Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Ankara Susuz Belören güncel arsa ve emlak piyasası
« önceki   123 ... 130131132 ... 178179180   sonraki »

ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet
cevap yaz
sayfa 131
Hissedar
1 ay önce - Sal 28 Hzr 2022, 21:17

Hisse hatalarının düzeltilmesi konusunda bi gelişme varmıdır? Bilgi sahibi olanlar bizi aydınlatırsa seviniriz.

sezait
1 ay önce - Sal 28 Hzr 2022, 22:40

Burada olumsuz şeyler yazanların hepsi ucuza arsa kapatmak isteyen simsarlar. Bu artık son şansları. Kendi hissem için satış ilanı verdim, adamlar üşenmeden beni arayıp piyasayı yükseltmeye çalışmakla suçluyorlar. Şu anda 700 bin altında hisse satan çok büyük zarar eder. Ankara'da 0.30 emsalle imar geçmiş 350-300 m2 arsalar 1.5 - 2 milyon arasında satılıyor. Hisse hatası gibi laflara kötüleme yapmayın. Parselasyon sırasında hisse hataları gideriliyor zaten. O arada kaybı olanların yapabileceği tek şey dava açmak ve davalar sonucunda parselasyonda bir değişiklik olmadığı için ilerlemeyi engelleyen bir durum yok.

Alirizagun
1 ay önce - Sal 28 Hzr 2022, 23:42

Sezait kardeşim keşke satmasan üzüldüm cunku sende çok bekledin hakkında hayırlısı olsun kardesim

Dodge06
1 ay önce - Çrş 29 Hzr 2022, 05:33

Beloren hep ucuz olmaya devam edecek başka hiç biyerde bu kadar çok koperatif yok..imar geçince koperatiflerin foyalari daha çok ortaya çıkacak ..benim hisse almak gibi bı niyetim yok hisse almaya bağlayacak paramda yok..400 binlere hisse satanlar var zaten sahibinden.com da koperatif ilanlarında ozberkent hissesi var almak isteyen varsa arasın alsın..

BigBoss06
1 ay önce - Çrş 29 Hzr 2022, 08:18
Dodge06



(+)


Kaç kişisiniz siz birader? Bir bitmediniz yeminle..hisse fiyatlarını düşürmek istiyorsun, onu anladık en başından beridir de bu işlerin de bir edebi, ahlakı var ya hu. İki gün önce attığın mesajı oraya koydum. Bugün attığın mesaj da ortada. Var git işine gücüne dedik, anlamıyorsun. Derdini anladık ama edebinle yap bu işleri diyorum şimdi de. Çok mu şey istiyorum acaba? Çok mu yüklendim sana? Bu yükü kaldıramayacak mısın?



hknksz
1 ay önce - Çrş 29 Hzr 2022, 08:47

Bağlama paranı buraya zaten sen.. paran sen de kalsın. Almayacaksın niye iki gün önce alınır mı diye soruyorsun. Ha şahsi fikrim şu anda almanın tam zamanı. Satmanın değil. Satanlar büyük zarar edecek. O ilanların sahipleri acil satsalar inanırım ama ilanda acil de demiyorlar.. Tamamen bunları spekulatif amaçlı görüyorum.

yyatnuk
1 ay önce - Çrş 29 Hzr 2022, 08:48

Allah kimseyi üç kuruş menfaat için bu durumlara düşürmesin..

Hissedar
1 ay önce - Çrş 29 Hzr 2022, 09:07

Sezait kardeşim, bende kooperatif üyesiyim ve yıllardan beri beklemekteyim. Hisse hatalarına ilişkin bilgisi olan varsa diğer herkesi aydınlatmasını istedim, buradan nasıl kötüleme çıkardınız anlamış değilim.

Aklı başında olan her birey burada yazılanlara riayet ederek yatırım yapmaz zaten, gider araştırır, sorar soruşturur. Dolayısıyla burada çok iyi ya da çok kötü demekle fikir sahibi olanlar bırakın yatırımlarını ona göre yapsın, geriye kalan ve çok uzun sürelerdir bekleyen arkadaşlar zaten bu tür ayak oyunlarına itibar etmeyecektir.

Bu platformun asıl amacı bilgi paylaşımı ise, imarın geçmesinden sonra (inşallah bu ay olacak) bizi bekleyen ilk mesele olan hisse hatalarını ele almak istedim.

Bu nedenle tekrarlıyorum, hisse hatalarının düzeltilmesi mevzuna ilişkin durum hangi aşamadadır, bilgi sahibi olan arkadaşlarımız hepimizi aydınlatırsa sevinirim.


Dodge06
1 ay önce - Çrş 29 Hzr 2022, 10:52

İnşaallah geçer imar bian evvel hepimizin temennisi bu

memoli_66
1 ay önce - Çrş 29 Hzr 2022, 13:49
Fiyatlar


Arkadaşlar uyanık olun ortada müthiş arsa toplayan var benim arkadaşa 1650 ye kadar çıktılar satmıyor vazgeçmek üzere bankadan kredi çekip satmayacak.aman diyim satmayın bakın burası varya çok pis patlayacak bana inanmıyorsanız çevre emlakçılara sorabilirsiniz.Ayık olun zurnanın zırt dediği yerdeyiz malınıza sahip çıkın.
Epeydir yazamıyorum bilgilendirme yapayım dedim umarım yardımım dokunur size.



sayfa 131
« önceki   123 ... 130131132 ... 178179180   sonraki »
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet