Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İstanbul - Yüksek Hızlı Metro Projesi - HIZRAY
« önceki   123 ... 293031 ... 495051   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 30
homeworkshome 30
1 hafta önce - Prş 17 Eyl 2020, 07:03

Esenler otogarının eski halini görmek isteyen varsa 140journos un esenler otogarı adlı videosunu izlesin. Bu videoda esenler otogarının ne kadar kötü olduğunu gözler önüne seriyor. Bu video çıkınca hemen gündem oldu. Neden el atılmıyor, neden düzeltilmiyor. Kangren yapısı nedeniyle şehri zehirliyordu. Tuvaleti ekşi sözlükte yıllarca dalga konusu oldu. (tuvaletlerle ilgili yüzlerce entry var) Konu birkaç gün tepkili biçimde tartışıldı. Hiç kimse bir şey yapmayınca konu bir kaç gün konuşuldu ve konu kapatıldı. ( esenler otogarı şehirde herkesin şikayetçi olduğu ana kimsenin düzeltmeye cesaret edemediği bir simgeyi anlatıyor. Mafya korkusu veya başka nedenlerle kimsenin cesaret edemediği konuların üzerine gidilememesi)
Seçimler kazanıldıktan sonra imamoğlu devreye girdi. Kimsenin cesaret edemediğini yaptı. Herkesin dalga geçtiği tuvaletleri adam etti. Tuvalet muhabbetini bilmeyenler tuvalet temizlemekle mi övünüyorsunuz diyor. Ama tuvalet istanbuldaki kanser yuvalarının simgesi. Sonuçta neden düzenimizi bozuyorsun diye oradakilerden biri imamoğlunu vurabilir. Adam bu riski üstleniyor. Zaten otogarın durumunu bilen hiç kimse yapılanları küçümsemiyor. Hele de alt tarafı biraz badana diye küçümsemek istanbulu bilmeyen birinin söyleyeceği bir laf.

İmamoğlu geldiğinden beri kimsenin cesaret edemediği simgeleşmiş, kimsenin bunu düzeltmeye gücü yetmez denilen konulara eğiliyor. Önce otogar sonra fayton şimdi de taksi. Taksiciler şimdiye kadar ne istediylerse bastırıp aldılar. Kiminle karşı karşıya geldiyse kazandılar. Adamların bir dediği iki edilmiyor. İstanbulda en güçlü topluluklar. Siyasiler her seçim öncesi taksici taksici dolaşıyor ve imamoğlu taksicilere meydan okuyor. Taksicilerin çoğunlukla sabıkalılardan oluştuğu söyleniyor. O yüzden bu kolay bir iş değil. Ama cesaretli olduğu kesin.


Hüseyin Göktürk
1 hafta önce - Prş 17 Eyl 2020, 08:32

Lütfen birisi bana Hızray başlığında neden Otogar konuşuluyor söyleyebilir mi? Otogar başlığı burada: http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=3175



Mehmet Kasım ASLAN
1 hafta önce - Prş 17 Eyl 2020, 09:54
8-10 YILDIR ETÜD EDİLEN GÜZERGAHIN REVİZESİDİR !


Hızray'ın Anadolu Yakası'ndaki bölümü Altunizade-Sabiha Gökçen Metro etüdüdür. Yani birden bire ortaya düşen bir proje değil. Zaten üzerinde çalışılan bir akstır. 3 katlı tünel yapılrısa, Altunizade-SAW hattı ile de entegrasyonu olacaktı. Şimdi bu hattı biraz revize ederek realize etmeye çalışıyorlar.

https://istanbulunmetrosu.ibb.gov.tr/Home/rayliSi ...Lang=tr-TR

Alıntı:
2023 Sonrası: Altunizade - Ataşehir - Sancaktepe - Sultanbeyli - Sabiha Gökçen Havalimanı Metro Hattı-27.3 km-42 dak


Bu projenin ilk çıkış noktası KADIKÖY-ATAŞEHİR-SULTANBEYLİ METROSU idi. 7-8 sene önce etüdüne başlanmıştı. Altunizade-Söğütlüçeşme bölümünü iptal edip Altunizade-Sabiha Gökçen Metrosu yaptılar. 3 katlı hatta bağlamayı planladılar. Güzergahı da TEM'e paralel gidiyordu. Bu yüzden M5 Çekmeköy-Sultanbeyli uzatma hattı ile çakışıyordu. Çünkü M5'in Sultanbeyli-Kurtköy uzatması da var:

https://istanbulunmetrosu.ibb.gov.tr/Home/rayliSi ...Lang=tr-TR
Alıntı:

2023 Sonrası
Sultanbeyli - Kurtköy Metro Hattı-5.4 KM-8.5 DAKİKA


Hatları iyi bilmek gerekiyor. Kurtköy-SAW eklentisi de var.

Alıntı:

2023 Sonrası
Kurtköy - Sabiha Gökçen Havalimanı Metro Hattı-6 km


Bu 3 hattı harmonize edip M5 ile Sabiha Gökçen'e ulaşılacak. Bu yüzden ALTUNİZADE-SAW Metrosu'nun İMES'ten sonrak bölümlerini güneye kaydırıyorlar. ferhatpaşa ve Samandıra bölümleri taca çıkıyor. Başıbüyük ve Uğur Mumcu'dan direk SAW'a gidiyor. Ve nihai durum böyle oluyor. Süre de uzunluk da kısalıyor. Saving yapılıyor.


(+)


Genel maps:


(+)


İlgili hatlar:

Hastane - Sarıgazi - Çekmeköy Taşdelen - Yenidoğan Metro Hattı-6.9 km
Sancaktepe Hastane - İMES - Yenişehir Metro Hattı-9 km
Sabiha Gökçen Havalimanı - Tuzla (O.S.B) Raylı Sistem Hattı-12.2 km
Kartal Sahil-D100-Uğur Mumcu Hattı
Maltepe - Başıbüyük-Samandıra Hattı


Hamza Halit
1 hafta önce - Prş 17 Eyl 2020, 09:54

İmamoğlu'nun tek icraati otogar olduğu için. Bugün bilimum 500 bin+ nüfus Anadolu şehirlerini gezsen hepsinde mis gibi otogarlar mevcut. Ancak oranın belediye başkanları bile bunları yaptık diye övünmüyor utanıyor. Otogar yahu otobüs terminali.

Sinan Bilgin
1 hafta önce - Prş 17 Eyl 2020, 09:59

Otogar icraatinin cok ilgi cekmesi onceki 10 yillardir ihmal edilmesinden kaynakli olabilir, bu kadar basit bir ise dokunulmamasi, simdiki etkisini katladi diye dusunuyorum




Zaten iktidar buyuk sehirleri bu sebeple kaybetti, belediyecilik basarisi gelenegini son 2016 dan beri yitirdigi icin en ciddi iki kale dustu

Esasen meclisler iktidarda, baskanlar muhalefette. Bunu soyle okumak lazim, kadrolarin fena degil, is uretme potansiyeli var , ama inatla basa getirdigin adamlari istemiyoruz, yapamiyorlar mesajiydi

Ben oyle yorumladim



kerette
1 hafta önce - Prş 17 Eyl 2020, 10:24

otogar belediyede değildi. işletmesi özel bir firmadaydı. 2019da belediyeye geçince belediye tarafından düzeltmeler yapıldı.

güzel bir pr işlendi otogar hususunda. önce 140journosa belgeseli çektirildi. kamuoyu otogarın ne kadar kötü olduğu ile ilgili yönlendirildi. sonra belediye devralıp düzelttik imajını yerleştirdi.

bu belgeselde otogar olmadığı şekliyle kötü gösterildi. otogarın kenarındaki mahallede yaşayan biri olarak söylüyorum. çocuk halimizle otogarın her noktasına ayak basmışızdır. o belgeseldeki gibi bir durum kesinlikle yoktu. bu belgeselde bolca konuşan hanım efendinin şu an belediyeye makinist adayı olarak girdiği de kayıtlara geçmeli.


Sinan Bilgin
1 hafta önce - Prş 17 Eyl 2020, 10:53

Simdi yss koprusu ozel bir sirketin isletmesinde, paraya onem vermediklerini ve koprunun asfaltini kaldirip yapmadiklarini varsayalim, belediye, devlet, bakanlik veya hangi kamu otoritesi ise sorumlu "burasi ozel bir sirketin uhdesinde, veya isletmesinde, vatandasimiz gecemiyor ama ne yapalim artik keyiflerine gelirse hallederler" diyebilir mi

Otogarin hangi asgari sartlari saglamasi kaydiyla ihale edildigi asagi yukari bellidir . Duzeni gectim, guvenlik ve temizlik gibi olmazsa olmazlarin saglanamadigi dillere destan olmustur her donemde

Yanlisa yanlis diyemiyorsunuz. Biri cikip avrasya tunelini, havalimanini elestirdiginde ben de karsi cikiyorum elestirenlere ve yandas oluyoruz. Simdi ise otogar meselesinde gercekler ortada iken bu sozlerim sebebiyle muhtemelen muhalif etiketi yerim

Ben kendimi bildim bileli, youtube da bu otogarin ozellikle alt katlarindaki durumu izlemisimdir , simdi kalkip herkesin gordugu ve cok farkli kaynaktan gordugu durumu "ben oradayim, boyle degil" sozleri ile inkar mi edelim ?

Resmen orada bir kapali ozerk sehir kurmuslar. Yani bunu yillardir goren, goruntuleri izleyen varken "hayir oyle degil" denmesine mi inanalim ?

Yahut ozel sirkette diye herkesin faydalandigi ve cogunlukla mecburen bulundugu bu mekanin guvenlik ve temizlik gibi asgari insani gereksinimlerden senelerdir mahrum kalisini normal mi karsilayalim ?


Mehmet Kasım ASLAN
1 hafta önce - Prş 17 Eyl 2020, 11:19
M1 OTOGAR METRO-1986


Otogar'daki metro çok işlevseldir. O otogar ordan kalksa bile metrosu devam edecektir. Orayı ister otogar olarak kullanmaya devam etsinler isterse başka bir işlev yükleseler, rayları sökp gidecek değiller. M1A ve M1B metrolarının transfer merkezidir. Şimdi Hızray'ın buradan Otogar-Alibeyköy-Mecidiyeköy bağlantısının olması çok elzem bir şeydir. Zaten Söğütlüçeşme-İncirli Metrosu da Vatan'dan geçiyor. M1 Vatan'la transfer oluyor. M1A ile Vatan-Mecidiyeköy ulaşması sağlanmış oluyor. Her 2 düşünce de doğrudur. Hangisi fizıbıl ve yapılabilir ise o yapılır. Haliç'i aşabilmek için Alibeyköy'den dolanıyor olmalı. Otogar-Şişli metro projesi de 90'lı yıllarda düşünülen hatlar idi. Zaten başlığı bile var. Çok uzun yıllardır konuşuluyordu. Gündeme gelmesi sevindiricidir. Bugün havadan düşen bir aks değil bu:



http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=160485

1986'daki hattı konuşurken, geçmişi bilmek gerek. 24 yaşında bir metro bu !



(+)



(+)


homeworkshome 30
1 hafta önce - Prş 17 Eyl 2020, 11:32

Chp liler yol yaptı diye küçümsüyor akp liler tuvalet yaptı diye küçümsüyor. Sonra srçimlerde yenilince ne olduğunu anlamıyorlar.

Birileri her zamanki gibi yalanla tarihi yeniden yazıyorlar. 140journos o videoyu otogar Galip Öztürk ün elindeyken çekti. Kimse otogarın ibb ye geçeceğinin farkında değildi. Nitekim Galip Öztürk sürenin dolmasına rağmen aylarca otogarı beş kuruş kira vermeden işletmeye devam etti. Kimse de devrin neden yapılmadığını sorgulamadı. İbb de gidip otogarı istemedi. Muhtemelen her şey imamoğlu gelince Galip Öztürk ün şirketinde otogarı isteyince durum ortaya çıktı. Davalar açıldı. En sonunda ibb otogarı almayı başarabildi. Zaten Binali Yıldırım ibb yi kazansaydı muhtemelen Galip Öztürk otogarı beş kuruş kira vermeden işletmeye devam ederdi. Bu arada Galip Öztürk metro turizmin de sahibidir. Kaçak olmasına rağmen yurtdışında bazı milletvekilleriyle yemek yerken fotoğrafları çıktı. Bu sana Galip Öztürk ün arkasının ne kadar sağlam olduğunu anlatmaya yetmiyorsa daha fazla anlatabilirim. Kısacası hiçbir akp li belediye başkanı Galip Öztürk e dokunamazdı. Hiç olmazsa imamoğlunun cesaretini tebrik etmek gerekir.


Eğer bunlara rağmen pr diyorsan 140journos un faytonlarla ve taksicilerle ilgili videosu yok.

ukome aylardır ibb nin kiralık taksi projesini onaylamamasına rağmen imamoğlundan ses yok. Pr peşindeki bir adam bunu herkese duyururdu. Ama o ağzımızın tadı bozulmasın tavrında etrafta geziniyor. Mansur Yavaş olsaydı olayı herkese duyururdu ve istediğini almadan da bırakmazdı. Örn: otobüs ve su kredileri..


Olcy
1 hafta önce - Prş 17 Eyl 2020, 12:54

Alıntı:
Kimse otogarın ibb ye geçeceğinin farkında değildi
.

Belediyenin görevimidir otogar işletmek.

Her şeyi çaktırmadan kamulaştıtirıyor bazıları.

Halk sütle sütçülük yapan belediye.

Otogar ile, otogar işleten belediye.

Ben zaten yeterince şikayet ederken birde bunlar çıktı başımıza.

CHPnin zaten hayali ve amacı komünizndir.

Ülke ilerleyeceğine böyle popülist siyasilerle daha da geri gidiyor zihniyet olarak.
Vatandaşta cahil olunca ne versen yiyor tabi, sorgusuz sualsiz.

Kuzey kore olma yolunda bir eşik daha aşıldı, bravo size.

Bu ülke devletçilikten kurtulmadıkça başı boktan ve beladan kurtulmayacak malesef.

Tamam devlet şirketleri silah üretsin de özel sektörle beraber.,

Devlet kurumları otogar ve hela niye işletir ki.

Bir tek bunun istisnası, PANDEMİ gibi olağanüstü dönemlerdir.

2021 e sayılı günler kaldı ama dünyanın hala 1930 olduğunu sanan Böke gibi kafalar ve onun da şakşakçıları var hemde marjinal azınlıkta değil ana muhalefet olacak kadar kalabalıkta.

Vah ki ne vah.

Ülke için en büyük tehdit işte bu yobaz ve gerici kafalar.

Komünizmin ağababası Rusya bile anladı bunun ne menem berbat bişey olduğunu ve terketti, Çin desen ekonomi de liberal politikalar uyguluyor.

Bizim anamuhalefet ve şakşakçıları da hala devletçiliği kutsayıp, komünizm rüyaları görüyor, 2021 yılında.

Bu salaklara biri devletin ürettiği mal hem kalitesiz hemde pahalı olur diye söyleyese ya.

Neyse konu hem çok derin hemde yeri bura değil en büyük sorun da bu derinlikte konuları anlayabilecek akli melekelere sahip insan sayısı burda yok denecek kadar az.



En son Olcy tarafından Prş 17 Eyl 2020, 13:09 tarihinde değiştirildi, toplamda 9 kere değiştirildi


sayfa 30
« önceki   123 ... 293031 ... 495051   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM