Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 10
İSAİST
10 yıl önce - Cmt 21 Şub 2009, 23:56

Tabii eder.Bir otobüs başına 8 kişi işci düşerse bu otobüs onlara bakabilirmi???

Vedat BEHAR

10 yıl önce - Pzr 22 Şub 2009, 00:02

İETT özelleştirilmek için bilerek zarar ettiriliyor.



şevki
10 yıl önce - Pzr 22 Şub 2009, 00:38

İ.E.T.T zarar ediyor bu kadar dayanabildiğine şükretsin
aylık sırf i.e.t.t şöförlerine verilen maaş=10000000(10 milyon) tl tahminim
tahmini 2500 i.e.t.t otobüsü var ve çift vardiya sanırım 4500 ytl bir araç
kısacası zincirlikuyu-avcılar metrobüs hattının 2 aylık cirosu
diğer çalışanlar, otobüs bakımları,yeni araç alımları vs.. eklenirse korkunç bir rakam oluyor
i.e.t.t şöförleri aylık maaş=2250 tl
ayrıca şöförler akbilden her basışta 0.20 ytl kazanıyorlar
her seferde 25 kişi basa akbile 5 ytl ediyor
ortalama 10 sefer yapılsa günlük 50 ytl
o da aylık 1500 ytl ediyor
aylıkmaaş+akbil=3750 ytl
sanırım primler vs... eklenirse
bir şöför ayda ortalama 4000 ytl kazanıyor
bir ögretmen ise=1250 ytl bu bir türkiye gerçeği


Ercan Dikme
10 yıl önce - Pzr 22 Şub 2009, 00:48

yönetim işçi sayısı ve zararına çalışan hatlar kar eden hatların öho olması ve bir sürü bahane 1 otobüs üstüne 6 kişi düşerse zaten hata burda taşeron firmaya verilse iett parayı koyacak yer bulamaz daha ucuz ücret tarifesi ile bile

mustafa mavi

10 yıl önce - Pzr 22 Şub 2009, 00:52

Özelleştirilmelimi, yoksa rehabilitemi edilmeli?

Özelleştirilse ortalık ayağa kalkacak, satılmadık yer bırakmadılar diye, rehabilite edilmeye çalışılsa işçi çıkartılıyor diye kıyametler kopacak...

Nasıl olacak?



İSAİST
10 yıl önce - Cmt 28 Şub 2009, 01:09

iett yi yönetenler kurumun nasıl maliyetine bile olsa çalıştırılabileceğini gayet iyi bildiklerine eminim.ama işlerine gelmiyor. aksi halde kurumu arpalık olarak kullanamazlar. adamlarına çalışacakları iyi maaşla yer bulamazlar.ihale yapamaz ve birileri aç kalır. onun için iett zarar etmek zorundadır.

Mrat
10 yıl önce - Pzr 05 Nis 2009, 02:56

Alıntı:
İ.E.T.T zarar ediyor bu kadar dayanabildiğine şükretsin
aylık sırf i.e.t.t şöförlerine verilen maaş=10000000(10 milyon) tl tahminim
tahmini 2500 i.e.t.t otobüsü var ve çift vardiya sanırım 4500 ytl bir araç
kısacası zincirlikuyu-avcılar metrobüs hattının 2 aylık cirosu
diğer çalışanlar, otobüs bakımları,yeni araç alımları vs.. eklenirse korkunç bir rakam oluyor
i.e.t.t şöförleri aylık maaş=2250 tl
ayrıca şöförler akbilden her basışta 0.20 ytl kazanıyorlar
her seferde 25 kişi basa akbile 5 ytl ediyor
ortalama 10 sefer yapılsa günlük 50 ytl
o da aylık 1500 ytl ediyor
aylıkmaaş+akbil=3750 ytl
sanırım primler vs... eklenirse
bir şöför ayda ortalama 4000 ytl kazanıyor
bir ögretmen ise=1250 ytl bu bir türkiye gerçeği



Nasıl hitap ediceğimi bilmediğimden sayın üye

iETT Personelinin maaşı okadar değil burdaki İett personel yakınları bunları bodroları ile ispat edebilir.Gazetelerin verdiği ikramiye+yakıcak+aile yardımı+Gıda yardımı+yemek parasını bir ayda denk getirirseniz aldıkları maaş dediğiniz kadar oluyor evet ama tabi Bu BRÜT BİR RAKAMDIR(Brüt:Yasal kesinti ve ssk prim kesilmeden).Yemek Parasıda dedikleri günde 1 simit parası alıcak kadardı sene 1998 de şimdi nedir bilemem ama bir iskender yedirmez herhal.İETT PRİM SİSTEMİ İLE ÇALIŞAN BİR KURULUŞ DEĞİLDİR.Sendikalı olarak Kadrolu ve Taşeron olarak elemanlar çalıştırmakta prim uygulaması yoktur bir daha tekrarlamakta yarar var kesinlikle Gazetelerde yazıldığı gibi saadet içinde yaşamamaktalar daha günler öncesi bir şöforümüz geçinemediği için intahara kalkıştığını yazmıştı.Akbil bastırıyorlar konusuna gelicek olursak bir öğretmenin dershanelerde çalışması,özel ders vermesi veya başka ticari işlerde çalışması devlet memurluğunun kanun ve tüzüklerine göre yasaktır ama bu kural çiğnenmekte bunları idarecilerin bildiği halde göz yumduğunu sizde bende biliyoruz hepsinin hakkettiğini almasından yanayım yanlış anlaşılmasın.Mesela en ufak örneğim şunlardıki 10 sene İETT nin sözleşmesi yenilenmedi personel ile 10 sene hiç bir şekilde zam alamadılar ama diğer kurumlar zamlarını aldılar.Maaşlarını geç aldılar ama diğer bahsi geçen kurumlar yaz kış hiç aksamadan maaşlarının aldılar.yani at gözlüklerini atıp gazetelerde yazanı değil gidin bir son durağa bir şöfor abimize selam verin muhakak sevinir selam verdiğinize bi dertleşin derim.BU ZARARI LÜTFEN ÇALIŞAN KISMA BAĞLAMAYIN YİYEN SINIFINDA ARAYIN.


K.Gemici
10 yıl önce - Pzr 05 Nis 2009, 12:17

peki ben çok merak ettiğmden ve gerçekten bilmediğimden bir soru soracağım
IETT ye yeni giren 1 şöförün aylık net maaşı nekadar akbilmiş yakacak yardımıymış bunları sormuyorum yani net nekadar alıyor çıplak ücret olarak.


:sevgi:
10 yıl önce - Pzr 05 Nis 2009, 12:24

Alıntı:
peki ben çok merak ettiğmden ve gerçekten bilmediğimden bir soru soracağım
IETT ye yeni giren 1 şöförün aylık net maaşı nekadar akbilmiş yakacak yardımıymış bunları sormuyorum yani net nekadar alıyor çıplak ücret olarak.

Saydığınız extraları saymazsak eğer, zannedersem 1200 tl. yakın bir para alıyorlar.


K.Gemici
10 yıl önce - Pzr 05 Nis 2009, 12:32

OZAMAN BU GAZETELER NEDEN BUKADAR KURUSIKI SALLIYORLAR ANLAMIŞ DEĞİLİM
IETT söförü maaşları 2400tl oldu diye manşetler atmışlardı bir zamanlar bende ciddi ciddi IETT de söför olmayı düşünmüştüm ve ehliyetimi "E" sınıfına yükseltmeyi ciddi ciddi düşünüyordum.



sayfa 10
« önceki   123 ... 9101112   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM