Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 410
sezgin91
1 ay önce - Cum 25 Eyl 2020, 15:15

malkara tekirdağ kınalı arası ve çanakkale balıkesir arasındaki otoyollar yapılmadan açılacak köprü, sonrada geçiş sayısı düşük diye konuşulacak, neden yolları da paralel olarak yapımına başlanmıyor

tevfik59
1 ay önce - Cum 25 Eyl 2020, 16:14

Alıntı:

malkara tekirdağ kınalı arası ve çanakkale balıkesir arasındaki otoyollar yapılmadan açılacak köprü, sonrada geçiş sayısı düşük diye konuşulacak, neden yolları da paralel olarak yapımına başlanmıyor


Hic bir finans kurulusu calismaya baslamamis bir kopruye baglanacak otoyollara kredi saglamaz da ondan.. kopru acilmadan otoyol parcalari projelendirilir, acildiginda ihaleye cikilir. KMO da da benzer oldu. YSS bitti ondan sonra KMO bati ve dogu ihale edildi



Engin Karadereli
1 ay önce - Cum 25 Eyl 2020, 17:04

KMO’da YSS’nin açılışının da etkisi elbet vardır, ancak 3. Havalimanı nedeniyle acil bir şekilde yolun yapılması gerekiyordu. Zaten KMO’nun Kuzey Çevreyolu dışında kalan kısımlarını da malum havalimanı konsorsiyumu (KCKL) yaptı/yapıyor.

sefer bayraktar

3 hafta önce - Prş 01 Ekm 2020, 12:16


(+)


erdall erdall
2 hafta önce - Çrş 07 Ekm 2020, 01:16

4 ekim tarihli foto

(+)


Köprü inşa edilmeden bölgede bulunan 10 kişilik uzman ekip 10 saatlik dalışla taşıdığı 1154 kalem kabuklu yumuşakçanın yeni yerlerinde gayet sağlıklıklı olduğu tespit esildi
Çevreye duyarlılık ön planda



(+)





(+)





(+)





(+)





(+)





(+)



(+)


alıntı.



Kcekin
2 hafta önce - Çrş 07 Ekm 2020, 08:19
Çanakkale Köprüsü için 70 metre sınırı


https://www.turkiyegazetesi.com.tr/ekonomi/737100.aspx

Orhan Kınık

2 hafta önce - Cmt 10 Ekm 2020, 13:38

Bu köprü için günlük 45 bin araç garantisi verilmiş ama bu güzergahtan 2019 yılında geçen araç sayısı 10362 adet. Bir kısım araçların şehitlik ve Eceabat Ve etrafındaki yazlıklara gittiğini düşünürsek bu köprüden geçecek araç sayısı 10 binin altında olacaktır.

Şayet Balıkesir otoyolu yapılır ise muhtemelen bir kaç binlik daha artış olabilir . Bu defada osmangaziden geçen araç sayısı düşer.

Ülke kaynaklarını gelir getirmeyen alt yapıya harcarsanız doları zaptedemezsin.

Kilitbahirden kalkan bir feribot 7 dakikada boğazı geçiyor. Köprüden geçiş süresi de bu kadar.

Ortalama 15 dakika feribot bekleyecek diye milyar dolarları köprüye akıtmak akıl işi değil

Aşağıda 2019 yılında bu güzergahı kullanan araçların sayısına bakabilirsiniz. Çoğu otomobil ve yazlıkçı.

Yazlıkcının 15 dakika yazlığına erken gitmesinin ekonomiye ne katkısı olabilir ?





orhan akıncı
2 hafta önce - Cmt 10 Ekm 2020, 13:58

Köprü, tünel, havalimanı vs gibi yatırımların şuan ki ekonomik değerleri üzerinden bakmak ne kadar saçma bir şeydir.
Aksaray da ki vatan caddesi yapıldığında
Neden bu kadar geniş yapıldı?
Bu yolu dolduracak kadar araba mı var?
Niye bu kadar uzun ve geniş.
Vs vs gibi açıklamalar mevcuttu. Ama o gün eleştiri yapanlar bu gün o vatan caddesinin yetmediğini göremediler.
Ne yaptılar saçma sapan eleştirileri ile kaldılar.
Bu konuya dünyada örnekler çok aslında. Hitler almanyanın her tarafını otobanlarla donaltırken ülke ekonomisine ne kadar katkı yaptığının bu gün kü belgesellerden anlıyoruz.

Dünyada ki bütün gelişmiş ülkeler yatırımlarını gelecek 20-30 yıla göre dizayn ederler. O yüzden ülke alt yapısının ekonomik gelişmeden daha önde olması için çaba sarf ederek karışıklığa, düzensizliğe imkan vermezler.
İşte bu sebeple dünyanın en büyük havalimanları, yolları, köprüleri vs altyapıları yapmak daha mantıklıdır.
Yoksa ileriyi düşünmeden ve nüfus artışı ekonomik büyümeyi göz ardı etmeden günübirlik açıklamalar ancak ve ancak gericilerin söylemleridir.


brk33
2 hafta önce - Cmt 10 Ekm 2020, 14:13

Alıntı:
Aksaray da ki vatan caddesi yapıldığında
Neden bu kadar geniş yapıldı?
Bu yolu dolduracak kadar araba mı var?
Niye bu kadar uzun ve geniş

O bahsi hiç açma istersen. Demokrat Parti iktidarında hayata geçirilen Vatan caddesi projesi için onlarca ecdat yadigarı tarihi eser yok edilmiştir. Tam bir tarih katliamıdır o proje.


Orhan Kınık

2 hafta önce - Cmt 10 Ekm 2020, 14:20

Aksaray vatan caddesi gereksizdi ve trafik akışına şimdi dahi hiç bir katkısı yok çünkü caddeye giriş ve çıkışlar daralıyor.

Olan yüzlerce tarihi esere oldu

Yol köprü yapılır lakin ihtiyaç doğunca yapılır. 40 yıl sonrası için yol yapılmaz. Bir yolun projelendirilmesi ihalesi yapımı 3 yıl. Baktın mevcut yol dolmak üzere o zaman yol yaparsınız.

Ayrıca çift hatlı hızlı tren yapmak daha ucuz, daha az tarım alanı kaybı, daha ucuz Ve temiz enerji demektir.

gösteriş için köprü yapılmaz. Cari açık veren ve dış borçları her yıl artan bir ülkeyiz. Kaynakları verimli yatırımlarda kullanmak mecburiyetindeyiz

Yol yapmak ile kalkınma olsaydı Çemişgezek kalkınırdı



sayfa 410
ANA SAYFA -> ULAŞIM