Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3

Herhangi bir Hatta sizce aşağıdakilerden hangisi doğru olmalı ?
Bir İETT Otobüsü, bir ÖHO Çalışıyorsa bu şekilde kalmalı! 14.6%  14.6%  [29]
Bir İETT Otobüsü, bir ÖHO Çalışıyorsa; ÖHO Ayrılmalı sadece İETT Çalıştırılmalı! 42.9%  42.9%  [85]
Bir İETT Otobüsü, bir ÖHO Çalışıyorsa; İETT Ayrılmalı ÖHO Çalıştırılmalı! 3.0%  3.0%  [6]
İETT ve ÖHO Aynı Hatta beraber çalıştırılacaksa, İETT'de geçen kartlar ÖHO'de de geçsin! 34.3%  34.3%  [68]
Fikrim yok! 5.1%  5.1%  [10]
Toplam Oy : 198

Enes Zengin
11 yıl önce - Pts 06 Ekm 2008, 01:48

İstediğinizi sollayın zaten önde otobüs var diye beklemenin mantığı yok ki

ÖHO' nun 2 kişiyle ypatığı para alma işini İETT artık tek kişiyle yapıyor, normal olarak ciddi gecikmeler oluyor.


recep demirbas
11 yıl önce - Pts 06 Ekm 2008, 02:00

Alıntı:
ÖHO' nun 2 kişiyle yaptığı para alma işini İETT artık tek kişiyle yapıyor, normal olarak ciddi gecikmeler oluyor.


yanlışın var enes, bu para alışverişi sırasında normal olmayan gecikmeler oluyor.
bu bilet bulunmaması durumunda mantıklı olan şeyin şoförün bileti olmayana beşibiryerde satmasıdır diye düşünüyorum. bu sayede kimse 6 liralık akbili alacak parak yok edebiyatı yapmaz. ondan sonra bakın nasıl bir anda kesiliyor otobüste akbil bastırma olayı.



Enes Zengin
11 yıl önce - Pts 06 Ekm 2008, 02:02

Alıntı:
yanlışın var enes, bu para alışverişi sırasında normal olmayan gecikmeler oluyor.
bu bilet bulunmaması durumunda mantıklı olan şeyin şoförün bileti olmayana beşibiryerde satmasıdır diye düşünüyorum. bu sayede kimse 6 liralık akbili alacak parak yok edebiyatı yapmaz. ondan sonra bakın nasıl bir anda kesiliyor otobüste akbil bastırma olayı.


Bence şöför asla herhangi bir parasal işin içine girmemelidir. Eğer İstanbul' da yaşıyorsak akbilimiz olacak bu kadar basit!

İstanbullu olmanın sorumluluğunu herkes taşımalı.


adem hrd

11 yıl önce - Pts 06 Ekm 2008, 02:10
bir anda kesiliyor otobüste akbil bastırma olayı.


recep beye katılıyorum .burada büyük rant olmasa ilk günden kaldırırlardı iett şöförünün akbil kullanmasını. şu an en büyük rant metrobüslerde dönüyor.sistemi bilerek oturtmuyorlar helen seyyar akbil kullanımı var .gişe olması lazım tranvay gibi fakat rant kesilir diye bir müddet daha ertelediler.düşünebiliyormusunuz günlük ne kadar para kar olur sabit duraklarda akbil kullanan kişilerin kullandığı akbil kişi başına 20 kuruş kar oranı inanılmaz derecede taşınan yolcuyu açıklıyorlar gerisini siz düşünün.yolu kimin kapattığına bakmanız yeterlidir durak başları eskiden halk otobüsü dolu olurdu şimdi iett otobüsü mutlaka yolda akbil doldurur vakit kazanmak için az dolduruyor bitince bir vakit daha kazanayım diye bunları her gün yaşıyorum kimse inkar edemez isteyene ispat ederim

e_bayiz
11 yıl önce - Pts 06 Ekm 2008, 18:06

istanbul gibi bir metropolde akbil kullanmıyorum diyen bir adam bence kesinlikle şoföre verdiği 20kuruşun hesabını yapmamlıdır ayrıca İETT otobüslerinin dolu olması bence milli servet açısından güzel bir durum öho'da para kazansın ama İETT peşinden boş gitmemeli bence bu bencillik olur malesef genelleme yapmak yanlış olur ama ÖHO camiasında hep bana diyen birçok arkadaşımız var....



alioztemur
11 yıl önce - Prş 20 Ksm 2008, 17:00

özel halk otobüslerinden bıkkınlık geldi artık.hepsi iett olmalı bence.

alioztemur
11 yıl önce - Prş 20 Ksm 2008, 17:01

veya özel halk otobüslerindeki şöförler ve muavinler bir nezaket dersi almalıdır.insanlara halka nasıl davranacagını öğrenmelidir önce.para aşkıyla değil hizmet aşkıyla çalışmalıdır.

alioztemur
11 yıl önce - Prş 20 Ksm 2008, 17:03

çok şeymi istiyoruz bilmiyorum ama şu şöföre para verme olayına bir son verilmesi gerekir bence.belediye akbili olmayan vatandaşlara akbil dagıtmalı.maliyeti kurtarmıyorsa ona göre birşey üretilip dagıtılmalı ve nakitn önüne geçilmeli.

Gökçe Aydın
11 yıl önce - Prş 20 Ksm 2008, 17:07

Şoför akbilini kaldırmaya gerek bile yok aslında. Sadece şu yapılsa bile olur: İçeride şoför akbili kullanıyorsan çift tam bilet karşılığı ücret ödeyeceksin. Eğer köprü geçişli hat ise 4 tam bilet olacak. Bakın bakalım mecbur olanlar haricinde kimse içeride şoföre para veriyor mu.

İSAİST
11 yıl önce - Cum 21 Ksm 2008, 23:22

[/quote]özel halk otobüslerinden bıkkınlık geldi artık.hepsi iett olmalı bence


Güzel söylüyorsunda iett senede 240 trilyon zarar ediyor.bu zararı 480 trilyona çıkar.bunu biliyormuydun?


[quote]veya özel halk otobüslerindeki şöförler ve muavinler bir nezaket dersi almalıdır.insanlara halka nasıl davranacagını öğrenmelidir önce.para aşkıyla değil hizmet aşkıyla çalışmalıdır.

adı üzerinde bunlar özel otobüslerdir.kar etmek zorundadırlar.21 kuruşa kadar düşen bilet fiyatlarından sonra otobüsçülerden ne nezaket bekleyebiliriz.eğer evliyseniz bilirsiniz,evinize para götürmesseniz evdeki hanımınız bile size nezaket göstermez.bunlar hayatın gerçekleridir.


iett şöförünün sırf akbilini kullandırarak yolcu başına 200 bin kazanması onlar için büyük bir ranttır.
belediyenin bu rantı durdurması biraz zor.verilen hak kolay kolay geri alınamıyor.



sayfa 3
ANA SAYFA -> ULAŞIM