Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 395
alperenfatih
2 ay önce - Pzr 19 Tem 2020, 10:45

Est. Bazen dediğiniz gibi google da veya ilgili sitede aramak yerine buraya yazılıyor. Burda da üyemiz belki net bir yanıt bulamadığından yazmış olabilir diye dedim.

igaspotter
2 ay önce - Pts 20 Tem 2020, 14:14

Anlık son durum:


(+)




(+)




Hüseyin Altaylı
2 ay önce - Cum 24 Tem 2020, 05:08

İki yaka geçişleri ilerde olma ihtimali çok yüksek ama. Lapseki ve Gelibolu özellikle

Engin Karadereli
2 ay önce - Cum 24 Tem 2020, 08:11

Niye geçsinler ki?
İnsanlar Lapseki’de çalışıyorsa, orada yaşıyor.
Gelibolu’da çalışıyorsa, orada yaşıyor.
Lapseki’de yaşayıp Gelibolu’da okuyan/çalışan 300 kişi ya vardır ya yoktur.
Buraları bilmeden etmeden, kafada yaratılan ikinci İstanbul hayalleriyle, “ihtimali yüksek”, “geçişler olacak” gibi safsatalara inanılmasın. Burada bir ay yaşayın, anlarsınız ne demeye çalıştığımı.

Burası transit bir köprü olarak yeterince faydalı olacak; hatta Osmangazi’den de YSS’den de daha faydalı olacak, ama transit köprü olacak. Gayet de güzel olacak.


Semih28
2 ay önce - Cmt 25 Tem 2020, 11:15


(+)




yerdal
2 ay önce - Sal 28 Tem 2020, 00:02




Ahmet yildirim1
2 ay önce - Sal 28 Tem 2020, 15:48


(+)




(+)




bülentD

2 ay önce - Sal 28 Tem 2020, 22:30


(+)


TÖKKEN
2 ay önce - Sal 28 Tem 2020, 22:38

Celik halatlar ne zaman cekilecek ?

Tachi
2 ay önce - Çrş 29 Tem 2020, 04:15

Kafamı daha çok karıştıran kısım köprü projesinde 88 km'lik Malkara-Umurbey (Lapseki) otoyolu proje kapsamında.

KGM'nin yol hacim haritalara baktığımda 2019'da ortalama günlük araç sayısı 10 bine yakın rakamlar.
Devlet niye 30-45 bin araç geçiş garantisi vermiş?
Geçış garantisi sadece köprü için mi?
Otoyol için geçiş garantisi verilmiş mi? Verilmiş ise kaç araç verilmiş?
Otoyolun ücreti ne olacak?
Sadece köprü yapılsa olmaz mıydı?
Hazır duble yol var. Araç sayısını rahatlıkla kaldırabilir. Ne zaman duble yol trafiği kaldırmama noktaya gelirse otoyolu yaparsın. Duble yolun azami yıllık ortalama günlük trafik değeri 20-25 bin araç. KGM'nin tarihsel verilerine bakarsak trafiğin yoğunluğu son on sene gibi çoğalırsa yaklaşık 20-30 yıl sonra 2x2 şeritlik otoyola gerekebilir.

Köprü (ve otoyol) bir iki yıl içinde bitince 20 bin ekstra araç nereden gelecek te geçecek?
Köprüden (ve otoyoldan) geçecek araç sayısı hangi beklentilere göre hesaplanmış?
Sanki devlet bilerek bu zarara giriyor. Niye?
Eğer devlet nasıl olsa ödeyecekse finansmanı niye kendi yapmıyor?
Bence devlet özel şirketlerden para piyasasından daha ucuz para elde edebilir. Devlet kar amaçlı işletmeyeceğine göre proje daha ucuz olamaz mıydı?



sayfa 395
ANA SAYFA -> ULAŞIM