Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 471
bby0401

2 hafta önce - Cum 26 Mar 2021, 18:15

Alıntı:
boğaz köprüleri geçişi ücretine yakın bir fiyata indirirsen, avrasya tünelinde aşırı yığılma olur, ve herkes araçla seyahate meyil eder.


O zaman 200-250 lira yapalım kimse geçmesin.

Yanlış bir düşünce, ne kadar çok alternatif proje yapılırsa yığılma o kadar azalır. İstanbul'da yığılma maalesef kaçınılmaz çünkü sürekli göç alan bir şehir burası.

Örnek; "Osmangazi köprüsünde yığılma istenmiyorsa 300 lira yapılsın, feribotlar 50 lira yapılsın köprüde yığılma olmasın. "

Yok böyle bir düşünce.


Ahmet YükselS
2 hafta önce - Cum 26 Mar 2021, 23:25

Alıntı:
Alıntı:
boğaz köprüleri geçişi ücretine yakın bir fiyata indirirsen, avrasya tünelinde aşırı yığılma olur, ve herkes araçla seyahate meyil eder.


O zaman 200-250 lira yapalım kimse geçmesin.


Kimse geçmesin diye mi yaptık bu projeleri?

Ücretsiz geçişin alternatifi sadece 250 lira gibi absürt derecede yüksek bir ücret koymak mı?
Ortası yok mu bunun?


Adem Güdük
2 hafta önce - Pts 29 Mar 2021, 15:56

Vincin oradan nasıl söküleceğini merak edenler için şöyle anlatayım. Bu gibi yüksek inşaatlarda kullanılan kule vinçler self erectable diye tabir edilen türdendir. Vinç kulesi üzerindeki bir düzenek hidrolik piston vasıtası ile kulenin tepesini yukarı kaldırır. Ardından araya aşağıdan vinç vasıtası getirilen kule parçası yerleştirilip pimler vasıtası ile sabitlenir. İnşaat yükseldikçe bu işlem tekrarlanır. Vincin seviyesi kiriş seviyesini geçtiğinde kule özel bir bağlantı parçası ile kirişe sabitlenir. Kirişin aşağısında kalan kule parçaları sökülür, yukarı kısımda kullanılır. Sonraki kirişe ulaşıldığında aynı işlem tekrar edilir.

Vinç söküleceğinde vinç kulesi kademe kademe alçaltılır. Sökülen parçalar alt kısma eklenerek vinç kulesinin alçaltılması sağlanır. Bu işlem kule tabanı bir alttaki kirişe ya da zemine ulaşıncaya kadar tekrar edilir. Vincin seviyesi mobil vinçlerin ulaşabileceği bir yüksekliğe geldiğinde mobil vinç vasıtası ile söküm yapılır.



erdall erdall
1 hafta önce - Cum 02 Nis 2021, 00:14


(+)



alıntı.


Farvision 50
6 gün önce - Çrş 07 Nis 2021, 17:06

92. Kablo cekilmis..



Samet_52
6 gün önce - Çrş 07 Nis 2021, 18:49

Aynen

Karaman Ahmet
6 gün önce - Çrş 07 Nis 2021, 18:57

Yola karşı çıkanı anlarım. Kanala karşı cikanida anlarım. Fakat Canakkale köprüsüne karşı çıkanı anlayabilmek mantık kurallarina aykırı.

Bu köprü geç bile kaldı. Bitince İstanbul'u önemli ölçüde transit trafikten kurtaracak.

Ileride Çannakale merkezden Kilitbahire, hızlı trene uygun, ikinci bir Çanakkale köprüsüne hazırlayın kendinizi.


Samet_52
6 gün önce - Çrş 07 Nis 2021, 19:00

İnşallah diyelim rabbim ülkemizin yardımcısı olsun sağlık versin de projeler birbiri ardınca yapılır inşallah

Karaman Ahmet
6 gün önce - Çrş 07 Nis 2021, 19:04

Alıntı:
İnşallah diyelim rabbim ülkemizin yardımcısı olsun sağlık versin de projeler birbiri ardınca yapılır inşallah

Bence asıl kolayı Çanakkale merkezden Kilitbahire bir köprü. Çünkü aralık çok daha kısa.

Ilk planlamada o yönde idi, çünkü aralık çok daha kısa. Ilk planlamalarda köprünün üzerinde raylı sistemde düşünülüyordu. Sonra proje Lapseki Gelibolu arasina kaydırıldı ve üzerindeki raylı sistemde kaldırıldı.


Mustafaa ahmet
6 gün önce - Çrş 07 Nis 2021, 22:08

Alıntı:
Burada da en fazla 6-7 ay içinde tabliyeleri asarlar diye tahmin ediyorum, yeter ki tabliyeler hazır olsun. Kaç tabliye sahaya intikal ettirildi? Kaçı henüz üretim aşamasında?




Alıntı:





Tahliyelerin yüzde 40'ı kadar üretilmiş.
Kablo işi bitince tabliyeler asılmaya başlanır.



sayfa 471
ANA SAYFA -> ULAŞIM