yıl önce - Pts 29 Ksm 2010, 20:58

Alıntı:
minibüs caddesindeki ya da bağdat caddesi veya sahil civarındaki bir adam metroya binmek için e5e çıkmaz.


Minibüs caddesinde oturan biri olarak söylüyorum: Her iki hattın arasına ring dönen otobüsler koysunlar. şu anki 10B-10S'ler ya da FB1, GZ1, ER1 gibi. Minibüs caddesinin bu sistem baya bir götürür. 10 sene sonra da cadde tramvayı yapılır buraya olur biter.

Tolga KAPROL


Mehmet Kasım
12 yıl önce - Sal 30 Ksm 2010, 01:19

Alıntı:
10 sene sonra da cadde tramvayı yapılır buraya olur biter.


cadde tramvayı hemen yarın başlamalı. 10 sene de ölürüz.


Ahmet Kemal Senpolat
12 yıl önce - Cum 03 Arl 2010, 17:12

mehmet bey sadece bu fikrinize katılıyorum..

en az 10 yılda biter o cadde tramvayı

istanbulda genel kural şudur. proje için verilen bitirme tarihini iki buçuk ile çarpıp üç ekleyeceksiniz

fikrin çıkması aşaması buna dahil. fikirin çıkmasından itibaren ise +10 eklemek gerekiyor.

eh biz ölümlüler genelde ortalama 400 yıl yaşadığımız için sorun değil tabi bu kıstaslar.

2010 yılını 1990lardayken ne büyük hayallerle beslemiştik..ola ola 17 milyoncuk olduk.


Ahmet Kemal Senpolat
11 yıl önce - Prş 20 Ekm 2011, 20:46
akın beyin harika yorumunu buraya tekrar aldım.


Bence "Barbaros Bulvarı" için en mantıklı çözüm Füniküler Sistemi... Aslında Füniküler sistemleri, genelde ilk ve son istasyonları olan, arada durmayan ve katarları birbirine çelik halatlarla bağlanmış olan sistemlerdir. Kapalı bir devre oluşturacak şekilde tasarlanan gergiler, istasyonlardaki makaralardan dönerek, turun tamamlanmasına ve vagonların birbirlerini çekmesine ve yolculuk süresinin eşzamanlı gerçekleşmesine yardımcı olurlar. Enerjinin paylaşımı olayı kısacası... Aşağıya doğru inen vagonların kazandığı kinetik enerji, yukarıya doğru çıkmakta olan vagonlara potansiyel enerji olarak yansır (Kemal Bey, doğru yazdım değil mi? ) Potansiyel enerjide belirleyici kriter h yüksekliği iken, kinetik enerjide belirleyici kriter bu kez v hızı olmaktadır. Yani, vagonların bir tur süresindeki seyahatleri, bu enerjilerin alışverişi, birbirlerine desteğiyle sağlanır.

Şimdi gelelim Barbaros Bulvarı'na... Karaköy ve Kabataş fünikülerleri, kısa mesafeli hatlardır (Biri 601 metre, diğeri 570 küsur metre). Yani bir kilometrenin altındadırlar. Oysa Barbaros Bulvarı, "Beşiktaş-Zincirlikuyu" arasında; 3225 metrelik bir tırmanma mesafesi vardır. Bu mesafe; "Beşiktaş-Levend" arasında; 3670 metreye ulaşır. Yani, diğer 2 fünikülerin 5-6 katı bir mesafe...




(+)

Yukarıda, Barbaros Bulvarı üzerindeki bazı önemli noktaların mesafelerini işaretledim.

"Beşiktaş-Zincirlikuyu" hattını baz alalım: 3225 metrelik mesafenin tam yarısı; 1612.5 (kabaca 1600 diyelim) metreye karşılık geliyor. Yani, aşağı-yukarı YTÜ önlerine. Burada bir ara istasyon yapılması durumunda, karşılıklı birbirlerini çeken katarlar, tam bu noktada buluşurlar ve aynı anda durabilirler (Tekniğin imkânları ölçülerinde, aralara birer istasyon daha eklenebilir; "Serencebey" ve "Kışlaönü/Esentepe"). Tabi, bu istasyonlar 800'er metrelik tam eşit aralıklarla yerleştirilmiş olmalıdırlar. Böylece hem Füniküler mantığından sapılmamış olur, hem de mümkün olabilen en fazla istasyonla yolcu transferi sağlanabilir. Aynı zamanda Fünikülerin güvenlik kriterleri burada da birebir yerine oturur. Hızda azalma olmaz, katarların eğimi tırmanmalarında sorunlar yaşanmaz. Tek dezavantajı; İstanbul yeni bir abuk raylı sisteme daha kavuşur!...



sayfa 11
« önceki   123 ... 10111213   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM