Ana Sayfa 882 bin Türkiye Fotoğrafı
İstanbul İETT'nin numarasız hatları
Sayfa: Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Sonraki
Ana Sayfa -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
selim_
8 yıl önce - Pts 03 Nis 2006, 23:46

124'ün özellikle hatsız çalıştırılmasının ne gibi bir mantığı olabilir ki ?


ümit 806

8 yıl önce - Pts 03 Nis 2006, 23:53

Bugün e-otobüs gördüm ben 124'te. Klimalı, Ikarus, e-otobüs logolu, fakat dijital tabelası kapalı idi ve ön camda yine numarasız Mecidiyeköy / Alt bostancı yazıyordu. İçinde de 6 kişi falan vardı. Belki, İETT otobüs kalabalıklaşmasın diye böyle yapıyor O tabelada 124 yazsaydı Ali Sami YEN'den oturacak yer ile çıkamazdı. Saat 19:30 civarı. Fakat gidip gelen otobüsün boş gidip gelmesinden İETT'nin ne gibi bir çıkarı var onu anlamadım. Bâzen körüklü Mercedes'ler de çalışıyor bu hatta, onda da aynı tabela olmasına rağmen herhalde insanlar mavi kartla falan binmeye çalışıyorlardır, 345 olmasından dolayı e-otobüs yanılgısına düşmüyorlardır.

ek: otobüsü köprülü kavşak'tan aşağı inerken gördüm sanıyorum


En son ümit 806 tarafından Pts 03 Nis 2006, 23:57 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Akın Kurtoğlu

8 yıl önce - Pts 03 Nis 2006, 23:55

Alıntı:
Bu numarasız hat ve gizli hat saçmalıklarına bir son verilmesi gerekiyor. Web sitesinde 124 128'in içinde ve numarasız, 5Ü 3A'nın içinde, 3 de 3B'nin içinde, 8 8A'nın içinde... vb. "Mavi renkli saatlerde bilmemnereye gider" saçmalığı da baydı artık.

Çok çok doğru... İnsanlar nasıl takip edebilirler böyle bir karmaşık tarife tuhaflığını?!...   Haydi, depar servisleri (mavi renklileri) bir dereceye kadar anlayabliriz ama, hat içinde hat saçmalığı nedir? Ruslar'ın o ünlü; "Matruşka Bebekleri"ni geçti sefer tarifeleri artık. Açtıkça içinden birşeyler daha çıkıyor  

Akın KURTOĞLU


yılmazz

8 yıl önce - Çrş 05 Nis 2006, 23:50

biraz geç aktarıyorum ama bende yeni bir numarasız hat gördüm:
Eminönü-Fatih-Yenibosna
(Edirnekapıdan Cevizliğibağ'a, oradan Şirinevler ve Kuleli sapağından dönerek Yıldırım Beyazıd Cad. içeri doğru devam ediyor)


Akın Kurtoğlu

8 yıl önce - Prş 06 Nis 2006, 00:07

Yenibosna'nın 80'lerin ortalarından beri Eminönü bağlantısı hiç olmamıştı (En son olarak ÖHO hatlarından; YB1 ve YB2 ring olarak Eminönü'ne kadar inerlerdi). 31 ise ilk açıldığı günden beri hep Aksaray-Yenikapı-Topkapı arasında gidip geldi ilk kalkış yeri olarak... Demek ki, alternatif olarak bir düşünceleri var ve deneme mahiyetinde servise verildi... Güzel bir düşünce aslında. Çünkü, Fatih'in; Cevizlibağ-Merter-İncirli yoluyla bağlantılı tek otobüs hattı olacak bu hat...  

Akın KURTOĞLU


yılmazz

8 yıl önce - Cum 14 Nis 2006, 22:04

bugün yine bir numarasız hat gördüm hatta hat bile değil diye bilirim daha çok dolmuş hatlarına benziyordu çünkü;
84-153 no lu iett otobüsünün tabelasında şirinevler'e kadar gider yazıyordu.biraz zorda olsa tabelanın arkasınıda okuyabildim arkasındada güneşli'ye kadar gider yazıyordu
sanki daha öncede görmüştüm ama bugün daha net gördüm.


Mert Keski
8 yıl önce - Cum 14 Nis 2006, 22:37

Haftaiçi hat numarasız çalışan Rumeli Hisarüstü - 4.Levent Metro hattını da unutmayalım.

Mustafa Noyan

8 yıl önce - Pzr 16 Nis 2006, 01:17

91E hattına destek olarak sabah saatlerinde Bağcılar "FATİH MAHALLESİ l BAYAZIT" arasında numarasız seferler yapılmaya başlanmış.

Burç

8 yıl önce - Sal 25 Nis 2006, 08:17

124 nolu hattın, rakamı itina ile silinmiş tabelası :


hakan_1970
8 yıl önce - Sal 09 May 2006, 22:58
124


Bugün Ikarus solo otobüste ışıklı tabelada 124 M.Köy-Bostancı hattını gördüm. Birkaç defa daha görülebilirse ''124'' numarasına geri kavuştu diyebiliriz...


cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
Ana Sayfa -> ULAŞIM