sayfa 3  |
 |
Sinan Bilgin
2 yıl önce - Pts 05 Ekm 2020, 17:06
Kabatas sishane ise yarayabilirdi aslinda ama karakoy ugramasizdi, yine de tek duraklik uzatma da olsa faydasi olabilirdi
|
 |
recep30
2 yıl önce - Sal 06 Ekm 2020, 08:59
İstanbul Metrosu: M7 Mecidiyeköy-Kabataş Uzatma Hattı İnşaatı
Aslında Esenyurt uzatmasını revize edip Beylikdüzü'ne uzatabilirlerse bu hat daha faydalı olur.
Birde Fulya Yıldız Ve Kabataş istasyonlarını açmaya yoğunlaşmalılar Beşiktaş istasyonu zaten arkeolojik kazılardan dolayı açılması zor gözüküyor hiç olmazsa bu 3 istasyonu açarlar Beşiktaş istasyonu pas geçilir.
Beşiktaş istasyonu da daha bir sonra açılır Beşiktaş istasyonundan dolayı bu 3 istasyonun açılması gecikmemelidir.
|
 |
Mehmet Kasım ASLAN
2 yıl önce - Sal 06 Ekm 2020, 16:03
HEDEF 2022 BAŞI !
Kabataş bölümü için 2022 başı denilmiş. İBB Ekim Bülteni Sayfa 18:
https://www.ibb.istanbul/Uploads/2020/10/istanbul ...m-2020.pdf
Alıntı: |
Alpkökin, şu bilgileri verdi: “Hatla, tek yönde saatte 35 bin, günlük ise 450 bin yolcu taşınacak. Yoğun anlarda 1,5 saati aşan Mecidiyeköy-Mahmutbey arası da 33 dakikaya inecek. İkinci etap olan Kabataş-Mecidiyeköy kısmı 2022 yılı başında tamamlandığında ise, hattın uzunluğu 24,5 kilometreye,
istasyon sayısı da 19’a çıkacak. |
|
 |
Ada Vagnozzi
2 yıl önce - Sal 06 Ekm 2020, 17:03
Burası için parçalı açılış şart oldu. Fulya ve Yıldız istasyonları beşiktaş ve kabataşı beklemeden açılsa keşke...
beşiktaş her ne kadar 2022 deniliyorsa da aralık 2022 bile 2022 kabul ediliyor...bir yıl da her zamanki gibi en az beklenmedik şeyler eklemesi dersek 2023 aralık diyelim biz şuna..yani = 2024
en kritik istasyonlar maalesef en sona kaldı
bu konuda da hiçbir yerde doğru düzgün bir açıklama olmadığı gibi istasyonlar ne durumda hiçbir bilgi akışı da gelmiyor. tüneller tamamlandı mı raylar ne zaman döşenecek kimse birşey demiyor...
uzun vadede bu hattın beşiktaş üzerinden üsküdar marmaraya bağlanması ve dairenin tamamlanması gerekiyor ama daha o vizyoner bütçe ve ekip henüz istanbula gelmedi
|
 |
Mehmet Kasım ASLAN
2 yıl önce - Çrş 07 Ekm 2020, 13:36
Mecidiyeköy'deki makas hattıyla 1 durak eklenebilir ama 2 durak eklemek zor oluyor diye biliyorum. Herşey makasa bağlı. Eğer Yıldız'da makas yoksa, 2 durak eklenmesi zor.
(+)
|
 |
Engin Karadereli
2 yıl önce - Çrş 07 Ekm 2020, 14:02
Mecidiyeköy ile Çağlayan arasında da makas var mı Mehmet Bey?
Zamanında M2 Levent-4. Levent ve M2 Taksim-Şişhane uzatmalarını, hattın asıl kısmını tek perondan işleterek ve diğer peronu sadece uzatma için kullanarak açmışlardı.
Yani eskiden (2000 yılı) Taksim’den binip Levent’te iniyordunuz ve peronun diğer tarafına geçip 4. Levent’e devam edebiliyordunuz.
Yine sanırım 2010 civarıydı, 4. Levent’ten binip Taksim’de iniyorduk ve Şişhane için peronun diğer tarafına geçiyorduk.
Burada da eğer Mecidiyeköy ile Çağlayan arasında makas varsa, tek peron üzerinden Mecidiyeköy-Mahmutbey işletmesi, diğer perondan da Mecidiyeköy-Fulya-Yıldız işletmesi yapılabilir.
Mecidiyeköy-Yıldız arasına tek set yeterli olur.
|
 |
Mehmet Kasım ASLAN
2 yıl önce - Çrş 07 Ekm 2020, 14:07
MECİDİYEKÖY-FULYA İŞLETMESİ-2021 ?
Mecidiyeköy'de her 2 yönde makas olsa gerek çünkü 3 hafta sonra baş durak olarak işletmeye başlıyor. Ama sürücüsüz siztemde Şişhane benzeri işletmeleri kurgulamak zor olur sanırım. O yüzden Fulya dedim ama Yıldız için de makas lazım. Mecidiyeköy'ü tek peronla çalıştırmak acayip sıkıntılı olur. İyisi mi 2022'yi bekleyelim. Umarım 2023'e sarkmaz.
Bu arada herkes metrobüsün rahatlamasını bekliyor ama seneye M11 açıldığı zaman o da metrobüse ek yük getirecek !
(+)
|
 |
Ozan Paşa
2 yıl önce - Çrş 07 Ekm 2020, 16:35
Fulya ve Yıldız istasyonlarında epey bir iş yapıldığını herkes gördü. Ama bunun boyutu hakkında bir görsel elimizde yok.
|
 |
Sinan Bilgin
2 yıl önce - Çrş 07 Ekm 2020, 16:57
Kabatas a kadar isletme ile fulya kismi isletmesi arasinda aylarca is farki kaldigini sanmiyorum
Besiktastaki isler trenin gecip gitmesini engelleyici seyler degil. Oraya bir istasyon konstruksiyonu insa etmeye engel olabilir ama ben yildiz fulya gibi bir isletme beklemiyorum
Zaten bu iki durak hattin esas onemli duraklari degil . Bu yuzden planlandigi gibi kabatasli bir acilis bekliyorum ama besiktas gecikebilir tabi
|
 |
Hasan Mihrican
2 yıl önce - Çrş 07 Ekm 2020, 17:38
Alıntı: |
M7 Kabataş'a ulaştığında;
22-İstinye Dereiçi-Beşiktaş
22B-Bebek-Beşiktaş
25E-Sarıyer-Beşiktaş
26B-Fulya-Şişi-Beşiktaş
27E-Şirintepe-Beşiktaş
27SE-Seyrantepe-Beşiktaş
29C-Tarabyaüstü-Beşiktaş
29D-Ferahevler-Beşiktaş
41E-Ayazağa-Beşiktaş
43R-Hisarüstü-Beşiktaş
58A-Poligon-Beşiktaş
58N-F.S.M.-Beşiktaş
58S-Levazım-Beşiktaş
58UL-Ulus-Beşiktaş
62-Kağıthane-Gültepe-Beşiktaş
63-Kağıthane-Çeliktepe-Beşiktaş
şeklinde çalışsa nasıl olur? Kabataş'a gitmek isteyen M7'ye binip aktarma yapabilir. |
Kabataş bir çekim noktası değil.
Zorlamayla oluşturulmuş bir aktarma noktası.
İnsanların önemli bir kısmı Kabataş'a değil Karaköy-Eminönü-Sirkeci tarafına gitmek isteyecektir.
Bu durumda önce Beşiktaş'ta sonra yeniden Kabataş'ta aktarma yapmaları gerekecektir ki bu da oldukça anlamsız olacaktır.
|
 |
sayfa 3  |